גיל זה רק מספר: הכוכבים הצעירים שעשו זאת בגדול. צילומי מסך מ"פלא" ו"נטפליקס", באדיבות yes

גיל זה רק מספר: הכוכבים הצעירים שעשו זאת בגדול

הגיל שלנו הוא חלק ממי שאנחנו, אך ישנם שחקנים שלא הביאו לגיל שלהם להשפיע על קריירת המשחק שלהם והוכיחו לכולם שקטן זה הכי ענק בעולם!

הגיל שלנו הוא חלק מכרטיס הביקור שלנו, הוא גם יכול לגרום, בין היתר, לדלתות להיפתח או להסגר. אך ישנם שחקנים שלא הביאו לגיל שלהם להשפיע על קריירת המשחק שלהם, כי הם כובשים את כל סדרות הטלוויזיה והסרטים ברחבי העולם ובארץ.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מרסיי מרטין - בת 15

הכוכבת הצעירה החלה את דרכה בעולם הבידור כבר בגיל 10 כשכיכבה בתור דיאן בקומדית המצבים "שחור שכזה". אבל אחד השוסים הגדולים עם מרטין זה שבגיל הזה היא הציעה רעיון לסרט הוליוודי, שאף נעשה ארבע שנים לאחר מכן (ומרסיי כיכבה בו בתפקיד הראשי), מה שהפך אותה למפיקה הצעירה ביותר בהוליווד. הסרט המדובר הוא "בוסית בקטנה" שזכה לשבחים רבים, ומרסיי זכתה בשלל פרסים על תפקידה. ברור לנו שמדובר רק בתחילתה של קריירה מופלאה!

 

ג'ייקוב טרמבלי - בן 13

קריירת המשחק של ג'יקוב טרמבלי החלה בגיל 7, כששיחק בסרט קומדיה קצר. אך מה שגרם לג'יקוב טרמבלי לפריצה הגדולה שלו היא השתתפות בסרט 'פלא', אשר מבוסס על ספר בעל אותו שם מאת ר"ג פלאסיו שיצא ב-2017. באותו שנה יצא סרט נוסף בהשתתפות של טרמבלי – 'הספר של הנרי' שזכה לאהדה. טרמבלי בנוסף שיחק בסרט 'ילדים טובים' שיצא ב-2019 שזכה לביקורות רבות ומגוונות והשחקן אף זכה למעמדויות לפרסים (אך טרם זכה). אנחנו צופים לו עתיד מזהיר!

 

מילי בובי בראון - בת 16

את הכוכבת הזאת אתם בוודאי כבר מכירים היטב. בובי בראון מוכרת לנו בעיקר מתפקידה בסדרה 'דברים מוזרים' שמשודרת ב'נטפליקס' בתור אילבן. בראון זכתה בשל תפקידה בסדרה בפרס סאטורן על הופעתה הטובה ביותר לשחקנית מתחילה בסדרת טלוויזיה ובפרס האנסמבל. אך מילי החלה את קריירת המשחק שלה בגיל 9 בסדרה 'ארץ הפלאות', סדרת הבת של 'עד עצם היום הזה', שם גילמה את אליס הצעירה. בראון אף צפויה להשתתף בסרט "אנולה הולמס" בתפקיד ראשי ולא רק זה - היא גם נחשבת לאחת ממפיקי הסדרה. כבוד!

 

איאן ארמיטאג' - בן 12

איאן החל את קריירת המשחק שלו בגיל תשע בסדרה 'שלדון הצעיר', סדרת הבת של 'המפץ הגדול' של רשת 'CBS'. ארמיטאג' אף זכה בשל תפקידו בפרס האומן הצעיר לשנת 2018. אך הכל החל כשהיה בן 6, ארמיטאג' התחיל לככב בסדרת היוטיוב "Lain Loves Theatre", שם הוא סיקר את הנעשה בתיאטרון. סדרת היוטיוב זכתה לאהדה רבה בקרב סוכני התאטרון. בנוסף, ארמיטאג' שימש ככתב של פריס הילטון בטקס פרסי הטוני בשנת 2015.

 

ונקנח בכוכבת ישראלית...

יש לא מעט שחקנים צעירים מקומיים שהחלו את דרכם בגיל ממש צעיר, אך הפעם בחרנו בסיפורה של בר מיניאלי (כיום בת 19). מיניאלי מוכרת לנו מסדרות כמו "צפוף", "משפחה בהנפקה", "אחותי קפצה כיתה", מהסרט 'אבוללה' ועוד פרויקטים רבים, אך מיניאלי החלה את קריירת המשחק שלה כבר בגיל 6 כאשר שיחקה בפרסומות ובגיל 8, כזכור, שיחקה ברימייק של "קופיקו", בתור נוגה. מיניאלי גם מדבבת סרטים ואף דיבבה את אלזה הצעירה בסרט 'לשבור את הקרח' הראשון. כיום הילדה לגמרי גדלה וכרגע משרתת בתיאטרון צה"ל, לצד פרויקטים נוספים על המסך.

 
תגובות