הדמויות שהשתנו מן הקצה אל הקצה. צילומי מסך מהסדרות

הדמויות שהשתנו מן הקצה אל הקצה

בכל סדרה יש את הדמות הרעה, האויבת והאכזרית שכולם שונאים בהתחלה. אבל בכמה וכמה סדרות, אותה דמות משתנה מקצה אל קצה עד לעונה האחרונה והופכת לאחת הדמויות האהובות והטובות באותה הסדרה. אספנו כמה כאלו מסדרות בינלאומיות שונות!

מכירים את זה שאתם לא יכולים לסבול דמות מסויימת בסדרה ואז היא עושה שינוי ואתם לא מבינים איך לא אהבתם אותה קודם? אספנו את הדמויות מהסדרות הבינלאומיות הגדולות שהצליחו לעשות מהפך גדול ולהיכנס לנו ללב!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רג'ינה מילס

המלכה הרעה, רג'ינה מילס, מהסדרה האהובה "עד עצם היום הזה" עברה שינוי ארוך מאוד במהלך הסדרה. בעונות הראשונות היא מתוארת כרעה ואכזרית, לא אכפת לה מכלום (כיאה למכשפה המוכרת משלגיה), היא שונאת את כולם ושומרת על דמות הביץ' הקפדנית כל הזמן. אבל, בעונות היותר אחרונות של הסדרה, רג'ינה נהפכת לחברה טובה ואוהבת, היא עוזרת ודואגת וגם שומרת על הטעם הטוב שלה מדי פעם וחוטפת על זה בגדול.

המלכה הרעה לשעבר
המלכה הרעה לשעבר © מתוך הסדרה

ג'קסון וויטמור

בתחילתה של "זאב צעיר", ראינו את ג'קסון - החבר הרע והקנאי של לידיה, שבקושי איפשר לה לזוז מילימטר בלעדיו, כאחת מהדמויות הפחות אהובות, והפחות טובות. לאחר ההפסקה הענקית שלו מהסדרה וחזרתו הגדולה אחרי כמה עונות, נחשפנו אל דמות שונה לגמרי מזו של תחילת הסדרה - טובה יותר ופחות אכזרית.

 

חוסטינה מררדה גרסיה

סילנסיו! אין ספק שפחדנו מחוסטינה בעונות הראשונות של "כמעט מלאכים". חוסטינה הייתה התגלמות הרוע, עד כדי אלימות פיזית ומילולית יחד עם שותפה, ברטולמה בדוזה אגווארו. בתום העונה הראשונה היא עדיין רעה ומרשעת, בעונה השנייה היא מתחזה לבת הדודה הנחמדה שלה פליסטס וכנראה שזה קצת השפיע עליה כי מסוף העונה השנייה היא הפכה למלאכית בעצמה. בעונה השלישית היא כבר הייתה האמא של החבורה האהובה עלינו, לשמחתה של אללי (טפו, טפו) והשלימה את המהפך המושלם.

© צילום מסך מהסדרה

צ'אק באס

צופי "אחת שיודעת" ודאי יכולים לראות את השינוי שנעשה עם צ'אק באס במהלך הסדרה. צ'אק שנא את כולם, הוא לא הפסיק לפגוע בחבריו הטובים ובעולם סביבו ולא היה אמין כלל. במהלך הסדרה הוא מתאהב בבלייר, לאט לאט משתנה לחלוטין והופך לדמות פתוחה יותר ונחמדה הרבה יותר. הוא אוהב ומקסים וגם מדי פעם מראה את הצד הישן שלו, אבל בצורה טובה.

 

ג'ון מרפי

אי שם בתחילת דרכה של "המאה", ג'ון מרפי המתוק היה אחד האויבים הגדולים של קלארק, בלאמי והחבורה. הוא הרג את כל מי שלא מצא חן בעיניו, תכנן תוכניות ומזימות כנגד כולם והיה פסימי כל הזמן. במהלך הסדרה, אולי בהשפעת הירידה לאדמה ואולי בהשפעת ההצטמצמות של הילדים על כדור הארץ, מרפי הפך לחלק מהחבורה, הוא עוזר והרבה פחות פסימי וגם נלחם למען חבריו. ללא ספק אחד מהשינויים הכי גדולים של דמות בסדרה.

 

מונה וואנדרוול

בסדרה "שקרניות קטנות" מוצגת מונה - הילדה המקובלת שלצד האנה 24/7, אבל לפני כן היה לה צד אחר, לא כל כך מוכר. מונה השתנתה הרבה פעמים במהלך הסדרה. עד היום אנחנו לא ממש בטוחים מה האופי האמיתי שלה ומה רק הצגה. השינוי הגדול ביותר שעברה הוא שהיא הייתה ילדה דחויה חברתית, לא אהובה וגיקית. אבל אליסון "הצילה" אותה מהחברה והפכה את מונה ב-180 מעלות לילדה מקובלת ושינתה אותה לחלוטין.

© מתוך הסדרה

קלאוס מייקלסון

קלאוס מייקלסון וכל משפחת הערפדים המקוריים פרצו אל חיינו בסדרה "יומני הערפד" בעונה השנייה. קלאוס היה לחלוטין ללא לב, לא אכפת לו משום דבר וגם כשהוא התאהב בקרוליין האופי שלו נשאר דומה. אבל אחרי המעבר לספין אוף של יומני הערפד, "המקוריים", ואחרי לידת הבת האהובה שלו הופ, קלאוס השתנה לחלוטין ובצורה דרסטית. הוא אבא טוב ואוהב, דואג לילדה שלו וחם וההפך הגמור מהדמות שהכרנו אי שם.

© מתוך הסדרה

ברני סטינסון

"איך פגשתי את אמא" היא אחת משתי הקומדיות הטהובות עלינו. ברני סטינסון הוא הדמות הראשית והקורעת שמעלה חיוך על הפנים בכל פרק מחדש. אולי בקומדיות מתייחסים פחות לעלילה ולחוזק הדמויות, אבל גם ב'איך פגשתי את אמא' אפשר לראות את השינוי הגדול שנעשה בברני - לא היה לו אכפת מאף אחד, לא הייתה לו מערכת יחסים קבועה והוא לא אהב את המצב אבל חי איתו. אלא שאז החלה תפנית והוא נפל בשבי האהבה והשתנה. מקסים!

 
תגובות