רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" התארסה. צילום: רפי דלויה

רכילות בקטנה: כוכבת "שכונה" התארסה

השבוע ב"רכילות בקטנה": שון גיטלמן יוצא מהארון, הקאמבק המהיר של הזוג האהוב, בן קיסר חושף את האמת והדרמה האמיתית של כוכבי "רייברדיל"

הייתם עסוקים בלתכנן את הקיץ בגרסת הקורונה ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור? גם השדבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גאה להזמין אותו לסרט

את שון גיטלמן, ילד הפלא האהוב, הכרנו אי שם ב-2011 כשעוד היה התלמיד המתוק של קרן פלס ב"בית הספר למוסיקה". מאז הספיק להגיע לגיל 18 והשבוע, העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו חשף לראשונה את בן זוגו יחד עם הכיתוב: "לקחתי אותו לסרט". מדובר ברפרנס ללהיט הנוסטלגי של גיטלמן - "בואי לסרט". כאמור, הזמר הצעיר יצא מהארון כביסקסואלי, משמע נמשך לשני המינים. פרוגה מאוהבת!

© צילום מאינסטגרם

קאמבק מהיר

אחרי הודעה מפתיעה על פרידה וביטול האירוסין, השבוע התבשרנו כי זוג השחקנים, ניב סולטן ומאור שוויצר, החליטו על קאמבק. השניים נצפו השבוע בעיר מגוריהם כשהם שוב צמודים ואוהבים. ומה יעלה בגורל החתונה? יש לנו תחושה שיהיה סוף טוב לסיפור.

© צילום מסך מאינסטגרם

הזוג הזה

עוד בשורה משמחת על אהבה, הגיעה מכיוונה של הזמרת והשחקנית הצעירה, שיר זוארץ. הכוכבת, שבימים אלו מצטלמת לסדרה חדשה, החליטה שזה הזמן לחשוף באינסטגרם את בן הזוג שלה מזה שלושה חודשים. אז תכירו - מדובר בדוגמן בשם תהל הלל והשניים הכי מלאי לבבות בעיניים.

© מתוך אינסטגרם @shirzuares

נלחמת גם מחוץ למסך

לאנה פרייה, כוכבת הסדרה, "עד עצם היום הזה", נאלצה להתמודד בימים האחרונים עם סיטואציה לא שגרתית וקלה בכלל. אישה בת 50 בשם אנטואנט הינקלי - מכרה של מכר לשעבר של פרייה, הופיעה בפתח ביתה של השחקנית פעמיים עם טענות משונות. לפי טענות השחקנית האישה החלה לצעוק עליה איימה עליה ואף האשימה אותה בכך שהיא חייבת לה 400 אלף דולר לאחר שטענה כי בבעלותה סרטו בו היא 'רוצחת' לכאורה את 13 הילדים שלה באמצע הלילה. פרייה המבוהלת התקשרה למשטרה ועד שכוחותיה הגיעו לקחה את העיניינים לידיים והנתה נגדה אלת בייסבול ורובה שאינו טעון ודרשה ממנה להתרחק בטענה שהיא זקוקה לעזרה רפואית. השוטרים אשר הוזעקו לביתה של פרייה איתרו את הינקלי והזהירו אותה כי היא תיעצר אם תשוב למקום או תאיים עליה בצורה כלשהי, אך למרבה הפתעתה (וצערה) של פרייה, שעה קלה לאחר מכן, אדם זר וחסר בית, הגיע גם הוא לשער ביתה של השחקנית וצעק את שמה. פרייה טענה כי היא חוששת לחייה מאז אותה התקרית ומפחדת כי ישלחו אליה אנשים נוספים. ובעקבות כך - נכון לעכשיו, בית המשפט אישר את הבקשה והינקלי קיבלה צו הרחקה מפרייה, ביתה ומקום עבודתה.

© מתוך עד עצם היום הזה, ABC

הקשיבו כולם

בשורה משמחת למעריצי הסדרה "שכונה", לילוש או יותר נכון, השחקנית אושרת אינגדשט, שיתפה את מעריציה וקרוביה השבוע כי היא משנה סטטוס בחייה ל...מאורסת! הכוכבת המוכשרת העלתה פוסט לאינסטגרם עם הטבעת ובן הזוג תחת הכיתוב: "yes, yes, yes". מזל טוב ומחכים לחתונה גם בשביל האיחוד של "שכונה"!

© צילום מאינסטגרם @oshratinga

חלק ממנו?

אחרי שכבר התמודד עם שמועות על זוגיות חדשה, בן זיני ממשיך לככב בכותרות עם הקשר רומנטי נוסף. על פי דיווחים שונים השבוע פורסם כי זיני חובק בחורה חדשה בתקופה האחרונה ושמה עמית קבילי, אותה צופי "מחשב מסלול מחדש" הספיקו כבר לראותה בוולוגים. זיני לא בדיוק השאיר את השמועות בצד ואף תדלק אותן יותר כשבחר לפרסם סטורי די רומנטי עם עמית כחלק מחגיגות יום ההולדת שלה (בול בחצות, אם תהיתם). זוג חדש או סתם השתשעשעות עם מדורי הרכילות? תשפטו בעצמכם.

© צילום מאינסטגרם

הכי יפים

בעוד כשבועיים (ב-6 ביולי) תעלה לאוויר תוכנית ריאליטי חדשה של HOT בידור בשם "הביוטריות". במסגרת התכנית תשעה מתמודדים עם תשוקה לעולמות הביוטי והרשתות החברתיות יתחרו על תואר "הביוטרית הבאה של ישראל". כבר השבוע התקיים אירוע ההשקה החגיגי אליו הגיעו שופטי התחרות: אנה ארונוב, אשלי בקשי וקסמן, עידו גרינברג (mismas), ירדן הראל, קווין רובין, יוני פרוים, נועה כהן ועוד... בנוסף הגיעו גם משתתפי התחרות: יולי מאנה (הבת של רוני מאנה), ישראל וולמן, שאנטי ונוספים.

© רפי דלויה

שגרת טיפולים

בתקופה האחרונה טניה לאורן, כוכבת להקת "פורמולה", עוברת מטיפול אחד לטיפול אחר. מאז תאונת הדרכים בה הייתה מעורבת, לאורן עוברת סדרת טיפולים בריאותיים הכוללים גם פיזותרפיה. אך יש גם טיפולים משמחים, הכוכבת הצעירה החליטה לנצל את התקופה גם לטיפול הלבנת שיניים ב"סמייל קליניק" כדי שהחיוך שלה יראה נוצץ גם בשגרה הזאת.

© דור ערבה, באדיבות יחסי ציבור

מחמם את הלב

קווין רובין החליט לרגע לעצור את כל המתיחות והאתגרים כדי לשמח בהפתעה ילדי וילדות בר/בת מצווה וארגן להם חגיגה בהפתעה לאחר שהחגיגה המקורית של כל אחד ואחת מהן התבטלה בשל המצב. הפינוק של רובין לילדים כלל לימוזינה, צעצועים, מארצ'ים, DJ, אוכל, מופע של שחר ליבנה, קינוחים מפנקים ועוד. הכי ריגש!

 

מדבר דוגרי

כוכב הרשת והיוטיובר, בן קיסר, חשף בסרטון חדש שהעלה לערוץ היוטיוב הפרטי שלו, את התקופה הקשה שעבר ואת הסיבה לפירוק של חבורת 'אמיגוס'. במהלך הסרטון שיתף היוטיובר כי רצף אירועים גרמו לפירוק החבורה המצליחה. זה התחיל בעזיבה של אמה איתן לחבורה של רז ספני אשר תועדה בוולוגים של רז במקום בוולוגים של החבורה, דבר אשר פגע בייצור התוכן (לאחר מכן, הבהיר כי הם פתרו זאת ברוח טובה). בנוסף, ההסכם בין שתי החבורות הגיע לסיומו לאחר שחצי השנה שסוכמה הגיעה לסיומה. עקב המחסור באנשים, המעבר לבתים האישיים של כל אחד מחבריי הקבוצה ומגפת הקורונה אשר באותו הזמן התחילה להתפרץ בהדרגה בעולם, החבורה החלה להיתקל בקשיים. אחד מהם היו הריבים של אנה ובן שעברו לגור ביחד והגילוי על הגידול של אנה. לאחר שטסו לברלין לצורך הטיפולים, החלו לחשוב על רעיונות חדשים לסרטונים אך תקופת הקורונה והסגר ביטלו להם את כל התכניות והחבורה לקחה הפסקה - איש איש לביתו. להפתעתו (ולהפתעתנו) - המרחק מהיוטיוב ומהעריכה גרמו לקיסר ליצור קשר עם חברים מהצבא ומהתיכון איתם לא דיבר שנים וקיסר אף שקל לעזוב הכל ולהתחיל ללמוד הנדסת תוכנה יחד עם אנה ולפרוש מהיוטיוב. אך רצף אירועים שינה את דעתו והיוטיובר המצליח הכריז על חזרה רשמית לעניינים. אנחנו מצפים בקוצר רוח!

 

 אביב בקיץ

בצל הקורונה: קבוצת זאפה, השיקה ברביעי האחרון, את לוח המופעים החדש ופתחה את עונת המופעים מחדש לאחר משבר הקורונה. המופע הפותח התקיים במועדון זאפה באר שבע החדש, שפתח את שעריו לראשונה עם הופעתו של אביב גפן.

© בן גבאי

דרמה אמיתית

לא רק ג'סטין ביבר: כוכבי "רייברדיל" מצאו את עצמם מתמודדים עם תלונות על הטרדות ותקיפה מינית השבוע דרך חשבון אנונימי בטוויטר. ספראוס הואשם כמי שכפה עצמו, לכאורה, על בחורה בזמן מסיבת קולג', ריינהרט הואשמה בהטרדה מינית כאשר נגעה בצורה לא ראויה במאוורר על הסט ליד אנשי צוות אחרים. ספראוס ולילי הכחישו את האשמות. ספראוס אף הגיב בטוויטר וכתב: "האשימו אותי ושלושה חברי צוות אחרים, בעבירות מין כוזבות דרך חשבונות אנונימיים בטוויטר. אני לוקח את ההאשמות האלו ברצינות רבה ואעבוד עם הצוותים הנכונים בכדי לטפל בנושא", בנוסף ציין בפני עוקביו כי הסיפורים לא נכונים עובדתית. גם ריינהרט לא נשארה אדישה וצייצה על הפרשה: "אני לא יכולה לחשוב על משהו מעוות יותר מאשר לשקר על תקיפה מינית". חברים רבים לסדרה התייצבו לצידם וצייצו בעדם, ביניהם גם מדלן פטש: "כמי שהותקפה מינית, אני מוטרדת עמוקות מכך שמישהו חושב שזה בסדר להאשים לשווא מישהו אחר בתקיפה מינית". גם קמילה מנדס התייצבה בציוץ תומך: "זה הרסני להפליא להאשים לשווא אנשים בתקיפה מינית. מה הבן אדם הזה ניסה לעשות? לגרום לאנשים להאמין כמה שיותר מהר למה שהם קוראים? זה לא היה שווה את זה וזה פגע בתנועת ה-#METOO".

© Katie Yu/Netflix

ברוכה הבאה

הכירו את השחקנית החדשה בתכנית "כפולה"- עלמה רנה. למי שהשם נשמע מוכר, זה מפני שרנה חברה בלהקת הבנות BFF וכיכבה יחד איתן בתכנית שעלתה בערוץ KIDZ, "קאמפ BFF". עלמה היא בת 12 מרמת השרון. רקדנית ודוגמנית כבר בגיל הזה.

כוכב פופ פרטי

רגע לפני יריית הפתיחה של צילומי סדרת הנוער החדשה של אורי גרוס, יואב צפיר וטדי הפקות (טין ניק ב-yes) שתקרא "PPS" - ראשי תיבות של Personal Pop Star, התייצבו כוכבי הסדרה להרמת כוסית חגיגית ומצומצמת המותאמת לימי הקורונה (עם פק"ל מדידת חום ועמדת אלכוג'ל), שם יכולנו למצוא את הכוכב הראשי, מרגי לצד מי שתגלם את בת הזוג שלו - ריף נאמן וכוכבים נוספים בקאסט כמו חנה לסלאו וגיא זו ארץ (באיחוד מאז "השיר שלנו"), אברהם ארנסון ועוד.

© אסף לב

 


 

תגובות