"תפסיקו להתלונן": הרשת זועמת על הבידוד המפואר של ג'סטין ביבר וקנדל ג'נר. אינסטגרם

"תפסיקו להתלונן": הרשת זועמת על הבידוד המפואר של ג'סטין ביבר וקנדל ג'נר

התפרצות הקורונה הכניסה בחודש האחרון את מרבית העולם לבתיהם לתקופה ארוכה מהרגיל, ולא פסחה גם על הסלבס. ג'סטין ביבר וקנדל ג'נר סיפרו בלייב משותף שהם מרגישים אסירי תודה על חיי הפאר שלהם ועל כך שהם לא במצב 'מבאס' כמו חלק מהאנשים בעולם - וחטפו אש מהגולשים: "פתאום כל החובות שלי נעלמו ואני כבר לא מובטל" תקף בציניות אחד הגולשים

מדיניות הריחוק החברתי שמויישמת גם בארצות הברית, גרמה לכוכבי הביצה הבינלאומית למצוא את עצמם בהסגר ממושך בביתם. הדבר גרם ללא מעט סלבס להתחיל לבדר את מעריציהם בלייב ביניהם גם הזוג ביבר, ג'סטין והיילי בולדווין, שעשו לייב משותף עם חברתם הטובה, קנדל ג'נר ודיברו על משבר הקורונה ועל השלכותיו, אלא שכמה פליטות פה של השלישייה הביאה לתגובות זועמות מצד גולשים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשלב מסויים אמר ביבר: "כמה אנחנו מבורכים שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו את כל זה… זה ברור שהרבה אנשים נמצאים במצב מחורבן בזמן הזה והם מסתכלים עלינו…" והמשיך "אבל כמובן שאנחנו עבדנו קשה כדי להגיע למקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו ובגלל זה אנחנו לא צריכים להרגיש רע". קנדל הסכמה והוסיפה: "מרגישה כל כך ברת מזל. אני חושבת על זה כל הזמן". "אבל אני כן חושב אנחנו צריכים לקחת זמן להכיר בעובדה שיש אנשים שמוגבלים בבידוד הזה", הוסיף ביבר.

 

לא מעט גולשים מצאו את המילים האלה כתיאור שחצני ומתנשא על חיי הפאר שלהם בבידוד בזמן שרוב האנשים בעולם בהסגר ללא תנאי המותרות של הזוג ביבר וקנדל. "תודה לאל שהם מכירים בנו, כל כך נפלא. פתאום כל החובות שלי נעלמו ואני כבר לא מובטל" -  כתב בציניות אחד המשתמשים. עוד משתמש כתב שבניגוד אליהם, נגמרה לו אספקת נייר הטואלט בבית. אחד אחר כתב: "הם חיים באחוזות מזורגגות. שיפסיקו להתלונן". 

© צילום מטוויטר

משתמשים גם תקפו את ג'נר ששתקה בזמן ג'סטין שאמר שהוא עבד קשה כדי להשיג את כל מה שיש לו, "היא יודעת שהיא לא עשתה כלום והיא פשוט נולדה לאור הזרקורים ולכסף", אותן טענות הוטחו גם בהיילי בולדווין: "היא וקנדל באות ממשפחה עשירה".

המתקפה על ביבר מגיעה אחרי שתרם כמעט 30 אלף דולר לעמותה למען ילדים בעיר ווהאן שבסין, בה התפרץ נגיף הקורונה, לפני חודשיים. "אני צופה בחדשות ולא יכול לדמיין כמה מפחיד זה יהיה אם מחלה חדשה תשפיע על אשתי המשפחה שלי והילדים" אמר לאחרונה בסרטון באינסטגרם.

ג'נר והזוג הם לא הראשונים שהותקפו במהלך מגפת הקורונה. לפני כחודש הותקפה בין היתר גל גדות על ידי גולשים רבים בתגובה לסרטון בו היא ומספר כוכבים הוליוודים שרו את השיר "Imagine" של ג'ון לנון על מנת להרים את המורל. "אנחנו ביחד בדבר הזה. נתגבר על זה ביחד. בואו נדמיין יחד. שירו איתנו" כתבה גל גדות כשהעלתה את הסרטון שזכה לתגובות כמו: "מת על זה שמיליונרים שרים לנו על איך העולם הולך להשתפר. אתם חיים במציאות אחרת" ו-"אנחנו האנשים הפשוטים נאבקים רק כדי להצליח להיבדק, בזמן שאתם בהסגר בטירות המיליונים שלכם". 

המונח בו גולשים השתמשו גולשים פעמים רבות כדי לבקר את ג'סטין וקנדל הוא "tone-deaf", שמשמעותו היא אדם שחושב שהוא עושה מעשה נכון או טוב אבל בפועל יש לו השלכות שליליות ולא טובות והוא אינו מודע לכך.

 

תגובות