פותח את הלב: נבו עמרני יצא מהארון. nevo.amrani@ אינסטגרם

פותח את הלב: נבו עמרני יצא מהארון

כוכב הרשת האהוב, נבו עמרני, החליט לפתוח את הלב ויצא מהארון בסרטון מרגש בחשבון האינסטגרם שלו • "בעולם שיש בו פילטרים - החלטתי להיות אמיתי"

כוכב הרשת האהוב והמצליח, נבו עמרני, החליט לעשות סוף לשמועות ולא להסתיר את מי שהוא. בסרטון אמיץ ומיוחד שהוא שיחרר לפני מספר דקות בחשבון האינסטגרם שלו - סיפר לראשונה לעוקביו ולכולם על נטיותיו המיניות והדגיש - שזה לא אמור לשנות למישהו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"מכירים את זה שנוח לכם? שאתם מסתכלים רק על עצמכם? אז החלטתי שדי", כך פתח כוכב הנוער את הסרטון המיוחד. "החלטתי שאני לא יכול לתת לפחד לעצור אותי יותר, שאני לא יכול להישאר במקום שנוח לי, בעוד שיש אנשים שנלחמים על הקיום שלהם בכדור הזה. ולמה? רק כי הם 'אחרים'... אני נבו ואני אוהב בנים".

צפו:

"הדבר הזה עובר לי בראש מגיל 12, שנים חשבתי שאני מקולקל, שיש לי בעיה, שעם הזמן זה יעבור - אבל הזמן עבר ואיתו הבנה שזה ישאר.. הנטייה המינית שלי בעיניי היא כמו המידה שלי בעיניים, עוד פרט קטן שלא ישנה את דעתם עליכם. הופתעתי לגלות שאצל המשפחה והחברים שלי זה לא פגע באהבה אליי - להיפך, זה רק העצים. בעולם שיש בו פייק, פילטרים והסתרות - הפעם אני בוחר להיות אמיתי... כדי להיות קול למאבק של אנשים כמוני, כדי שיהיה להם מקום בכדור הזה. כי בתכל'ס? אם זה היה תלוי בי זה היה קורה ממזמן. אבל יש מסביבי משפחה אוהבת שברגע שאני אצא מהארון - הם אלו שיכנסו אליו. גם בשנת 2020 להיות 'הומו' זאת קללה. בחייאת? אני נראה לכם כמו קללה?".

עמרני פרץ אל חיינו בזכות סרטונים הומוריסטיים באינסטגרם ועם דמות בלתי נשכחת ואהובה במיוחד של "ילדה בת 14". בהמשך קטף קמפיינים, הנחה שתי תוכניות על המסך ואף נבחר כ"קראש"של פרוגה שלנו.

© צילום מסך מאינסטגרם
 
תגיות
תגובות