לא נשכח: הכוכבים שהלכו לעולמם בטרם עת. אוהד רומנו ואיתן טל, פרוגי, באדיבות yes

לא נשכח: הכוכבים שהלכו לעולמם בטרם עת

על רקע טביעתה למוות של נאיה ריברה, כוכבת "גליי", בשבוע שעבר, החלטנו להקדיש כתבה מיוחדת עם כוכבים נוספים אשר הלכו לעולמם בטרם עת

מותה העגום של כוכבת "Glee", נאיה ריברה הוא לצערנו לא מקרה יחיד בו אדם מפורסם מת בטרם עת מסיבות שונות ומפתיעות. לזכרם של אותם ידוענים, אספנו כמה מהמקרים הבולטים שהיו לנו קשים מנשוא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הית' לדג'ר

מי מכם שראה את הסרט השני בטרילוגיית "האביר האפל" (של כריסטופר נולאן), בוודאי זוכר את הג'וקר יריבו של באטמן בסרט זה. אמנם הרבה שחקנים שיחקו וישחקו את הג'וקר, אך לדעת רבים הית' לדג'ר היה המוצלח ביותר מביניהם. זאת אולי בגלל שלדג'ר לקח את תפקידו מאוד ברצינות וכדי להיכנס לדמות סגר את עצמו בחדר במלון למשך כמה זמן, רק כדי לנסות להגיע לרמת שיגעונו של הג'וקר. הוא ככל הנראה כל כך נכנס לדמות עד שזמן מה לאחר צילמי הסרט הוא נמצא מת בחדרו לאחר שלקח מנת יתר.

© ™ & © DC Comics. באדיבות yes

קמרון בויס

אחד מכוכבי הנוער שתמיד נזכור. מדובר בשחקן, רקדן ומדבב יהודי-אמריקאי שפרץ לתודעה בתור הילד החמוד מהסדרה "ג'סי" או מסרטי "היורשים" (דיסני) או מסרטי "מגודלים" לצד אדם סנדלר. בשנה שעברה הופתענו לקום בבוקר ולגלות דיווחים על מותו של הכוכב האהוב. בויס נפטר בשנתו מהתקף אפילפסיה כשהוא בן עשרים בלבד, זאת סמוך ליציאת הסרט השלישי בסדרת "היורשים" ועם שמועות על כך שהיה אמור להגיע ארצה לקידום הסרט. בעקבות האסון הקימה משפחתו קרן לזכרו בשם "קרן קמרון בויס", המשתפת פעולה עם מספר ארגונים בהם תמך קמרון. שנתיים לפני מותו, זכינו בפרוגי לראיין אותו בטקס ה-KCA של ניקלודיאון בלוס אנג'לס.

 

איימי ווינהאוס

איימי ווינהאוס הייתה זמרת-יוצרת יהודיה מבריטניה, אשר זכתה להצלחה רבה בתחילת שנות האלפיים. יחד עם הצלחתה, לאיימי היו בעיות שתיה והתמכרויות לחומרים אסורים. אותן התמכרויות ידעו עליות ומורדות לאורך השנים וב-2010 טענה ווינהאוס כי היא 'נקייה' כבר שלוש שנים. עם זאת, כנראה שמאלכוהול היא לא ממש התנקתה כי שנה לאחר מכן היא נמצאה מתה בדירתה כשבגופה היו פי 4.5 יותר אלכוהול מזה המותר בנהיגה.

 

פול ווקר

בשנת 2013 הלך לעולמו כוכב "מהיר ועצבני", פול ווקר. למרבה האירוניה סיבת מותו הייתה כי נהג במהירות גבוהה מדי, מה שגרם לתאונת הדרכים. מכיוון שהוא הלך לעולמו בסמוך לסיום צילומי 'מהיר ועצבני 7', הוחלט להקדיש את הסרט לזכרו ובסצנות שנותרו לו בסרט שיחקו במקומו אחיו כשפניהם מוחלפות בפניו באמצעות טכנולוגית החלפת פנים מיוחדת. לאחר מותו כתבו עליו חבריו הזמרים צ'ארלי פות' וויז קאליפה את השיר "See You Again" אשר כיום הוא השיר הרביעי הנצפה ביותר בכל הזמנים ביוטיוב.

 

קובי בראיינט 

לפני מספר חודשים התוודענו למותם בטרם עת של שחקן הכדורסל האמריקאי האגדי, קובי בראיינט, ובתו בת השלוש עשרה, ג'יאנה. המקרים המצערים קרו בטיסת מסוקו הפרטי של בראיינט בעת טיסה לאימון כדורסל. רבים בארה"ב התאבלו על מותו ונערך טקס זיכרון ציבורי בסטייפלס סנטר ב-24 בפברואר (מכיוון ש-24 היה מספר החולצה של בראיינט על המגרש). בנוסף הודיע, בעליה של דאלאס מאבריקס, מארק קיובן, כי חברי הקבוצה לא ילבשו את המספר 24 כדי להנציח את מותו.

© Courtesy of SHOWTIME באדיבות yes

אמיר פרישר גוטמן

ביולי 2017, אחרי מאבק במחלת הסרטן שהתבררה כאבחנה שגויה, בשיאה של חגיגת החיים שלו, פרישר-גוטמן טבע בחוף לא מוכרז בגיל 41 לאחר שניסה להציל את אחייניתו מטביעה. אמיר היה שחקן זמר, מוזיקאי, כוריאוגרף ובמאי, אשר השתתף במספר פסטיגלים ואף היה שופט ב'רוקדים עם כוכבים' וב"פרויקט הלהקה". אמיר הותיר אחריו בעל וילד.

© צילום: אוהד רומנו ואיתן טל

קורי מונטית' ומארק סלינג

בין אם זאת "הקללה"  שמייחסים על כוכבי "Glee" ובין אם לא, נאיה ריברה היא לא השחקנית הראשונה מהאקסט אשר מוצאת את מותה בטרם עת. קורי מונטית' מת ממנת יתר, דבר זה היה טרגי ביותר מכיוון שקורי בדיוק עמד להינשא לליאה מישל, בת זוגו בסדרה ובמציאות. כוכב נוסף שגורלו לא שפר עליו הוא מארק סלינג אשר בחר לסיים את חייו לאחר שהואשם בתקיפה מינית ובשימוש בפורנוגרפיית ילדים.

© באדיבות yes
תגובות