סדר בדרמה: מה קרה בין צ'ארלי לבין ליל האדי?. צילום מתוך אינסטגרם

סדר בדרמה: מה קרה בין צ'ארלי לבין ליל האדי?

הדרמה בין שני כוכבי הטיקטוק האהובים לא עוצרת - הרשת משתגעת בימים האחרונים עם השאלה לגבי ה-זוג של האפליקציה החמה. ניסינו לעשות לכם סדר!

עם ההצלחה של טיקטוק, המון בני נוער זוכים להצלחה מהירה באפליקציה. כך גם צ'ארלי דמילו, צ'ייס האדסון (ליל האדי), ג'וש ריצ'ארדס, נסה בארט וברייס הול שהפכו לטיקטוקרים החמים של הרגע - וגם למרכז העניינים בדרמה שמסעירה את הרשת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפני מספר חודשים דמילו והדסון החלו להיות ביחד והפכו לזוג הבלתי מעורער של הטיק טוק. דמיליון כיום, היא הטיקטוקרית הכי חזקה באפליקציה עם למעלה מ-45 מיליון עוקבים, והדסון עם 18 מיליון עוקבים. לאחרונה החלו סימנים של פרידה של השניים והכל בעקבות שמועות על בגידה של הדסון בדמיליו.

בינואר האחרון הודלף סרטון שאלות-תשובות לא ערוך של ג'וש, ברייס וג'יידן. בסרטון דיברו על צ'ייס שמנסה להתחבר לחברה של ג'וש, נסה. ג'יידן אמר שהוא סיפר לצ'ארלי על כך. בעקבות הסרטון, צ'ייס הפסיק לעקוב אחריהם באינסטגרם, כך על פי טענתם של השניים. בהמשך נסה ברנט סיפרה לחבר שלה, ג'וש ריצ'רדס, שצ'ייס שלח לה הודעה בה הוא מתחיל איתה כאשר הוא עדיין בזוגיות עם דמיליו ובזמן שנסה עצמה גם בזוגיות.

בחודש מרץ האחרון: ריצ'רדס החליט לחבור לחברו הטוב, ברייס הול, כדי ליצור שיר "Diss track", שיר ראפ שהמטרה שלו הוא להעליב אדם אחר. השיר נקרא "Still Softish" והוא מדבר על רמאות ובגידה בטענה שליל האדי שלח לנסה הודעה עם תמונה. בנוסף, במהלך השיר יש משפט שאומר: "אנחנו עושים את זה כדי לספר למעריצים שלך, אתה ממשיך להיות עם בנות אחרות בזמן שאתה אומר לאנשים שצ'ארלי היא כל עולמך".

לאחר מכן הגיעו השניים אל ה"הייפ האוס" לפגוש את צ'ייס ולהציג לו את השיר, הדברים אומנם נראו באווירה טובה אך צ'ייס נראה מוטרד מהשמועות.

 

בסוף השבוע שעבר: בזמן שצ'ארלי נשארת די אדישה לכל השמועות ולא מגיבה בנושא, אמה, היידי, החליטה להגיב על הנושא באינסטגרם: "זה מגעיל אותי", היא כתבה. "אף אחד חוץ מצ'רלי וצ'ייס לא יודע מה קורה איתם! כולם החליטו שהם יודעים מה קרה. איך מישהו יכול לחשוב דברים כאלה? הם נוראיים!, הפיצ ורק דברים חיוביים, בבקשה!"

באותו היום צ'ייס החליט סוף סוף להגיב בפומביות לראשונה על השמועות בסדרת ציוצים בטוויטר: "זה תמיד מה שזה לא. הם תמיד יציירו אותי בתור ה'בחור הרע', אני פשוט עושה את מה שאני אוהב.אל תנסו לפקפק במשהו טהור במיוחד עם משהו שהוא שקר מלכתחילה", כתב וחתם את דבריו עם מסר חד משמעי בנושא: "אני אוהב רק אישה אחת. אל תפיצו שקרים".

ביום שבת, ברייס לא יכל להישאר אדיש לציוצים של צ'ייס וענה בחזרה בטוויטר: "השקר היחיד שאני רואה זה הציוץ הזה" (של צ'ייס). 

© צילום מטוויטר

לאחר מכן, נסה וברייס המשיכו את השיחה בטוויטר כשנסה עשתה ריטוויט (שיתוף) לציות של ברייס וכתבה "אופס, האצבע שלי החליקה" (על השיתוף), ברייס השיב בתגובה כי הסיפור של נסה וצ'ייס לא היה שקר. כמו כן ציין שאין לו סיבה להוציא 'דיס' שכולו שקר, זה מוציא מזה את כל הכיף וסתם מבאס ולכן המשיך לטעון שכל מה שקרה הוא אמת. 

יותר מאוחר באותו היום, גם אחותו של צ'ייס נכנסה לתמונה ויצאה להגנת אחיה באינסטגרם: "כל הסיפור הזה מזכיר לי את עצמי בכיתה ח', כשהאמנתי לכל הזבל שנאמר על בנים מפורסמים כמו קמרון דאלאס ונאש... היום, כשאני אחותו של מי שהסיפור הזה עליו אני מרגישה שהייתי צריכה להיות קצת יותר ספקנית לגבי אותם הסיפורים. אני ממש מרגישה רע ששפטתי בעבר את החבר'ה האלה כי חשבתי שמה שראיתי באינטרנט זה הסיפור הנכון במלואו. כיום אני מבינה שזה לא מה שזה היה", כתבה והמשיכה: "כולנו אנושיים וכולנו עושים טעויות ואף אחד לא פטור מזה. כן, צ'ייס עשה טעויות, וכן, עשיתי טעויות, והייתי משקרת אם היית אומרת שלא עשינו. תסמכו עלי כשאני אומרת שאתם לא מכירים את הסיפורים המלאים, אתם אפילו לא מכירים חצי מהם. אני לא יודעת למה כל כך הרבה אנשים מניחים שהם יודעים את האמת במלואה רק בגלל מה שהם רואים על זה באינטרנט, ואז כל הזמן מפיצים שנאה ומשפיעים על שיקול דעתם על הסיטואציות האלו.

"אני יודעת מי זה באמת אחי עמוק בפנים", כתבה, "הוא הבחור שרוצה להפיץ רק דברים חיוביים ולא רוצה להיות זה שגורם לדרמה. הוא הבחור שרוצה לסלוח לאנשים שטעו לגביו, אפילו כשאני אומרת לו שלא מגיע להם... הוא בחור טוב, ולא מגיעה לו כל השנאה שהוא מקבל".

ביום ראשון, צ'ייס מחליט לכתוב סטורי על כל מה שהיה (ולהסירו אחרי מספר דקות) בו כתב: "אני אוהב ילדה אחת ורק ילדה אחת בלבד", ציין על צ'רלי והוסיף: "אלו העובדות. 'בית ההייפ' היה כל כך מדהים עבור כולנו, אבל יש כל כך הרבה בעיות שאנשים אחרים גורמים לו ולתועלת שלו, אני לא רוצה לקחת שום חלק בזה יותר. אני יודע שאני באמת אוהב את האדם היחיד הזה (צ'רלי)... שום דבר לא היה מזויף או מבוים... לבחורה שאני אוהב - אל תתני לאף אחד לבלבל אותך, אני אוהב אותך 'בייבי' ואת יודעת את זה!"

א

אז בצד של מי אתם בסיפור, למי אתם בוחרים להאמין? 

 
תגובות