גדלו: מה קורה היום עם כוכבות "רקדניות קטנות"?. באדיבות yes

גדלו: מה קורה היום עם כוכבות "רקדניות קטנות"?

תוכנית המציאות האהובה "רקדניות קטנות", אשר שנתנה לילדים רבים מוטיבציה לרקוד, עברה הרבה שינויים בשנים האחרונות. העונה האחרונה שעלתה לא כללה אף אחת מהמתמודדות הוותיקות. כדי להשלים את הפער , אספנו עבורכם מידע על הכוכבות המיתולוגיות כיום, ואתם לא תאמינו איזה שינוי חיצוני אחת המשתתפות עברה!

איפה נמצאות כיום הכוכבות הראשונות והאהובות של הריאליטי המצליח "רקדניות קטנות"? חזרנו אליהן וגילינו כמה פרטים מפתיעים!

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מאדי זיגלר

מדובר במתמודדתהבולטת ביותר בתוכנית. תוך כדי יצירת העונה הרביעית, מאדי התחילה לעבוד עם סיה בתור רקדנית בקליפים שלה. הקליפ הראשון שהיא יצרה איתה היה "שנדליר" ומאז השאר היסטוריה. השתיים המשיכו לשתף פעולה בקליפים ואף יצרו סרט ביחד. בנוסף לקריירת הריקוד של מאדי, היו לה תפקידי אורח בשלל סדרות וסרטים כמו: "אוסטין ואלי", "לכל הנערים שאהבתי 2" והיא אפילו דובבה בסרט "לרקוד" (אירוני). לאחרונה, בעקבות החיבה שלה לאיפור, היא הוציאה ליין איפור אשר מאוד מאפיין את הסטייל שלה עם חברת האיפור "מורפי" וליין ביגוד ספורט עם חברת "פאבלטיקס" של השחקנית ג'ניפר האדסון.

מקנזי זיגלר

היא כבר הוכיחה מזמן שהיא לא רק "אחות של". במהלך התוכנית היא הוציאה מספר שירים, אשר בחלק מהקליפים השתתפו חברותיה מהסטודיו. מאז, היא המשיכה להוציא שירים שחלקם הפכו ללהיטים כמו השיר  "What If"" (עם ג'וני אורלנו)שצבר תאוצה בטיקטוק. לפני כמה חודשים היא הוציאה שיר חדש בהשתתפות סיה, שזאת ללא ספק קפיצת מדרגה בתחום המוזיקה אצל מקנזי. בנוסף לקריירת השירה שלה, היא עשתה תפקיד אורח בסדרה "ניקי, ריקי, דיקי ודון". מקנזי הפכה לכוכבת רשת אהובה עם מעל 10 מיליון עוקבים בטקטוק ו-14 מיליון באינסטגרם.

 

קלואי לוקסיאק

לנצח נזכור שעזבה את הסדרה לאחר עימות של אבי מילר עם אמה של קלואי. לאחר שקלואי עזבה, היא הצטרפה לסטודיו אחר שקוראים לו "סטודיו 19" וחזרה לפרק האחרון של העונה השביעית של "רקדניות". קלואי תחזקה ערוץ יוטיוב פופולרי וצילמה קליפים של ריקוד עם שלל זמרים. לאחרונה היא נוסעת ללוס אנג'לס על מנת לטפח קריירת משחק ולעבור אודישנים לסרטים וסדרות. עד כה היא השתתפה בכמה סרטים ביניהם "The Message" ו-"F.R.E.D.I".

ברוק הילנד

כבר כאשר היא השתתפה בסדרה היא הראתה חוסר החלטיות לגבי האהבה והרצון שלה לרקוד. במהלך העונות גם היא הוציאה סינגלים שניתן לשמוע אותם בספוטיפיי וביוטיוב. כיום ברוק כבר לא רוקדת או עוסקת במקצוע בתחום הבידור, היא עשתה תואר בניהול ושיווק מערכות מידע באוניברסיטת אוהיו. עם זאת, ברוק עדיין שומרת על קשר עם החברות שלה מהתוכנית.

 

תגובות