אנה זק: "עדיין מרגישה צורך להוכיח שאני לא גימיק". רובי שביט לוי

אנה זק: "עדיין מרגישה צורך להוכיח שאני לא גימיק"

החיילת וכוכבת הנוער המצליחה, אנה זק, מגיעה לסובב את גלגל האותיות ומשתפת בסיפור העלייה, באופציה שהיא תעבור גיור, הביקורות שעברה עם המוזיקה שלה, על הזוגיות עם רועי סנדלר ועל השיר "בלוק" שקישרו לאקס. צפו

אנה זק בת ה-19 מאשדוד הפכה לסיפור הצלחה של ממש. היא החלה את דרכה ב"הבנים והבנות", המשיכה ככוכבת רשת עם מיליוני עוקבים במצטבר, קטפה קמפיינים נחשקים בארץ ובעולם, המשיכה לקריירה מוזיקלית, לאחרונה גם בתחום המשחק (סרט קולנוע, פסטיגל וסדרה) ובימים אלו משרתת בצה"ל. זק הפכה לשם חם בכל הנוגע לכוכבי נוער ולמדורי הרכילות בהן היא מככבת באופן קבוע. בפרק החדש של א' עד ת' (המשודרת גם ב-KIDZ), סיפרה לנו על הביקורות בקריירה שלה, שינוי שם המשפחה, על הבידוד שלימד אותה המון וגם על הזוגיות.

עוד פרקים בתוכנית:

 

זק, קוזנקוב במקור, סיפרה כי שינוי שם המשפחה שלה נבע כחלק ממיתוג של הסוכן בתחילת דרכה, אלא שמאז נשארה איתו ואפילו שוקלת לשנות אותו רשמית בתעודת הזהות שלה. "אף אחד לא ידע איך לבטא "קוֹזנקוֹב" נכון והאמת שאני מתה על זק. זה כאילו בא משום מקום ולגמרי הייתי כאילו משנה את זה לשם משפחה, נראה לי מגניב, הרבה יותר קל והרבה יותר קליט. בינתיים בתעודת הזהות זה נשאר ככה (קוֹזנקוֹב), אבל יש מצב שאני אשנה מתישהו, זה נראה לי הכרחי".

לקהל בישראל התפנית של זק לעולם המוזיקה היה נראה מוזר ומשום מקום, אך למעשה בילדותה ברוסיה היא בכלל החלה כזמרת והייתה חלק מלהקת בנות עירונית מקומית. "זה משהו שאני מחוברת אליו מגיל מאוד קטן", סיפרה, "אומנם לא מההתחלה התחלתי לעסוק בזה כאן, אך כשהבנתי שיש לי את ההזדמנות ואת הרצון להמשיך עם החלום הזה אז ישר קפצתי על ההזדמנות".

בגלל שלא התחלת ישר בקריירה מוזיקלית, זה היה פתח לביקורות רעות בנושא?

"לגמרי כן. התחלתי מהרשת ויש את הסטיגמה הזאת ש'כוכבי רשת נהיים זמרים' וחושבים שזה גימיק. נורא קשה להתמודד עם זה, עברתי ואני עדיין עוברת המון קשיים בנושא הזה ואני כל פעם מרגישה שאני צריכה להוכיח את עצמי ולהראות לאנשים שאני לא גימיק ושאני באמת שרה. זה חלק מהעבודה שלי עכשיו. אני נמצאת המון באולפנים, אני מוציאה שירים, אני מנסה לעבור לשירה ב'לייב' - זה נורא חשוב לי, עובדת עם מורה לפיתוח קול".

© צילום: מתוך אינסטגרם @annazak12

שזה מבאס שאת צריכה להוכיח, כי כמו שסיפרת את באת משם.

"זה מאוד מבאס ששופטים וגם מרגיש לא הוגן, כי יש לי עובדות! אני שרה מגיל קטן. אבל אנשים עד שהם לא רואים משהו בעיניים שהם מאמינים בו או שומעים הם לא מבינים. זה בסדר, אני שם כדי להשתפר וכדי להיות כמה שיותר טובה".

זק הייתה הכוכבת הראשונה שנכנסה לבידוד, בעקבות חזרתה מעבודה עם דולצ'ה וגבאנה באיטליה. "למעשה השקתי את הבידוד", צוחקת ומספרת על החוויה: "הייתי לבד, וזה לא היה בשלב שכולם היו בסגר אז יכולתי להרגיש כמו כולם, הייתי ממש לבד. זו גם הייתה תקופה שהייתי צריכה להתכונן למופע החדש ונלחצתי ברמות, בסוף כמובן זה לא קרה. ניצלתי את הזמן לשינה, המון זמן לעצמי להירגע, זה לא קורה לי בשגרה בדרך כלל. למדתי על עצמי בתקופה הזאת שאני סבלנית".

 

על עלייתה לארץ סיפרה כי: "אם אני לא טועה הגעתי בספטמבר, בול לתחילת הלימודים. הגעתי לבית ספר חדש, נכנסתי לכיתה, עשו לי כזה היכרות ופשוט הסתכלתי והייתי בהלם. היו מלא בנות רוסיות בכיתה שלי, ככה שעזרו לי. ההתאקלמות הייתה קצת קשה בהתחלה, אבל די הסתדרתי מהר,  זה הפתיע גם אותי כי למדתי שפה מאוד מהר".

אצל העולים מרוסיה נושא היהדות עולה כל הזמן, במיוחד אצל ילדים. הרגשת שזה טריגר להצקות באותה התקופה? כי את הרי יהודיה רק מצד האבא ומבחינת הדת זה 'לא מספיק'.

"האמת שבחיים לא הציקו לי על זה. גם אני חושבת שאף אחד אולי לא ידע, אף פעם לא שאלו אותי את זה אפילו. אז לא היה כלום לגבי הנושא הזה.

וכשהתפרסמת וכן דיברת על זה, אז כן התחיל אישיו עם זה?
"קצת, ממש טיפה. האמת שהופתעתי שזה לא קרה. הייתי בטוחה שפתאום כולם ידברו על זה ויפה שלא ממש התייחסו לזה, הייתי שמחה".

זק כילדה
זק כילדה © צילום מאינסטגרם annazak12@

בכל הנוגע לזוגיות ושיחות על אהבה בחייה, זק נוטה לשמור לעצמה ולא לשתף מדי. כך קרה עם האקס (מאמן הכושר לשעבר) וכך גם עם בן הזוג הנוכחי, הזמר רועי סנדלר, איתו לא מיהרה להצהיר על זוגיות (עד הסטורי המשותף) על אף שמסביב כולם כבר ידעו, דיווחו ופרסמו. בתוכנית, היא בחרה להסביר לנו על עניין החשאיות בנושא.

"אין לי הרבה פרטיות, כדי להרגיש שאני נשארת קצת שפויה, במקום שלי ולשמור על עצמי, אז אני מרגישה צורך שמשהו קטן אני אשמור לעצמי. בא לי לשמור את האושר הקטן הזה, לא הכל אני צריכה לפתוח. זה לא שיש לי בעיה שידעו שאני בזוגיות, פשוט לא אוהבת שנכנסים לזה, זה כזה שלנו ובא לי שזה שישאר ככה. מרגיש לי שאם יותר מדי ידברו ויתעסקו בזה אז גם את זה אני אאבד".

שזה משהו שלדעתך הפריע גם לזוגיות הקודמת?

"יש מצב. כי כל הזמן שמדברים על זה, זה גם יוצר לדעתי ריבים בין הזוג עצמו אז זה לא נעים. לכן אני מעדיפה לשמור לעצמי".

סטורי החשיפה עם רועי
סטורי החשיפה עם רועי © צילום מאינסטגרם @annazak12

בשנה הקודמת זק שיחררה סינגל בשם "בלוק", שיר פרידה טעון וכועס שהרבה קישרו אוטומטית לאקס ולסיבות הפרידה. זק מצהירה בתוכנית כי למרות שזה נראה כאילו זה כוון אליו, זה ממש לא מה שהיה.

"האמת שזה קרה לא בכוונה בכלל. ישבנו באולפן, אני, ג'ורדי ורון ביטון. התחלנו ליצור דברים ורון פשוט כתב בית, נכנס לחדר, הוא מקריא ואני אומרת לו: 'יו איזה קטע, זה כאילו ממש מתחבר לסיפור שלי'. אז זה יצא בטעות, אבל אני חושבת שזה מגניב לספר על סיפור שקרה לי אם אנשים יכולים להתחבר לזה. אני גם רואה שהמון אנשים מעלים את זה וגם כותבים לי הודעות שהשיר עוזר להם. וזה מגניב שהשיר שלי עוזר בפרידות!".

 

לאותו הקליפ שוחרר טיזר מבטיח במיוחד בו זק נראת מתנשקת עם און רפאלי (המככב לצידה ב"בלוק"), אך לאכזבת המעריצים ומדורי הרכילות שקיוו לרומן בזמנו בין השניים, הנשיקה הוסרה מהתוצר הסופי.

"האמת שזה... הרי מה כל העניין של השיר? שאני שמה לו בסוף 'בלוק', אז איך? איך אנחנו בסוף אני לא אשים לו 'בלוק'?"

אז למה צילמתם?

"או! זה יהיה סוד כמוס...סתם, האמת שפשוט בסוף, ברגע האחרון, החלטנו לעשות את זה ככה. וזה פשוט הרגיש לנו יותר נכון".

© צילום מאינסטגרם annazak12@

את עדיין מגדירה את עצמך גם ככוכבת רשת? בהתחשב בכך שיש לך מיליון וחצי עוקבים (וזה לא כולל המיליונים הנוספים בטיקטוק)

"תראה עשיתי דרך נורא קשה כביכול לצאת מהטייטל הזה, אבל אני עדיין כן. התחלתי מזה ואני לגמרי שם, זאת הדרך שלי הראשונית והיא תמיד תישאר. אני פשוט כרגע מנסה להתמקד בלהיות זמרת ושחקנית, הטייטל של 'כוכבת רשת' זה פשוט משהו שקורה עכשיו, אני לא מחליטה עליו"

א' עד ת' משודרת בימים ראשון ורביעי בשעה 15:40 בפרוגי ובערוץ KIDZ (ב-HOT וב-yes וגם ב-VOD).

הגשה: משה אבוטבול | עורכת פרוגי: אורטל כהן-לוי | עורכת: רז רפאל | הפקה וסושיאל: רון הלימי | במאי וניתוב: אלי סגל | סאונד: ניסו עזרן | צילום: רובי שביט-לוי | איפור: נוי סויסה | ארט אולפן: MINISO | מנכ"ל פרוגי: אלכס נסטר | הלבשת מגיש: Twentyfourseven Men |  ייצוג אנה: ITM, ניהול אישי: אופיר חמו | צילומי תמונות סטילס וולים: אינסטגרם, באדיבות עופר מנחם קשורת ויח"צ | פיתוח כתוביות: ארי הבר | מוזיקת פתיחה: Boost by Joakim Karud | צולם באולפני ynet |

תגובות