עדי ביטי מכריזה: "עובדת על קריירה בחו"ל". רובי שביט-לוי

עדי ביטי מכריזה: "עובדת על קריירה בחו"ל"

עדי ביטי מגיעה ל"א' עד ת'" ומשתפת בחוויות מהאי, התחרות עם נועה קירל, העבודה על קריירה מעבר לים וגם: מוכיחה לראשונה שיש לה באמת יכולות כישוף, כפי שמייחסים לה. צפו

את עדי ביטי אנו מלווים מאז פריצתה לתודעה בגיל 10 "בבית ספר למוזיקה". הכוכבת הצעירה הפכה עם השנים לשם נרדף לכוכבות פופ מקומיות ומי שהייתה הראשונה להניף את הדגל של הז'אנר לכוכבים מוזיקליים בגיל העשרה, רגע לפני שקירל ובוחבוט נכנסו גם הן לתמונה. מאז הספיקה הכוכבת להוציא שלל להיטים, לייצג אותנו ב"אירוויזיון לילדים", להתמודד ב"הישרדות VIP", לככב במדורי הרכילות, לעשות טבילה ראשונה בחו"ל ולהתגייס לצה"ל. ביטי הגיעה לסובב את גלגל האותיות בתכנית שלנו, א' עד ת' (המשודרת גם בערוץ KIDZ) וסיפרה לנו על החוויות והקשיים מהצד שלה.

עוד פרקים בתוכנית:

 

לאחרונה כיכבה ביטי ב"הישרדות VIP" (רשת 13) וניסתה להביא גם צד אחר שלה למסך. כוכבת הפופ הצעירה שרדה על האי לא מעט עד אשר הודחה. עדי סיפרה לנו שההחלטה, שהחלה די בצחוק, הייתה לא פשוטה בכלל, במיוחד בגיל כה צעיר כמו שלה (אז 18).

"לא הייתי רצינית בכלל עם כל הנושא הזה. דיברתי עם אוראל הסוכנת שלי ואמרתי לה בצחוק, כי אני מכורה לעונות של 'הישרדות' בחו"ל: 'שמעתי שעובדים על עונת מפורסמים נוספת כאן ולא אמרת לי!'. למחרת בבוקר היא מתקשרת אליי ואומרת לי שיש לנו פגישה בנושא. אחרי הפגישה אמרתי לה: 'את יודעת שאני לא באמת הולכת לשם...', המגעים התקדמו והגענו יומיים לפני הטיסה ואני אומרת לעצמי אני לא טסה לשם, אני לא עושה את זה. ריבים ביני לבין עצמי, כי זה באמת התחיל בצחוק ומתוך אהבה לתוכנית ופתאום זה באמת קרה. האירוניה היא שהתראיינתי כמה חודשים לפני ושאלו אותי אם אעשה עוד ריאליטי ואמרתי אם יהיה משהו כזה זה יהיה 'הישרדות', אבל לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר".

על איך שהיא יצאה על המסך ומהלכיה אמרה לנו כי: "לא נראה לי שיש מישהו ב'הישרדות' שיכול לצאת לגמרי נקי. בגדול מאוד אהבתי את מה שראיתי".

© מתוך הישרדות, רשת 13

ביטי, שנמצאת כאמור על הבמות מגיל קטנטן, לא מרגישה פספוס של ילדות. "אמא שלי תמיד שמה גבול והתעקשה שיהיו לי ציונים טובים, אז זה שמר אותי על הקרקע ובגילי. אחרי שעות הלימודים הייתי בעולם של 'המבוגרים', אבל בזמן הלימודים שכן הלכתי לבית הספר והייתה לי המסגרת הזאת זה שמר עליי. כן הלכתי לימי הולדת של חברים, ריכולים של בנים ובנות. פשוט בנוסף לזה הייתה לי את הקריירה שלי והרווחתי את שני הדברים. אם הייתי מרגישה שאני צריכה הפסקה, הייתי עושה את זה. אי אפשר להכריח ילד כל כך הרבה שנים לקום בארבע בבוקר, להצטלם, ללמוד למבחנים  - זה לא משהו שאפשר להכריח, זה בא מבפנים וממני".

 

וכשאת רואה ילדי פלא שהופכים לשם חם כמו דקל וקנין?

"הכי חשוב לא לחשוב על הפרסום. צריך לבסס על עשייה ודברים שאתה יכול להסתמך עליהם. אני הולכת שנים לפיתוח קול ולא מוותרת על זה, מתעסקת בדברים שעושים טוב בעשייה ולא לחפש את המסביב כי זה רק נלווה לעיקר. ברגע שאתה טוב במה שאתה עושה האהבה והאהדה תגיע".

את היית למעשה הראשונה שפרצת בכוכבות הפופ, עוד לפני קירל. הייתה צביטה על זה שהיא פתאום הפכה לדבר חם למרות שהיית שם קודם?

"כל דבר שעשיתי בקריירה שלי אף פעם לא קרה לי בקלות או נפל עליי מהשמיים... כל אחד בזמן שלו, הכל בסדר! יש אינסוף פרויקטים ואינסוף דברים שאפשר לעשות".

על התחרות שיוחסה לשתיים סיפרה: "בחיים לא היה בינינו איזשהו פיצוץ, או איזשהו ריב כמו שאמרו הרבה פעמים, או איזושהי שיחה לא נעימה. זה פשוט באמת נבע מזה שאנחנו בנות אותו גיל וזה היה די חדש אז בארץ... יש לכל אחת את הלוק שלה, הסטייל שלה ואת המוזיקה שלה. אנחנו נורא נורא שונות אחת מהשנייה".

© צילום מאינסטגרם

הזמרת עשתה בשנה שעברה צעדים ראשונים בחו"ל כשנבחרה כחלק מסופרגרופ של זמרים בינלאומיים צעירים ומבטיחים להשתתף בקליפ ענק של דיסני לקראת "אלאדין". בנוסף, צעדה על השטיח בפרמיירה החגיגית לצד כוכבי הסרט וביניהם גם וויל סמית'.

"אני גם בקשר עם כל הכוכבים שהגיעו מכל העולם. יש שם את הבחורה מהולנד שהבנתי שהיא כוכבת ענקית שם. וזה כיף, אתה יודע, זה פותח דלת אולי לשיתופי פעולה בעתיד. זה מדהים. כל הזדמנות כזאת מבחינתי זה וואו". 

את מכוונת לקריירה בחו"ל?

"בטח, זה תמיד היה החלום ואני עובדת על זה. אני עוד לא אגיד יותר מדי, אבל יש דברים והלוואי!".

 

מגיל צעיר ביטי חשופה ללא מעט ביקורות שלפעמים אפילו התנסחו בצורה בעייתית, לא לגיטימית ולא עניינית עבור ילדה: "בתחילת הדרך זה היה לא פשוט. בסינגל הראשון שלי, 'ביט הביטי', זכורה לי כתבה מאוד מרושעת ואפילו גסה ולא לעניין ובתור ילדה היה לי נורא נורא קשה. באותו היום כל הצוות בא אליי הביתה ועשו לי שיחה שאני חייבת להבין שזה העולם הזה שעד היום האחרון במקצוע יהיה לאנשים מה להגיד. עם השנים למדתי שאני חייבת לדעת מה שאני שווה ולא להתייחס לזה, אני מאמינה בעצמי ולא משנה מה או מי יגיד לא אתן לזה להסיט אותי ימינה או שמאלה. ביקורת בונה זה משהו אחר לגמרי, אבל אנשים שמנסים להוריד אתכם - לא לתת לזה יד. אני עד היום עובדת על זה".

© צילום אוהד אלמילך

כמה את ביקורתית כלפי עצמך?

"הכי ביקורתית בעולם. לא מכירה אנשים ביקורתיים כאלה. כשאני מגיעה לאולפן אני תמיד אומרת שאני עדי ביטי ו'עדי בלתי'. אני יושבת על הוריד לפעמים. פרפקטציוניזם זה משהו שיכול להיות לטובה, אבל לפעמים שהוא 'אובר' זה יכול לגרוע, צריך למנן. הרבה פעמים מאוד קשה לי לשמוע את עצמי בלייב ברדיו, גם אם הוא היה ממש טוב וכולם החמיאו, אני אשמע את הדברים שאף אחד לא שם אליהם - מבחינתי אף פעם לא יהיה טוב מספיק. זה ורם לך תמיד להשתפר ולעבוד קשה, אבל צריכה גם להגיד לעצמי לפעמים שהייתי טובה".

הכוכבת קיבלה, מבלי שכיוונה לכך, גל נוסף של שיח ציבורי ושמה הפך שגור אצל מבוגרים ונוער כאחד לא רק בזכות המוזיקה שלה או בזכות מדורי הרכילות, אלא גם בזכות שרבוב שמה לסדרת הקאלט "זאת וזאתי', שם הדמויות הראשיות מייחסות את אי הצלחתן בעולם הבידור לעין הרע שפתחה עליהן עדי ביטי (שם ביטאו את השם כעד'י ביט'י). בפרק הראשון של העונה ביטי השתתפה בסופו בתפקיד אורח כשמראים שהיא אכן כישפה אותן. אלא שעברה שנה מאז הצילומים ועד השידור וביטי שכחה בכלל מהתפקידון המדובר, עד אשר נקלעה לסיטואציות הזויות ברחוב.

"אנשים התחילו לעשות לי ברחוב 'עדי ביטי, עדי ביטי' וכל מיני כאלה ואני לא הבנתי מה אנשים רוצים ממני. עכשיו כאילו חייכתי וזה, זרמתי. אמרתי מה 'כולם נשרטו? מה קורה?' עד שפשוט ראיתי איזשהו קטע באינסטגרם שהן עושות את ה'עדי ביטי, העין של עדי ביטי', נרד לג'רוז (ירושלים. מ.א) נוריד את העין של עדי ביטי'. זה פשוט תפס ונהיה היסטרי ברמות. לא ממש לא ציפיתי וממש לא חשבתי שזה יעשה כזה וואו ויכניס דיבור חדש. זה נכנס לדיבור של אנשים ביומיום וזה תפס בצורה פסיכית. רושמים לי באינסטגרם בצחוק דברים כמו: 'מה עדי אני סוגר שבת בגללך תסירי את העין!', 'הקורונה בגללך תסירי את העין'".

 

א' עד ת' משודרת בימים ראשון ורביעי בשעה 15:40 בפרוגי ובערוץ KIDZ (ב-HOT וב-yes וגם ב-VOD).

הגשה: משה אבוטבול | עורכת פרוגי: אורטל לוי | עורכת: רז רפאל | הפקה וסושיאל: רון הלימי | במאי וניתוב: אלי סגל | סאונד: ניסו עזרן | צילום: רובי שביט-לוי | איפור: נוי סויסה | ארט אולפן: MINISO | מנכ"ל פרוגי: אלכס נסטר | הלבשת מגיש: Twentyfourseven Men |  ייצוג עדי: יולי מודלס | צילומי תמונות סטילס וולים: אינסטגרם, אירוויזיון לילדים - תאגיד השידור, הישרדות זאת וזאתי - רשת 13 | פיתוח כתוביות: ארי הבר | מוזיקת פתיחה: Boost by Joakim Karud | צולם באולפני ynet |

תגובות