רכילות בקטנה: ההישג החדש של קירל והיוטיוברית שחשפה סודות. אור גפן

רכילות בקטנה: ההישג החדש של קירל והיוטיוברית שחשפה סודות

השבוע ב"רכילות בקטנה": אשלי וקסמן בקשי חטפה אש ולא נשארה חייבת, דמי לובאטו משחזרת את הסרט מדיסני והסולחה של צ'ארלי וצ'ייס

אם הייתם עסוקים ברצף הבגרויות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מצטרף לרשימה

אחרי רשימת הסלבס שחלו בקורונה מהשבוע שעבר, השבוע מצטרף אל הרשימה לירן דנינו, שבחר להסתיר עד כה את היותו חולה והשבוע פורסם שנדבק גם הוא בנגיף לאחר שבילה לצידה של טיילור מלכוב, שאובחנה גם היא כחולת קורונה לפני כשבועיים. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של דנינו מסר בתגובה: "לירן וטיילור אכן בילו את התקופה האחרונה יחד. עד כה לא חשפנו כי לירן דנינו גם נמצא חיובי לקורונה, כי הוא ביקש לשמור על בריאותו. אנו מאחלים בריאות לכולם".

חולים מוזיקליים

מלבד לירן דנינו, כוכבי מוזיקה נוספים שאובחנו בחיוביים לקורונה הם מאור אדרי וארוסתו וגם ה-DJ והמפיק המוזיקלי המפורסם, גל מלכה. מרגי לעומת זאת נכנס לבידוד עד חמישי הבא, כרגע הוא מרגיש מצויין ולא אובחן במחלה. רק בריאות!

מלכה. בזמנים טובים יותר
מלכה. בזמנים טובים יותר © פרטי

היומן של היוטיוברית

אחרי שלוהקה לסדרת נוער של הערוץ, אור יעקב הצטלמה לתוכנית בשם "יומני היקר" שתשודר בכאן חינוכית. מדובר תוכנית מיוחדת על טאלנטים מכל התחומים אשר מקריאים חלקים מהיומנים שלהם ודברים שכתבו בהיותם ילדים ובני נוער.

© צילום מסך מאינסטגרם or_yakov_@

חוזר לתפקידו

ערוץ הילדים כבר התחילו בהכנות לצילומים של העונה החדשה של "הבנים והבנות". ההכנות כבר היו בעיצומן ושמות המנחים התפרסמו לציבור הרחב גם מטעם הערוץ עצמו. עד שירדן ויזל, שהייתה אמורה להנחות את התכנית יחד עם בן זיני ואנה זק - חלתה בקורונה. בימים אלו היא בבידוד עד להחלמה ומי שהוקפץ להחליף את המנחה החולה - הוא המנחה שהנחה עד כה. אנחנו מדברים כמובן על עודד פז. הצילומים צפויים להתחיל בעוד כעשרה ימים. 

דמי לובאטו משחזרת

כנראה שלא רק לנו משעמם בבית בתקופת הקורונה, אותות השיעמום הגיעו גם אל דמי לובאטו שהחליטה להיזכר בעבר ולראות מחדש את סרטי "קאמפ רוק" בהם כיכבה כשהייתה נערה, יחד עם בן זוגה החדש. לשמחתנו, היא תיעדה את החוויה בסטורי, ספויילר - התגובה שלה הייתה קורעת מצחוק! תחילה, נדהמה לובאטו לגלות עד כמה היא דומה לאחותה הקטנה מדיסון וכתבה: "זה מטורף! אני מסתכלת ורואה את מדיסון", אחך כך החלה להריץ בדיחות ומימז על סצנות בהם לקחה חלק והצחיקו אותה, ותגובות של בן זוגה לסצנות מהסרט השני. נזכיר שכבר בשנת 2017, סיפרה די כי הייתה רוצה עשות סרט שלישי.

חלק מהמימז שלא איחרו לבוא
חלק מהמימז שלא איחרו לבוא © צילום מסך מאינסטגרם

מתנתקת מהסביבה

נראה שהדרמות סביב כוכבת "Glee", ליאה מישל לא פוסקות. והפעם - מישל החליטה להקפיא את חשבון הטוויטר שלה וכעת אינו קיים. כל הציוצים שפורסמו עד כה על ידה - נמחקו. מעריצים מרחבי העולם העלו השערות לצעד הדרמטי של מישל שלאחרונה הסתבכה בהאשמות כלפי התנהגות גזענית מצידה. ככל הנראה, הסיבה הייתה היעלמותה של חברתה לסדרה נאיה ריברה שטבעה בתחילת השבוע באגם פירו בקליפרניה, שלאחר מספר ימים נמצאה גופתה ללא רוח חיים טרולים החלו לתקוף את חשבון הטוויטר של מישל בשאלות ובהאשמות חוזרות כלפי התנהגותה.

© gettyimages

נשאר אצלה

לאחרונה קבע בית המשפט ששירן סנדל תשלם למוליך כלבים 50 אלף שקל בגין פרסום לשון הרע שהעלתה לאינסטגרם, לאחר שחשבה כי נהג באלימות כלפי כלב. המוליך הגיש בקשה להוצאה לפועל לממש את פסק הדין וביקש שיעוקל לסנדל חשבון האינסטגרם שלה. כדי לגבות את החוב פנה המוליך להוצאה לפועל. לדבריו, יש לסנדל 357 אלף עוקבים, וזהו נכס שמניב לה הכנסה מחברות שמשלמות על פרסומים. אלא שזה לא יקרה והחשבון ישאר בידייה של סנדל. הרשמת דחתה את בקשת העיקול וקבעה כי "ככל שסנדל מפיקה הכנסה מהפעלת החשבון, הרי שהכספים מתקבלים מחברות מסחריות ללא מעורבות פייסבוק שבבעלותה היישומון". סנדל הכריזה לא מעט פעמים כי היא רגישה לחיות וגם בתוכנית שלנו "א' עד ת'" הגיעה לידי דמעות כשדיברה על הכלבה שלה שמתה השנה. 

 

הסולחה

בשבוע שעבר נחשפנו לדרמה נוספת בעולם הטיקטוק לאחר שצ'ארלי דמילו יצאה נגד
צ'ייס האדסון (ליל האדי) בטענה שהכחיש את הבגידה שלו בה ושיקר לגבי דברים נוספים. מאז, הספיקה דמילו להתנצל במהלך לייב בחשבון האינסטגרם שלה, בו הביעה את צערה על המאורע ועל תגובות השנאה שהופצו נגד האדסון ונסה. לאחר מכן ביקשה ממעריציה להפסיק. כעת, הגיע תורו של האקס להתנצל בפני מעריציו ובפני דאמיליו עצמה. בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו אמר: "רק רציתי לבוא לכאן ובאמת להתנצל בפני כולכם על הדרך בה התגלגלו הדברים ברשת. הייתי צריך פשוט לעשות את החלק שלי ולשמור אותו ברמה האישית מחוץ לרשת". צ'ייס המשיך ואמר כי הוא התנצל בפני צ'ארלי באופן פרטי והסביר לה את המצב וסיים באמירה כי המצב ילמד אותו איך לפעול להבא ורק יהפוך אותו לדבר טוב יותר. לאחר פרסום ההתנצלות דמילו החזירה עוקב להאדסון.


המשך יבוא?

על פי פרסומו של רן בוקר, ובניגוד לשמועות - כנראה שהעונה הנוספת של "להיות איתה" אכן צפויה להגיע אלינו. אמנם לא בקרוב, וזה ייקח קצת זמן, אך בוקר מספר כי באה לידיו ידיעה על פי מקורבים לאסי עזר שהוא חידש את הכתיבה לעונה השלישית של "להיות איתה". נזכיר כי פרסמנו בעבר על הלייב שעשה עזר עם בן אל תבורי, לפני מספר חודשים, בתקופת הסגר הראשון של הקורונה - שבו הוא חשף בטעות בשידור חי שהוא מתכנן סרט חדש ל"להיות איתה". אז מה כן יקרה מביניהם? נחכה ונראה.

© צילום: שוקה כהן

לא עוצרת

נועה קירל לגמרי בדרכה אל מעבר לים, והפעם בפול גז. הזמרת חתמה לא מזמן ב'אטלנטיק רקורדס', אשר מייצגים גם את אד שירן, סיה, ברונו מארס, קארדי בי ועוד. אך מעכשיו היא גם מיוצגת אצל CAA, אשר טיס קרודי, טום הארדי, ג'וני דפ, בראד פיט, סקרלט ג'והנסון ועוד כאלה מוצלחים ואחרים מיוצגים אצלם - כך על פי חשיפתו של אלמוג בוקר מ"חדשות 13". אבל אל דאגה, קירל לא מחליפה את מי שליווה ומלווה אותה כל כך הרבה שנים - בארץ היא עדיין מיוצגת בבלעדיות אצל רוברטו בן שושן. 

לגמרי מליון דולר © צילום: ערן לוי

קניה עדיין בדרכו לנשיאות

בשבועיים האחרונים הרשת והעולם כולו געש כאשר שמעו על כך שקנייה ווסט בדרכו אל הנשיאות, כשהמהלך של קניה שנוי במחלוקת. על פי דיווחים מחו"ל - ווסט נסוג מן המירוץ אל הנשיאות, ועוד על פי הסקרים נראה שהוא קיבל רק 2% בלבד, מה שלא מספיק לו כדי לעבור את מירוץ הבחירות הזה בהצלחה. אך בניגוד לכך, אתרי רכילות אחרים מחו"ל מודיעים שהוא אינו פרש הוא פשוט טרם השלים הצהרות מועמדות. מה יהיה? נחיה ונראה. 

© Gettyimages.IL/Roy Rochlin

קשוחה מדי?

התוכנית "הביוטריות" שעלתה השבוע ב-HOT בידור גוררת ביקורות רבות בעיקר על השופטת אשלי וקסמן בקשי. כוכבת היוטיוב והביוטי בחרה להגיב לביקורות בסרטון שעלה לערוץ שלה ואמרה כי: "המון אנשים שולחים לי הודעות על איך שאני יוצאת בתוכנית, מתנשאת ונותנת רק ביקורת שלילית. בחרו בי להיות שופטת כי רצו מישהי שתבוא ותיתן ביקורת אמיתית למתמודדים", טענה בקשי. בנוסף, היא מצטערת אם מישהו נעלב ממנה או נפגע ממנה.

 

רואים טוב

אחרי ששחררו יחד להיט משותף בשם "קוקוריקו", הזמר עומר אדם והאמא הטרייה עדן בן זקן משתפים פעולה שוב. בנוסף להצלחת השיר (שכבר צבר למעלה מחמישה מיליון צפיות ביוטיוב), השניים הצטלמו יחד לראשונה לקמפיין של חברת המשקפיים של אדם – VERSO.

© צילום: גדי סיארה

הריונית 

חודשים אחרי שהתבשרנו כי הזוג המלכותי - ג'יג'י חדיד וז'אין מאליק, מצפים יחד לילד ראשון ומשותף. השבוע חדיד עשתה לייב באיינסטגרם שלה וחשפה לראשונה את בטנה ההריונית שגרמה לנו רק לצפות כל כך למאורע הגדול שיתקיים בעוד כמה חודשים. חדיד נראת מאושרת מתמיד ואנו מאחלים רק בריאות!

 
 

לא נחה

הכוכבת, קים אור אזולאי, שלא מפסיקה לעבוד ורק השבוע נודע כי קטפה קמפיין ל-HOT יחד עם גל גדות, כבר מתכוננת לגיוסה לצה"ל בשנה הבאה. על פי פרסומו של ערן סויסה, אזולאי נבחנה השבוע לתיאטרון צה"ל ועברה את האודישן המיוחל. בנוסף, קים תשיק בקרוב קולקציית בגדים יחד עם TERMINAL x בעיצובה. כזכור, זו לא הפעם הראשונה שהיא משתפת פעולה עם המותג, קולקציית הכובעים שלה כבר נמכרת באתר.

© צילום: ענת מוסברג

מתחרט

קני אורטגה, שלקח חלק גדול בהפקת סדרת הסרטים "היי סקול מיוזיקל" של דיסני, חשף כי ראיין, אחיה התאום של שארפיי הוא גיי. השחקן לוקאס גרביל התראיין ל-tmz והסביר כי הוא הרגיש שלקח הזדמנות מאחרים בזה שגילם את ראיין והוא היה מעדיף לוותר על התפקיד במציאות של היום. 

מוזיקה בסטייל

השבוע נערכו צילומים עם היוצרים והזמרים הצעירים הישראלים – עדן מאירי ושחר סאול (אשר התערך ב"מיליון דולר" של קירל), לקולקציית קפסולה חדשה של טומי הילפיגר ומותג הסטריט AAPE. הצילומים נערכו באולפן הקלטות סביבתם המוזיקלית של הזמרים הישראלים, שזה שיתוף הפעולה הראשון שלהם עם מותג אופנה בינלאומי מוביל.

© דניאל זאקונט

מאתגר אתכם

סטפן לגר חוזר עם אתגר טיקטוק חדש במטרה לשבור את הרשת. לאתגר יקראו Open Every Where. הצ'אלנג' הוא חלק מהקמפיין החדש של בנק הפועלים לאפליקציית OPEN צעירים שמאפשרת לפתוח חשבון מכל מקום בלחיצת כפתור פשוטה.

© צילום: אביב גוטליב
תגובות