זוג חדש בטיקטוק? דיקסי ונואה צמודים מהרגיל. אינסטגרם @bryant

זוג חדש בטיקטוק? דיקסי ונואה צמודים מהרגיל

בשבוע האחרון צולמו הרבה תמונות וסרטונים קרובים של כוכבי הטיקטוק - דיקסי דמיליו ונואה בק, אז האם הם ביחד?

אפליקציית הטיקטוק הויראלית ממשיכה להצמיח כוכבים מתחת לאף שלנו. שניים מהם הם כמובן נואה בק (12 מיליון עוקבים) ודיקסי דמיליו (36 מיליון עוקבים). בשבוע האחרון יש הרבה תמונות וסרטונים של השניים שהם צמודים מן הרגיל. אז האם מדובר בפאוור קאפל החדש של טיקטוק?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכל החל לפני כחודשיים כאשר נואה בק החל לצמוח באפליקצייה, הוא עבר לאל איי והחל להיות חלק מבית היוצרים "סוואי האוס". דיקסי היא חלק מההייפ האוס ביחד עם אחותה צ'ארלי. כמובן שקהילת הטיקטוק באל איי נפגשים אחד עם השני ודיקסי ונואה נפגשו, בתקופה הזו דיקסי הייתה עם הטיקטוקר גריפין ג'ונסון אשר בגד בה ואז הם נפרדו. דיקסי, נואה ועוד טיקטוקר בשם קורטיס הפכו להיות חברים ממש טובים והחלו לקרוא לחבורה שלהם "הנאגיז". שלושתם העלו סרטונים ביחד ועם הפרידה של דיקסי וגריפין החלו המון תגובות על המבטים בין נואה לדיקסי.

בשבוע האחרון צילמו את נואה ודיקסי במצבים שיכולים להתפרש מאוד רומנטים, נואה מגרד לדיקסי בגב במסעדה, ולפני כיומיים דיקסי מתקרבת לפנים של נואה וכמעט מנשקת אותו. לפני מספר ימים הם נשאלו אם הם ביחד כזוג דיקסי ענתה "זוג של חברים הכי טובים". אך לפי הסרטונים זה ממש לא נראה ככה. בנוסף, המשפחה של נואה הגיעה לבקר אותו באל איי וניראה כי דיקסי גם פגשה את המשפחה שלו כי אחות של נואה העלתה סרטון עם שניהם, מעריצים טוענים כי בסוף הסרטון ניתן לראות את נואה ודיקסי קרובים מאחורי אחות של נואה.

מה אתם חושבים? האם הם הפאוור קאפל החדש של טיק טוק?

 

תגובות