הכוכבים שעברו שינויים גדולים השנה. צילומים מאינסטגרם ויוטיוב

הכוכבים שעברו שינויים גדולים השנה

רגע לפני שנכנסים לעשייה של שנה חדשה, עצרנו בפעם האחרונה כדי לסכם את השנה החולפת עבור כמה מהכוכבים האהובים שעשו או שעברו שינוי משמעותי בתש"פ

בכל שנה אנו עוברים שינויים ותמיד חשוב גם להביט לאחור ולראות איך וכמה התקדמתם כדי לקבל מוטיבציה ודרייב להמשיך גם אל השנה הבאה. רגע לפני שמתחילים בעשייה גדולה ועמוסה לשנת תשפ"א, ריכזנו כמה מהכוכבים שעברו שינויים משמעותיים השנה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בן זיני - חישב מסלול מחדש

זו יכלה להיות שנת נפילה עבור בן, שכן אחרי הפרידה מטיילור מלכוב, בת הזוג בשלוש השנים האחרונות, לא היה ברור מה יהיה מעמדו בעולם הבידור. אלא שבן החליט לא לעצור, ודווקא בתקופת הפרידה הקיף את עצמו בלא מעט עבודה כדי להתקדם בקריירה ולהוכיח שהוא כאן גם כעצמו. זה התחיל מסדרת הוולוגים שלו על הפרידה - "מחשב מסלול מחדש" (שעשתה גם קצת צרות מול האקסית), המשיך בידיעות רכילותיות על האהבות החדשות בחייו, הוציא שני סינגלים לבדו, לוהק שוב לנינג'ה ישראל וקיבל תפקיד הנחייה בערוץ הילדים בתוכנית "הבנים והבנות 2020". לבלוט ולהצליח לבד - זה לגמרי שינוי שהיה לנו חשוב לציין!

 

נועה קירל - זה לא משחק ילדים

השנה יותר מהכל קירל הוכיחה שהיא כבר לא מזמן לא רק כוכבת נוער. בשנה האחרונה קירל השתלבה בעולם המבוגרים ככוכבת וזמרת מן המניין עם הלהיטים הגדולים שלה, אשר מיד התחבבו על כלל היעדים והפרסים של סיכומי השנה הגיעו ללא הרף בהתאם. שנים קירל הייתה ממותגת ככוכבת נוער וטו לא, רבים זלזלו בה בתחילת דרכה, אך זו לא עצרה לרגע עד אשר שמה את עצמה על המפה וגרמה לכולם להתייחס אליה ברצינות. גם בחו"ל לא פספסו את זה וקירל חתמה השנה על חוזה הקלטות וייצוג בינלאומי ענק ב"אטלנטיקס רקורדס", בשאיפה גם לכבוש את העולם. השנה קירל גם הפכה לאשת עסקים (שותפה באפליקציה ובעלת מותג ביוטי משלה). ולא רק היא כפרסונה - גם הסדרה בכיכובה, "כפולה", עשתה שינוי משמעותי והפכה לסדרת נוער אמיתית (ולא ילדותית יותר, כפי שנתפשה בעבר), העלילה חזרה לתחילת דרכה, דמויות הוסרו, הקהל חיבק חזרה - ולחלוטין זאת העונה הכי טובה.

© אור גפן
 

אליאנה תדהר ותובל שפיר - זה היה שם כל הזמן

תובי ואלי הם כבר מזמן לא שותפים על המסך, מאז תום העונה האחרונה של "גאליס", ובכל זאת לשניהם היה שינוי משמעותי זהה בשנה האחרונה. כבר שנים שהשניים מככבים על הבמות הגדולות (לעיתים יחד, לעיתים בנפרד), אבל רק בשנה האחרונה הם החליטו לעשות את הצעד המתבקש ולפנות גם אל הפן המוזיקלי שלהם באופן רשמי ושחררו, כל אחד, את סינגל הבכורה. זה התחיל מתדהר שהביאה את "ממכר" והראתה צד בוגר, פופי ומיוחד שלה - כזה שהפך את הפריצה המוזיקלית שלה לאהובה בקרב הקהל. שפיר לעומתה, לא עשה הכנה מוקדמת לקריירה המוזיקלית שלו ופשוט הוציא שיר בכורה בהפתעה. הסינגל, "תחזיק עוד קצת", הביא את העומק של תובל, את הרגש שלו ואת החוויות איתן התמודד בתקופת הפרסום המאסיבית. שניהם עשו שינוי (או יותר נכון תוספת) בקריירה - ורק דברים טובים יכולים לצאת מזה. נכון, המוזיקה הייתה שם כל הזמן עבורם - אבל כעת הם מוכנים להביא אותה ללא רעשי רקע ועם הכי הרבה אמת.

 

לי בירן ואליאנה תדהר - בדרך לחתונה

עוד שינוי שעשתה השנה אליאנה היא לשנות את הסטטוס הזוגי. בחודש פברואר האחרון זה סוף סוף קרה, והזוג המלכותי (שלא לומר "זוג השנה" שלנו על פי גולשי פרוגי), לי בירן ואליאנה תדהר (AKA "ליביאנה") התארסו. זה קרה במהלך ארוחת ערב שגרתית בביתם, בירן החליט שזה הזמן המושלם להציע לאהובתו, כרגע ברך והציע. כמובן שהתשובה הייתה חיובית ועולם הבידור נצבע בוורוד של חדי קרן עם הרגע המיוחל והמתבקש ביותר הזה. אך הסיפור שלהם בנושא לא הסתיים כאן וגם תדהר הציעה בעצמה בחזרה ללי עם טבעת משלה. אפשר גם קצת מהמתיקות של הזוג הזה?

 

רז ספני - כבר לא עושה בלאגן

אחרי שנים בהן הוביל חבורות רשת מצליחות, היסטריות ואהובות, הקורונה גרמה לרז ספני לחשוב על צעדים אחרים בקריירה. זה קרה במהלך המעבר של חבורת "בלאגן" לקניון באזור השרון, מה שהיה אמור להביא ל"בלאגן" עוד 'בוסט' של קהל - אלא שאז, כאמור, הסגר הראשון הגיע. הקניונים נסגרו למשך כל תקופת השהות שתוכננה לחבורה שם והם נאלצו לעזוב. העזיבה שלהם הייתה גם ההזדמנות של ספני לעשות את השינוי שהתבשל אצלו בראש, החבורה התפרקה, ספני לקח הפסקה קטנה והחליט למתג את עצמו מחדש כעמוד יוטיוב עבור יצירת תוכן מקורי (סדרות, קליפים, הפקות ועוד) בשם "בלאגן TV". צעד אמיץ ושינוי משמעותי במיוחד ואנחנו כבר סקרנים לראות לאן זה יגיע!

 

עמית רהב ושירה האס - כובשים את העולם

הם חברי ילדות צמודים במיוחד ושניהם הצליחו להגשים חלום בעולם הבידור המקומי ולהיות שחקנים פעילים ועסוקים. ובכל זאת, רהב והאס לא ציפו שיהפכו לכוכבים בינלאומיים חמים ומבוקשים במיוחד. השנה עלתה לאוויר מיני הדרמה בכיכובם בנטפליקס - "המורדת", שגרמה להם להגיע כמעט לכל בית מסביב לעולם. העוקבים עלו בהתאמה, הפרגונים מסופרסטארים בינלאומיים לא הפסיקו להגיע, הביקורות לא הפסיקו להחמיא ולשבח, הפקות ושערים מרחבי העולם אימצו אותם אליהם, האס מועמדת לאמי על השחקנית והסדרה עצמה מועמדת בשלל קטגוריות. נדמה שהם לגמרי בדרך לכבוש את הוליווד בענק והשנה הזאת הייתה עבורם מבורכת במיוחד. 

רומי אברג'יל - הרשמיות הגיעה

סיפורה של רומי אברג'יל מככב בכותרות כבר שנים. היא הפכה לסמל של טרנסג'נדרים/ות, במיוחד בשל הגיל הצעיר בו החלה את התהליך וכן שילובה המבורך בעולם הבידור והדוגמנות. השינוי הגדול של אברג'יל השנה קרה השבוע, כאשר לראשונה הוכרה גם בתעודת הזהות על ידי המדינה כנקבה לכל דבר. מזל טוב!

© צילום מסך מאינסטגרם

בר ברימר - מהמגרש אל סט הצילומים

לכוכב החדש בסביבה, בר ברימר, יש התחלה שונה לגמרי. הפריצה שלו אומנם הגיעה בזכות עולם הדוגמנות והתפקיד הטרי והראשי ב"כפולה", אך למעשה עד לפני כשנתיים הוא בכלל היה שחקן כדורגל וחלם לכבוש את המגרש. באמצע שירותו הצבאי החלום הספורטיבי דעך, הוא פגש את האנשים הנכונים שכיוונו אותו והוא בהחלט הגשים חלום ילדות שהיה שם כל הזמן בתודעה והשנה הוא עשה זאת בגדול וקטף שני תפקידי משחק בולטים וראשיים ("כפולה 5" ו"אבא מטפלת 2"). נראה שבעקבות השינוי הזה הוא לגמרי לא ייעלם מחיינו!

© רפאל שחרי

סמולקין וליזה - פרידה ושינוי בקריירה

סמולקין וליזה היו בלתי נפרדים, הזוגיות שלהם הובילה אותם להישגים גם ברשת. אך השנה השניים החליטו להיפרד באווירה טובה ופנו כל אחד לדרך חדשה ופרטית משלו. סמולקין עבר אל עולם ייעוץ הנדל"ן ופתח עסק פרטי בנושא, ואילו ליזה החליטה להקים מותג ביוטי משלה ממש לאחרונה. עם כמה שאהבנו אותם יחד - נראה שהפרידה דווקא הוציאה מהם דברים טובים.

© צילומי מסך מאינסטגרם

רן דנקר - כשאומרים לו לא לרקוד, הוא רוקד יותר!

השחקן והזמר לא יכל להישאר אדיש למצב החדש שנוצר בעקבות הקורונה, בה אי אפשר לקיים הופעות כסדרן. לכן, הוא היה מבין האמנים הראשונים שהרימו את הכפפה ועבר להופיע בצורה פרטית בבתים פרטיים כדי להצליח לעבור את התקופה בפן הכלכלי. דנקר נלחם לא פעם והתבטא למען זכויות אנשי הבמה. השינוי שקרה השנה גרם לו לפעול בהתאם ולא להתבייש בזה.

© רפי דלויה
 

מאיה ורטהיימר - אשת שר

ההומור הפרוע של מאיה ורטהיימר והקופצניות שלה, קיבלו השנה טוויסט כאשר הפכה רשמית לאשת שר התיירות, אסף זמיר. רשמית ורשמיות - לא בדיוק מתכתב עם האינסטגרם של ורטהיימר שכבר ביום ההשבעה של בעלה בכנסת, הצליחה לעורר סערה קטנה בדל תמונת אינסטגרם עם דגל ישראל. מאז מאיה לומדת איך לאזן (לא יותר מדי, אל תדאגו), אבל היא אכן מתחשבת ברשמיות הנדרשת בעבודתו של בעלה, עד כמה שאפשר. 

© מתוך אינסטגרם @mayawertheimer

אלין וליאם גולן - הכוכבים החדשים היו כאן כל הזמן

בשנה האחרונה הפכו רשמית אלין וליאם גולן, ילדיהם של אייל גולן ואילנית לוי, לכוכבים בפני עצמם. הטיקטוק הוא זה שהעביר אותם רשמית אל קדמת הבמה והם הפכו לפופולרים במיוחד בקרב ילדים בגיל שלהם. זה רק עניין של זמן עד שאלין וליאם ילוהקו לאיזו סדרת נוער או יככבו באופן קבוע בפורמט מיוחד באחד מערוצי הילדים. השניים האלו נולדו לאור הזרקורים והשנה הם הכי למדו להכנס לשם כפי שהם בוחרים ולא סתם כי הם נכנסו למציאות הזאת מלכתחילה.

ירדן הראל - האמא הכי מתוקה

איזו שנה גדושה הייתה לירדן הראל. הכוכבת ריגשה מדינה שלמה כשהפכה לראשונה לאמא כפי שהיא כל כך רצתה. ושהמתנה האלוהית הקטנה הגיעה - היא הגיעה בדאבל. הראל קיבלה תאומים, בן ובת, לני וגפן שנולדו לה ולבעלה עומרי. חייהם של הקטנים החמודים (טפו, טפו, טפו) היו מתועדים מהרגע הראשון, מה שהעצים את החוויה המשותפת שלנו עם הראל. לפעמים לא צריך את כל העשייה מסביב ומספיקה כל המשפחתיות כדי לעשות שינויים שמחבקים חזק חזק את הלב. 

תגובות