השקת כפולה 5: האם השחקנים ידעו מה היו העבודות הקודמות של הסלבס?. רפאל שחרי

השקת כפולה 5: האם השחקנים ידעו מה היו העבודות הקודמות של הסלבס?

KIDZ השיקו אמש (מוצ"ש) את העונה החמישית של "כפולה", אשר תחזור אחורה עליליתית ותתאר את התחלתה של קירל בעולם הבידור. ביררנו עם הכוכבים על הרומן המסתמן של העונה, הדבר הכי מופרך שקרה להם במציאות וגם: האם הם יעמדו באתגר החדש שנתנו להם? צפו

"כפולה" חוזרת בעונה חמישית (KIDZ ב-yes וב-HOT) והפעם היא תתאר את מה שקרה לדמותה של נועה קירל לפני פריצתה הגדולה אל עולם הבידור. אמש הושקה העונה, תחת מגבלות הקורונה, יחד עם כוכבי הסדרה - חדשים ברובם שכן מרבית מן הדמויות המוכרות לא השתתפו בעונה החדשה, וגם אנחנו היינו שם!

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בגלל שהעונה עוסקת במה שקרה לכוכבת הגדולה לפני הפרסום, החלטנו לאתגר את הכוכבים בהשקה ולבדוק - האם הם יודעים מה היו העבודות של הסלבס הגדולים לפני פריצתם אל חיינו?

צילום: ליהי קרופניק | עריכה: רז רפאל
 

מן העונות הקודמות המשיכו (מלבד קירל) - עומר דרור, דין הפנר, קובי מאור וריף נאמן. בעוד אל הקאסט החדש הצטרפו: בר ברימר בתפקיד משחק ראשון וברומן עם קירל במהלך העונה, און רפאלי שגם הוא יקבל רומן טלוויזיוני עם הכוכבת ויגלם זמר מפורסם, אגם בוחבוט, קים אור אזולאי, עמנואל לוי, נורוז, רוני מרון קליין, עלמה רנה גיל ויס ועוד.

כובש את המסך
כובש את המסך © רפאל שחרי

"כפולה- ההתחלה" חוזרת שלוש שנים אחורה בזמן- נועה קירל היא ילדה חמודה ומעט מגושמת מרעננה, שחולמת להיות זמרת ורקדנית. כדי להגשים את החלום נועה ניגשת לאודישן לחטיבת הביניים היוקרתית לאמנויות "תהילה". מבוהלת ומהוססת, נועה מעלה אודישן כישלוני שמשאיר אותה מחוץ לכתלי בית הספר. באופן מסתורי ומפתיע, היא מקבלת הזדמנות שנייה להוכיח את עצמה ויוצאת למסע תובעני ולעתים גם משפיל, שדורש ממנה להפגין חוץ מכישרון טבעי גם תעוזה, חוצפה וביטחון עצמי. הבעיה היא שדווקא ברגע השיא שלה בבית הספר, כשנדמה שהנה היא קרובה להגשים את החלום שלה, ייחשף סוד שיכשיל את כל ההישגים שלה ויאלץ אותה לבחור.

נתנה הצצה למשקפיים בעיצובה
נתנה הצצה למשקפיים בעיצובה © רפאל שחרי

העונה החדשה "כפולה- ההתחלה״ משודרת בערוץ KIDZ לצופי yes ו-HOT בשעה 15:20 בימים א׳-ד׳ החל מיום שלישי הקרוב.

תגובות