רכילות בקטנה: אנג'ל ואלה לי כועסות, גאליס עדיין לא מתאחדים. צילומים: אינסטגרם, פיני סילוק

רכילות בקטנה: אנג'ל ואלה לי כועסות, גאליס עדיין לא מתאחדים

השבוע ב"רכילות בקטנה": כוכבת "פלמח" מצטרפת לכתיבת העונה השנייה, סלינה גומז בוידוי מרגש, כוכבי הרשת נפרדים וההכרזה המפתיעה של קיילי ג'נר

אם הייתם עסוקים בהכנות לליל הסדר ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפנקס מלא במשימות

השחקנית העסוקה, אביב פנקס, לא נחה לרגע. בימים אלו היא מככבת בסדרת הנוער המבטיחה, "פלמח", בתור מדריכת נוער בארגון ומי שמאוהבת במפקד הפלמ"ח - יצחק רבין. אך התפקיד המיוחד (שהזכיר לה את העבר של סבה בארגון) לא מסתפק בזה, השבוע נודע כי פנקס צורפה לצוות הכתיבה של העונה השניה של "פלמח", צוות שמונה בין היתר גם שחקנית אחרת - עומר גולדמן ("שכונה"). צפו באביב לומדת מטווחים לקראת תפקידה בסדרה:

 

געגועים

ליאם פיין לא התראה עם בנו דב בן ה-3 כבר למעלה מחודש בעקבות הסגר הקורונה בלונדון (שם מתגורר פיין). הבן נמצא עם אמו, שריל. הניתוק התרחש מאז שחגג יום הולדת, אז עוד הספיק לבקר את בנו, אך מאז הדבר מתאפשר אך ורק בשיחות וידיאו בשל המרחק וההסגר.

אין הנחות סלב

אביה של הזמרת ריהאנה נמצא חיובי לוירוס הקורונה והחלים, כך סיפר בראיון חדש ב-"SUN" מעבר לים. רונאלד, בן ה-66 נמצא בקבוצת הסיכון של המחלה. בנוסף סיפר כי ריהאנה לא הפסיקה לדאוג לו ולהביא לו את כל הנדרש כדי שהוא יוכל לעבור את המחלה בשלום ("חשבתי שאמות...היא עשתה כל כך הרבה בשבילי") וכן סיפר על השקעה של 700 אלף דולר מצידה לתמיכה בחולים. כמו כן קרא לכולם להישאר בבתיהם.

ריהאנה ואביה
ריהאנה ואביה © צילום אינסטגרם

פרידה קשה

השבוע יצא שירו החדש של קטריקס, "אותך כמו פעם" שכל סימניו הראו שנכתב על האקסית המיתולוגית של הזמר, אנג'ל ברנס. מדובר בשיר געגוע לאהבה שלהם ועל כך שנשבר לו הלב מהמהלך שלה. אלא שאנג'ל פחות ראתה זאת בעין יפה וסיפרה בדמעות בלייב עם גל גברעם כי כל העניין הציף אותה לאחור והיא מרגישה רע עם זה וכן שהדברים לא כמו שהם מוצגים. 

בימים יפים יותר
בימים יפים יותר © צילום מסך מאינסטגרם

עלו לה עד כאן

הזמרת והכוכבת העולה, אלה לי להב, עלתה השבוע ללייב יחד עם השחקן והדוגמן דוד בוארון, במהלכו שיתפה כי היא אין כבוד לדור של היום, לא יודעים איך להתנהג ולהורים אין כח לחנך.בוארון הסכים איתה והשיב: "זה דור שאומר שהוא יותר חכם ממך", הכוכבת המשיכה ושיתפה את בוארון והצופים כי: "הייית שמחה להיות בדור של אחותי, בגיל 23, זה דור קצת יותר טוב".

 

לא מתיחת רשת

צמד היוטיוברים שהפכו לחזקים במיוחד ולאחד הזוגות הבולטים ברשת, אלכס סמולקין וליזה ביך, החליטו השבוע להכריז במפתיע על פרידה זוגית ומקצועית. בסטורי שלה סיפרה ביך כי: "התוכן שלנו היה מבוסס על הזוגיות שלנו, וברגע שהיא לא קיימת היה לנו קשה להמשיך".

 

סניוריטה 2?

ברשת ישנן שמועות חזקות על שיתוף פעולה מוזיקלי בין סלינה לשון מנדס, זאת לאחר שמילים לשיר בשם ״Midnight Memories” הופיעו באתר המילים “genius” (המקביל לשירונט האמריקאי). השיר מסתמן כשיתוף פעולה בין הזמרים לדיי-ג׳יי המפורסם מרשמלו, שכבר שיתף פעולה עם גומז בעבר, שאף הגדיל לעשות ועשה לייקים לציורים בטוויטר על השיר. בקיצור, מחזיקים אצבעות שזה אכן קורה ומעניין מה קמילה אומרת על השילוב!

 

© צילומים מאינסטגרם

 

און אנד אוף

אדם אליוף ושירלי סידיק מ"האח הגדול" יחד? השבוע הכוכבת עלתה ללייב וחשפה כי אדם די נפנף אותה כשהוא יצא מהבית וכי הם לא נפגשו עד לאותו רגע וכי הם נותנים לכל אחד מהם להיות לבד. אלא שיממה אחרי השיתוף שעשה הד ברחבי הרשת, אדם ושירלי נפגשו לדייט לילי וגרמו לשמועות להתערבב מחדש. אז האם הם יחד או לא? תשפטו בעצמכם.

© צילום מאינסטגרם

וידוי חושף

בסוף השבוע שעבר, סלינה גומז החליטה לחשוף בתוכנית הלייב של מיילי סיירוס באינסטגרם פרט מפתיע במיוחד על חייה האישיים. רק נזכיר, שלאורך השנים האחרונות היו שמועות רבות על סכסוך בין סיירוס לגומז (גומז החלה לצאת עם ניק ג'ונאס לאחר שנפרד מסיירוס) וכי הלייב הזה לכשעצמו הפתיע רבים. עם זאת, השתיים שוחחו בנעימים, עד כדי כך שגומז הרגישה מספיק בנוח לחשוף כי היא סובלת מהפרעה דו קוטבית (מאניה דיפרסיה). הכוכבת שיתפה כי היא גילתה זאת אחרי שהלכה לבית חולים, סיפרה על דברים שחוותה במהלך השנים ושם אובחנה כסובלת מההפרעה. הגולשים מיד תמכו ועודדו אותה על כל הדברים איתה מתמודדת הזמרת והשחקנית שחשפה בעבר גם את הזאבת והדכאונות הקשים שלה.

© צילום: gettyimages_IL/Rich Fury

הפיג'מות חוזרים?

על פי פרסומו של רן בוקר מ-ynet, אחרי כוכבי "השיר שלנו", "זהו-זה" ו"הקומדי סטור" - גם כוכבי סדרת הקאלט בעולם הילדים והנוער, הפיג'מות, צפויים לעשות איחוד. מדובר במערכון חדש ברוח הקורונה שיפורסם ברשתות החברתיות. על פיר הפרסום החבורה קיבלה גם הצעה לפרק איחוד אך סרבו לעת עתה. רוצים לבדוק כמה אתם זוכרים את הסדרה? שחקו בחידון המיוחד!

© צילום יחסי ציבור

איחוד לגאליס?

השבוע דניאל מורשת ואחיו עמית עלו ללייב יחד באינסטגרם, במהלכו דניאל טען כי צפוי איחוד של "גאליס", מה שהצית את כל הרשת בשאיפה לקאמבק בצורה מסוימת. אך מבירור שלנו עולה כי איחוד או אפילו שיחת זום לא נמצאים במגעים כרגע, למרות שיש רצון עז מצד ערוץ הילדים  (ששידר את הסדרה) והשחקנים הביעו נכונות מצידם. אך נכון לעכשיו אין משהו קונקרטי בנושא, כך שמוקדם לשמוח.

 

צרות של סופ"ש

"דה וויקנד" טען השבוע שהזמר "אשר" העתיק ממנו את "House of Balloons" ושילב את הסגנון בשיר: "Climax". "זה היה מאוד מחמיא", אמר דה וויקנד, "ידעתי שאני עושה משהו נכון, אבל גם התרגזתי. ככל שהתבגרתי, הבנתי שזה דבר טוב".

 

טייטל יוקרתי

קיילי ג'נר יכולה להמשיך לחייך. הכוכבת הבינלאומית לבית משפחת הקרדשיאנס, הוכרזה השבוע ובפעם השנייה בחייה, כמיליונרית הצעירה בעולם בגיל 22 בלבד. חלום!

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות