הישרדות: כנראה שההפקה לא הבינה את הפורמט. מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: כנראה שההפקה לא הבינה את הפורמט

הפרק של אתמול הרגיש לפרוגה יותר כמו טלנובלה טורקית, עם המון בכי, דמעות, רגשות עטופים בכלום ובלי תוכן, מאשר פרק של ריאליטי מלא במזימות, אסטרטגיות ומשימות פיזיות

בוקר טוב נשמות של פרוגה, הרמת היא שעוד מאתמול בערב אני יושבת ומנסה לכתוב טור על הפרק של הישרדות ששודר אתמול ופשוט לא מצליחה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שוב פעם קיבלנו פרק ללא משימות או מועצה. אז נכון, המשפחות הגיעו וכמה היה נחמד לראות את השורדים מתרגשים, בוכים ומחבקים את האהובים שלהם. אבל זאת לא "הישרדות", האמת שזה היה נראה יותר כמו איזה טקס סיום טירונות. כל החיילים ישנו בשטח, מלוכלכים ולא מקולחים והנה הגיע טקס הסיום וכל המשפחות מגיעות עם סירים מפוצצים בקוסקוס באלף גרסאות.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ואם לא הספיק להפקה לעשות שוב פרק על כלום, הם גם הוסיפו חטא על פשע כשנתנו לעידן לבחור בין אמא שלו לכל שאר קרובי המשפחה ולהסתכל מהצד על המפגשים המרגשים ואז עוד יותר הגזימו כשהביאו את ישראל ואמרו לו ולעידן שהם בדו קרב על החיבוק מבן המשפחה.

לא הבנתי, באיזה פורמט אני צופה? ריאליטי קשוח מלא בתככים, אסטרטגיות ומשימות או אולי בטלנובלה טורקית? מה זה כל הדרמה המיותרת הזאת? ההפקה סתם אילצה את עידן לבחור וסתם עשתה למתמודדים קווץ' בלב ואז עוד יותר סובבה את הסכין עם הכאילו דו קרב הזה. עד מתי יעשו עלינו הצופים מניפולציות זולות?

אין לי מה לכתוב חוץ מזה שאני כבר מאוכזבת ומבואסת. העונה הזאת היא הכל, רק לא הישרדות.

© מתוך הישרדות, רשת 13
תגיות
תגובות