הפוך על הפוך: השחקנים שגילמו דמות מהמין השני. צילומי מסך מהסדרות

הפוך על הפוך: השחקנים שגילמו דמות מהמין השני

לא רק אפליקציה שמחליפה בין המינים: גם השחקנים על המסך היו צריכים לעשות זאת כשגילמו דמויות בלתי נשכחות • קבלו את הטופ שלנו!

האפליקציה שמציגה לנו דרך תמונות איך היינו נראים בתור המין השני, הצליחה לגרום לכולנו לצחוק, להתפעל, להתרשם ופשוט להינות מהטרנד הוויראלי. בהשראתה החלטנו לרכז עבורכם כמה מהשחקנים האהובים שגילמו בסדרות ובסרטים את בני המין השני.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'וי ריגר

השחקנית המוכשרת הצליחה להרשים אותנו בתפקיד הכפול שלה בסדרת הנוער המצליחה "או בוי" (רוצים עונה שלישית!). בסדרה גילמה ריגר נערה בשם עלמה שכדי להציל את המשפחה שלה ממשבר כלכלי, הייתה צריכה להתחזות לבן (בשם בן) ולהצטרף ללהקת הבנים הכי מפורסמת בישראל. שלל רגעים קומיים, מרגשים ומיוחדים וזה בהחלט תפקיד שאנחנו לא נשכח.

© יוטיוב

נדב אסולין

הסדרה "בצפר" (בשתי גרסותיה) מלאה בשחקנים מהמין הגברי שגילמו דמות של אישה או תלמידה. אך בחרנו בשחקן ששרד את שתי העונות, נדב אסולין לטובת העניין. השחקן הצליח להביא לנו מגוון דמויות בין תלמידה סנובית, יועצת, מורה דתייה, מוכרת קיוסק ועוד, אך ללא ספק ראובת, המורה לתנ"ך הצהובה, היא האהובה עלינו ביותר.

 

אמנדה ביינס

אי אפשר שלא לדבר בנושא מבלי להזכיר את התפקיד הבלתי נשכח של אמנדה ביינס בסרט הנוער הקורע - "יש לה ביצים". בסרט גילמה השחקנית נערה בשם ויולה הייסטינגס, שחקנית כדורגל בקבוצת הבנות, אלא שקבוצתה מתפרקת והיא מחליטה להתקבל לקבוצת הבנים תוך כדי שהיא מתחזה בעצמה לנער - מה שהופך את הכל למסוכן, קורע ופשוט קאלט במיטבו. 

 

גיא זו ארץ

אולי קצת שכחתם, אבל בתפקיד האלמותי של גיא זו ארץ בתור גבעון כספי, גם הוא היה צריך להתנסות בלהפוך למין השני. זה קרה בעונה השנייה של "השיר שלנו", כאשר גבעון היה צריך להסתיר את היותו חי ואימץ לעצמו זהות בדויה חדשה בתור אישה חיננית (ודי מכוערת...) בשם רוברטה מחפוד.

© מתוך השיר שלנו, yes

תותי ניניו

הרבה לפני התפקיד האולטימטיבי שלה ב"שכונה", תותי ניניו גילמה את נועם נערה עם סיבוכים משפחתיים מסוכנים. כדי שאויביה של אביה לא ימצאו אותה, היא מתחזה לבן בשם זהה. לצורך התפקיד ניניו גילחה את כל שיערה כדי להיראות נער והפכה מ'אליפית' ל'אליף'.

 

מרטין לורנס

השחקן ההוליוודי העסוק השתתף בלא מעט סרטים, אבל פייר? המועדפים עלינו הם ללא ספק סרטי "ביג מאמא". בסדרת הסרטים כיכב לורנס בתור סוכן FBI אשר נאלץ להתחפש לסבתא גדולה ולהתחזות אליה.

 

יואב רוטמן

במסגרת תפקידו ב"אילת", יואב רוטמן נאלץ להפוך מ-ניסן לניצה למספר פרקים. הסיבה? חברו הטוב, צחי (נוה צור) רצה להדיח את השחקן החדש בצוות הבידור (קצת מוכר לנו...) וניסן היה שם כדי להפוך לחדרנית במלון ולסייע בנושא. ספויילר: זה גם הצליח!

יובל סמו

ב"ארץ נהדרת" זה קורה על דרך קבע, אבל השנה יובל סמו כיכב בסדרה נוספת משלו ("אבא מטפלת") והפעם בתפקיד כפול - בתור אב חד הורי שנאלץ להתפרנס בסתר כעוזרת בית דמיונית שהמציא בשם לילי. כמו שכבר הספקתם להכיר את השחקן, רגוע זה לא יכל להיות.

 

ליאת בלו

בעונה השלישית של "האי", ממש כמו "מולאן", זואי הייתה צריכה להתחזות לאביר בימי הביניים כדי לסייע לחבורה. זואי הצינית לא היססה כששאלו אותה לשמה והחליטה להעניק לאביר המפוברק שהיא את השם - "זורו". כמובן שגם כאן העניינים הסתבכו, במיוחד כשהיא התאהבה במפקד שלה, הוגו.

 

אילן פלד

הרשימה הזאת חייבת להיחתם עם מי שעשה קריירה מלגלם דמויות של נשים על המסך - אילן פלד. למרות הקריירה הארוכה אולי עדיין קשה לכם לעשות את ההקשר בין השם לבין הדמויות גילם, אבל זה רק כי השחקן לא מתראיין ומעדיף לשמור על חייו בפרטיות. בקיצו ןהשני - נמצאות הדמויות הפרועות אותן הוא מגלם החל מ: המורה לימונה, לילי, דנית מהפרסומות ועוד, אך המזוהה והחזקה ביותר היא ללא ספק דמותה של מירי פסקל שמלווה אותנו כבר שנים במספר סדרות ומצטטים אותה בכל עבר. מ'כפת לי!

 
תגובות