רכילות בקטנה: כוכבת הטיקטוק שחררה את החבר מהכלא?. צילום מאינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכבת הטיקטוק שחררה את החבר מהכלא?

השבוע ב"רכילות בקטנה": הדרמות מ"הישרדות" גולשות למציאות, נועה קירל גורמת לסערה בצה"ל, כוכבת "שקרניות קטנות" בהריון וגם: ליוטיוברית הישראלית נמאס מהרשתות החברתיות

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לחג השבועות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה השבוע בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

פותח את הלב

יוצא ה"אח הגדול", ליאור דואק, פרסם השבוע בחשבון האינסטגרם שלו סטורי מרגש במיוחד הקורא לכל העוקבים שלו לבוא לקראת ילדי החינוך המיוחד ולהבין אותם ואת מצבם. "התקווה שלי היא שאנשים יבינו שילדים עם צרכים מיוחדים אינם ילדים חולים, כך שאין תרופה וזה אינו מדבק".

הסטורי שהעלה דואק
הסטורי שהעלה דואק © צילום מסך מאינסטרם

מהאי אל האינסטגרם

שבוע סוער עבר על מתמודדי הישרדות שפתחו מספר חזיתות האחד מול השניה. לאחר שידור פרק המריבה בין ישראל אוגלבו לרגב הוד על הברזנט, הרשת סערה במיוחד. הוד חשף כי ביקש מאשתו שתרחיק את בנותיו מהטלוויזיה על מנת שלא יראו איך מדברים אל אביהם. אוגלבו העלה פוסט בו הסביר את עצמו וסיפר כי היה לו קשה לצפות בעצמו בזמן הפרק, " לא היה קל ולא נוח לראות את עצמי בתוך המצב הרגשי שהייתי בו (שמבחינתי הרגשתי שבאותו הרגע פשוט מפרקים לי את הבית ותוך כדי גם את המשפחה). בואו, זה לא סוד שאני אדם טוטאלי ובלהט המשחק ככה הרגיש לי נכון לפעול", כתב והוסיף: "היום ובדיעבד חשוב לי לומר שלמרות המשחק ומצבי הקיצון שהוא מביא איתו, מה שרואים מכאן לא רואים משם.מאז ומתמיד אני בעד שלום ואני אחד שכבוד בין אנשים הוא ערך עליון". 

© מתוך הישרדות, רשת 13

אם חשבתם שכאן נגמרו המריבות, טעיתם לגמרי. השורדת ירדן ג'רבי העלתה השבוע פוסט בו סיפרה כמה המילה "בחוריל'ה" בה השתמשה חברתה לשבט ליטל סמדג'ה פגעה בה.     "'בחורילה' בשנת 2020 זו מילה שלא צריכה להאמר- לפחות רציתי להאמין שאנחנו כבר לא שם" כתבה ג'רבי בפוסט המדובר. היא סיפרה כי מאז שהייתה ילדה המתאמנת בג'ודו קראו לה בשמות גנאי כאלה ואחרים אשר פגעו בה והעליבו אותה. סמדג'ה מצידה לא נשארה חייבת ופרסמה גם היא פוסט בחשבון האינסטגרם אותו מחקה לאחר מספר דקות בו הביעה את התייחסותה לפוסט של ג'רבי. "גם לי בעבר אמרו בחורילה ג׳אדאית אבל תמיד הייתי גאה במי שאני וברור לכם שהמילה תיארה קטע הומוריסטי. די לחפש צומי ולרכב על גב של אנשים בשביל לקדם נושא או לעלות פצעים שלא אני יצרתי".

© אינסטגרם

עוד בעינייני מריבות הישרדות וג'רבי, גם השורדת נאווה בוקר הצטרפה לריבים המתוקשרים ופרסמה גם היא פוסט ארוך במיוחד על אמירותה של ג'רבי בפרק האחרון. "את אולי גיבורה לאומית בתחום הספורט ותמיד פרגנתי לך, אבל היום התגלית במלוא צביעותך והתנשאותך. אותי איכזבת בגדול. נכון, זכית במדליה. אבל זה לא הופך אותך לחכמה יותר. רק לפני מספר ימים התלוננת מול מדינה שלמה על שכינו אותך בשם גנאי. אבל את כנראה לא טובה יותר" כתבה בוקר והוסיפה: "את מזלזלת באינטליגנציה שלי? כדאי שתלמדי קודם כל מהי אינטליגנציה רגשית. אותי לימדו בחיים שמכל אדם אפשר ללמוד. אז אולי אני לא קרה כמוך, אני מראה רגשות, ואני לא מסתירה מאנשים את מה שאני חושבת".

© מתוך הישרדות, רשת 13

בייבי בום

סשה פיטרס, המוכרת לכם בעיקר כאליסון מ"שקרניות קטנות", חגגה השבוע יום נישואין שני עם בעלה והחליטה שזו לגמרי ההזדמנות המושלמת להודיע על הבייבי שעתיד להגיע באוקטובר הקרוב! "אנחנו כל כך נרגשים לחלוק סוף סוף את החדשות המתוקות שלנו עם כולכם, באוקטובר הקרוב נקבל בברכה בן אנוש קטן ויקר!", פרסמה פיטרס בחשבון האינסטגרם שלה. "היום אנחנו מציינים את יום  הנישואין השני שלנו ואיזו דרך טובה יותר לחלוק את השמחה שלנו אז ביום בו חיינו השתנו לנצח!". מזל טוב!

תנו לקירל יד

הפרסומת החדשה של נועה קירל ל-yes+ הצליחה לעורר סערה השבוע. ביקורות רבות טוענו כי מדובר בשימוש ציני ומבזה במלחמת וייטנאם, בה נהרגו המוני חיילים אמריקאים, שכן השיר והרפרנסים בקליפ מבוססים על הסרט "שיער" העוסק באותה המלחמה. ולא רק ביקורות חיצוניות - גם בצה"ל די מזועזעים מהפרסומת ואף מטיחים ביקורת פנימית על כך שבתוך הצבא לא פעלו לברר לפני על מה הפרסומת. בעקבות המקרה הוחלט לחדד את ההנחיות עבור חיילים שמשתתפים בפרסומות, בנוסף, הם לא יכולו להשתתף בהן כשהם על מדים (גם אם מדובר במדים של צבא אחר, כמו במקרה הזה). עם זאת, צה"ל הבהיר כי אנשיה של קירל וכן חברת הלווין ביקשו אישור כנדרש וקיבלו אותו בהתאם לנהלים - כך שהביקורת היא לא כלפי הכוכבת עצמה, אותה הם דווקא שיבחו על כך שהיא מהווה מודל חיובי בהיותה חיילת.

© אייל נבו, באדיבות יחסי ציבור

מחלצת ומסתבכת?

נראה כי הדרמות סביב שמה של כוכבת הטיקטוק העולמית, אדיסון ריי לא פוסקות. לפי דיווחים בחו"ל, בן זוגה לשעבר וכוכב ברייס הול נעצר בטקסס בהאשמת החזקת סמים. העוקבים בטוויטר משערים שהאקסית שלו, אדיסון ריי, הוציאה אותו מהכלא. מאז שדווח שברייס הול וג'דן הוסלר נעצרו באשמת סמים, כוכבי TikTok תומכים מרחוק בצמד ברשתות החברתיות. ריי, שמרה על שקט ולא הגיבה בנוגע למצב, אך למרות זאת, טוויטר מפוצץ משמועות והשערות שהיא אכן שחררה אותו.

בימים טובים (וחופשיים) יותר
בימים טובים (וחופשיים) יותר © צילום מסך מאינסטגרם

ללה פונס חושפת

היטויוברית המצליחה, ללה פונס, חשפה בתכנית שלה "החיים הסודיים של ללה פונס" איך גילתה שאביה, לואיס, הומו. "גיליתי שאבי גיי כשהייתי קטנה" סיפרה פונס, "זה היה מאוד קשה כי כל הזמן חזרתי בראש על כך שאבא שלי אומר שהוא הומו". פונס מספרת שהייתה גאה בזה שאביה הומו ודווקא אהבה את זה. בנוסף, דיברה פונס על חשיפת זהותו המינית של אביה בבית הספר - "אמרתי בגלוי שהוא הומו בבית הספר הקתולי שלי... אימפולסיביות היא חלק עצום מ -OCD, כשגיליתי שאבא שלי הומו אמרתי את זה פשוט במהלך פרזנטציה בכיתה שלי מול כולם".

 

אין מי שישים סטופ - האומנם?

שני טיקטוקרים מובילים וחזקים במיוחד הופתעו לגלות השבוע שחשבונות הטיקטוק שלהם הוסרו מהאפליקציה. הראשון הוא הכוכב הישראלי - עדן וטורי שאיבד חשבון עם למעלה מחצי מיליון עוקבים. למה? הכוכב המקומי, שמשרת בימים אלו בצה"ל, עשה לייב בטיקטוק והנשק הצבאי שלו היה מונח מאחור הרקע כיוון שהיה בבסיס באותו הזמן- הלייב נעצר באמצע והשבוע החליטו בטיקטוק למחוק לו את המשתמש בשל תנאי הפרה של האפליקציה (שלא מאפשרת הצגת כלי נשק). בנוסף, גם הכוכב היהודי הבינלאומי, ג'סי אנדרהייל, שכיכב במופע "טיקטוק לייב", נאלץ להיפרד השבוע מהחשבון שלו לאחר שקיבל הודעה על חסימה, גם הוא קיבל הודעה של הפרת תנאי האפליקציה אך כאן לא ברור מה היה הגורם לכך. 

הולכת וחוזרת

מי שדווקא מוחקת בכל פעם מבחירה את הרשתות החברתיות שלה היא היוטיוברית שירז שוקרון. הכוכבת סיפרה בסטורי כי: "אני הכי רעבה לכל היצירה, המוסיקה, המשחק - זה החיים שלי, אבל המוח שלי מפוצץ בדברים שאני כבר לא יודעת מה לעשות, מתי ואיך. אני כל הזמן מוחקת ומורידה מחדש את הרשתות החברתיות כי אני מרגישה שזה רעיל לי לי. הכל כל כך שקרי ומזוייף, אף אחד לא מעריך את מי שבאמת משקיע. נותנים יד לבורות, לפרובקטיביות ולמיץ של הזבל. נמאס לי".

© צילום מסך מאינסטגרם

מיליון לא בדולר

אייל גולן, האמן הישראלי הראשון שקיבל את כפתור הזהב של יוטיוב וחצה את רף מיליון מנויים בעמוד הרשמי. מאז פתיחת העמוד הרשמי שלו, גולן צבר מעל למיליארד צפיות לכ-500 תכנים. "התרגשות גדולה והישג חסר תקדים להיות האמן הראשון בישראל שמקבל את כפתור הזהב ב-YouTube, אני שמח שהיצירה והמוסיקה שלי נוגעת בהרבה לבבות ומגיעה לכל בית בישראל", מסר בתגובה להישג.

© יניב אדרי, באדיבות יחסי ציבור

 היי טיי

האם טיילור מלכוב עובדת על מוזיקה חדשה? הכוכבת והרווקה הטרייה, העלתה השבוע סטורי מחדר הקלטות והרימה גבות של רבים בנוגע להמשך הפעילות המוזיקלית שלה. מנהליה מסרו לנו כי היא רק: "משתעשעת באולפן". רק נזכיר כי זיני (שחוגג היום יום הולדת) כבר המשיך את דרכו המוזיקלית הן בשיר הפרידה המדובר והן באתגר מוזיקלי חדש בטיקטוק יחד עם שירן סנדל ודין מירושניקוב, כך שלא נתפלא אם זה יקרה גם עם מלכוב.

© צילום מאינסטגרם

 

 

תגובות