רכילות בקטנה: הפאדיחה של אדיסון ריי. Gettyimages.IL/ David Livingston

רכילות בקטנה: הפאדיחה של אדיסון ריי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הפציעה של שירן סנדל, כוכבת "אמילי בפריז" על הסרטן שעברה והעונש של עדי ביטי

אם הייתם עסוקים השבוע בלהתרגל לשעון החורף ולא הספקתם להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גיבורה

השבוע חשפה אשלי פארק, מכוכבות "אמילי בפריז", הסדרה המדוברת של הרגע בנטפליקס, חלק פחות זוהר ונוצץ מחייה איתו נאלצה להתמודד בגיל צעיר. פארק שגילמה את חברתה הטובה של אמילי, סיפרה כי התמודדה עם לוקמיה כנערה. "פעמים רבות אנשים שואלים על חווית הסרטן שלי... לא אכפת לי לדבר על זה, אני גם חושבת שחשוב לדבר על זה". הכוכבת הוסיפה כי למרות שהיא הצליחה לנצח את המחלה היא יודעת כי ברגע שהיא תיתן למחלה לשנות משהו בחייה היא תפסיד.

מה שקורה כל האי נשאר על האי?

אמנם אלה איילון ובן זוגה רז זלצרמן בחרו להניח לענייני העבר, להשלים ולעשות קאמבק זוגי, יש מי שבוחר לא לשכוח ולא לסלוח. בסטורי שהעלה השבוע הכדורגלן וזוכה עונת "הישרדות VIP" האחרונה, אסי בוזגלו, השיב לאחד מעוקביו ושפך קצת אור כל יחסיו עם מתמודדים נוספים בתוכנית איילון וישראל אוגלבו. להזכירכם, למרות שהיו דבוקה אחת על האי, נרשם משבר ביחסים של השלישייה בעקבות פסילת פתקו של בני ברוכים בגמר, דבר שגרם להכתרתו של בוזגלו כזוכה במקום אוגלבו. בסטורי כתב בוזגלו כי הוא דווקא ניסה לדבר עם חברו לאי כששלח לו לפני כניסת יום כיפור ״צום קל״, אך תגובה להודעה לא נשלחה. "מצד אחד הייתי מתנהל אחרת. מצד שני אפשר להבין, אבל זה שלו". במקביל הודה בוזגלו כי בחר שלא לשמור על קשר עם הדוגמנית הבינלאומית איילון מפני שהיא בחרה צד שלטענתו, לא היה טוב עבורה.

 

חמסה חמסה

מה לא נאמר על הקליפ החדש והשנוי במחלוקת של עדי ביטי? החל מזמרים ואנשי תרבות ועד לפוליטיקאים, נראה כי לכולם היה מה להגיד על השיר החדש. למי שעדיין לא עודכן, השבוע הוציאה ביטי שיר חדש בשם "חמסה חמסה" עם קליפ נועז. הרשת כמובן לא נשארה אדישה והתעוררה לה סערה לא קטנה. בין המגיבות הייתה חברת הכנסת תהלה פרידמן שאמרה "זו לא תרבות. לא אמנות. זאת סגנה ברורה". בניגוד לתגובות אחרות, הזמרת בחרה שלא להישאר אדישה ואמרה: "עצוב לנו שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או הטאליבן". על תגובה זו של ביטי נענשה בחמישה ימי מאסר על תנאי, שכן, הזמרת משרתת כעת בצה"ל ועל פי הפקודות נאסר על חיילים להביע עמדה פוליטית ברשתות החברתיות. בנוסף, באמצעות עורכי דינה שיגרה בחמישי מכתב הדורש מחברת הכנסת תהילה פרידמן להסיר את חסינותה המשפטית תוך 72 שעות, על מנת שביטי תוכל להגיש נגדה תביעת לשון הרע מקיפה. עורכי דינה של ביטי טוענים כי פרידמן הוציאה לשון הרע בפרסומיה המהווים "דברי הבל" ו"ניסיון טהרני ומגושם לקושש רייטינג".

© צילום מסך מערוץ היוטיוב של עדי

אופסי

הטיקטוקרית אדיסון ריי חשפה השבוע טעות שעשתה בטקס פרסי הבילבורד. בפרק האחרון של הפודקאסט ״Mama Knows best” גילתה ריי כי ידעה על הזוכה בפרס לפני עלייתה לבמה ופתיחת המעטפה. היא סיפרה כי הייתה מאוד מתוחה ולחוצה לפני השידור: "זה היה מאוד מלחיץ כי הייתי צריכה להחליף בגד מיד לפני השידור". בנוסף לכך סיפרה הטיקטוקרית כי לא הבינה את הוראת הפרומטר: "לא נכתב ׳לפתוח את המעטפה׳ פשוט נכתב ׳הכרזי כל הזוכה׳" ועל כן היא בחרה פשוט להכריז כי הארי סטיילס הוא הזוכה מבלי לפתוח את המעטפה.

 

רפואה שלמה!

השחקנית שירן סנדל שבשבוע האחרון הייתה עסוקה בפסטיגל, עברה בתחילת השבוע תאונת קורקינט כאשר נפלה מהכלי שלה ושיפשפה את רגלה. מקווין שעכשיו את מרגישה בהרבה יותר טוב!

© צילום מאינסטגרם

מרימים לאוויר

דניאל ליטמן, מאור שוויצר, אקי אבני וגל אמיתי לוהקו לסרט חדש בו יככבו יחד. לסרט יקראו "קרב אוויר" וזהו סרט פעולה שנטעם כי הוא ראשון מסוגו בישראל. העלילה עוסקת בתקופת ימי מלחמת ששת הימים ובמבצע "מוקד הזכור, אז הושמדו רוב שדות התעופה של מדינות ערב בלילה אחד.

על הגל

ואם כבר הזכרנו את גל אמיתי: בימים אלו מצטלם פיילוט לסדרה "זה לא סיפור אהבה" בבימויה של השחקנית בת חן סבג, בהשתתפותו של אמיתי. הסדרה היא קומדיה שחורה על עולם הנכים שדורשים צדק חברתי ונלחמים באנשים רעים שפוגעים בזכויות שלהם. אמיתי מגלם את גבע, לוביסט פוליטי מצליח שלאורך כל העונה החבורה תנסה לנקום בו על מעשיו.

© באדיבות יחסי ציבור
תגובות