TOP 10: פרקי ההאלווין הטובים ביותר מהסדרות. מתוך אינסטגרם @strangerthingstv

TOP 10: פרקי ההאלווין הטובים ביותר מהסדרות

בינג' ליל כל הקדושים: אספנו את עשרת פרקי הספיישל הטובים ביותר שעסקו בחג התחפושות המוכר

ההכנות לליל כל הקדושים מעבר לים כבר בעיצומן, ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות למה הכוכבים האהובים עלינו יתחפשו. אפשר להודות שאוהבי התחפושות שבנינו קצת מקנאים שאצלנו פורים אפילו לא נראה באופק. רגע לפני שתתכננו בינג' של כל סרטי האימה האהובים עליכם, גם סדרות הטלוויזיה העניקו לנו כמה פרקים בלתי נשכחים ברוח החג, החל מקלאסיקות ישנות ואהובות עד פרקים חדשים שעדיין גורמים לנו לרצות לצרוח מאימה. ברוח החג, הבאנו לכם את עשרת פרקי ספיישל האלווין הטובים ביותר מהסדרות האהובות!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:


ברוקלין תשע-תשע : "HallowVeen" - עונה 5 פרק 4

הסדרה המצליחה התפרסמה בזכות פרקי השוד של ליל כל הקדושים, כך שהיה די קשה לבחור את הפייבוריט שיתעלה על כולם. עם זאת, "HallowVeen" עומד מעל השאר בזכות הטוויסט המהנה שלו בסוף. הפרק מתאר את השוד החמישי של ליל כל הקדושים. הפרק הזה שמשלב בתוכו הרבה כיף וטירוף, יצליח לסחוף מעריצים חדשים וישנים!

"New Girl: "Halloween - עונה 2 פרק 6

הפרק הזה בהחלט יוכיח לכם שגם האלווין יכול להיות רומנטי! קצת קשה לעשות זאת בלי ספויילרים, רז פשוט כדאי שתתחילו לצפות!

Glee - "מופע הגלי של רוקי" - עונה 2 פרק 5

הסדרה המוזיקלית המצליחה ידועה בפרקי המחווה שלה לכוכבי פופ, אך כאן הם העמיקו בתרבות הפופ אפילו יותר באחד מפרקי המחווה הטובים ביותר שעלו בתכנית, וכל זה ברוח ההאלווין!

 

יומני הערפד - "רדוף" (עונה 1 פרק 7)

יותר מראוי שסדרה על ערפדים תעלה פרקי ספיישל של החג הכי אימתי בלוח השנה. ב"יומני הערפד" בהחלט לא אכזבו אותנו גם פה. החבורה מתאחדת למסיבת ליל כל הקדושים כשהתחפושות, איך נאמר, לא כל כך תחפושות!

 

דברים מוזרים - "ממתק או ברדק, פריק" (עונה 2 פרק 2)

הפרק שמוכיח שאפילו עיירה מסתורית ואימתית כמו הוקינס, יכולה להכנס אפילו עמוק יותר לאווירת החג, ועם כל הכבוד לדמגורגן, תחפושות "מכסחי השדים" האייקוניות לגמרי קנו אותנו!

סיפור אימה אמריקאי - "Murder house: halloween" (עונה 1 פרקים 4 ו-5)

הסדרה הזו לא צריכה את האלווין כתירוץ להיות מפחידה, אך פרקי הספיישל האלה הם ללא ספק המפחידם ביותר. בהצלחה!

חברים - "הפרק עם מסיבת ליל כל הקדושים" (עונה 8 פרק 6)

אחד הפרקים האייקוניים והמצחיקים של הסדרה, ופשוט בלתי נשכח! צ'נדלר כארנבת ורודה, מוניקה ופיבי לגמרי מרגישות בנוח כאשת החתול וסופרגירל, פשוט קחו הפסקה מהכל ותתחילו לצפות!

שקרניות קטנות ויפות - "this is a dark ride" (עונה 3 פרק 13)

מכל הספיישלים של האלווין לאורך הסדרה המצליחה, הפרק הזה הוא לגמרי מקור השראה לתחפושות שאי אפשר להתעלם ממנו. אף פעם לא מוקדם מידי לתכנן את התחפושת הבאה!

החיים היפים של זאק וקודי - "הרוח בסוויטה 613" - (עונה 1 פרק 19)

לכל אוהבי דיסני והנוסטלגיה, מיותר לציין שהפרק הזה הוא לגמרי בשבילכם. זאק, קודי והחברים מחליטים לבלות את הלילה בחדר המלון עם רוח רפאים, והתוצאה מצחיקה למדי.

 

אחת שיודעת - "איך להצליח בעולם הבאס" (עונה 3 פרק 7)

כשנדמה שכל מסיבה באפר איסט סייד היא מסיבת תחפושות, חגיגות ליל כל הקדושים לא ממש יוצאות דופן. החבורה עורכת מסיבת האלווין של שנות ה-20' במראות נוצצים מתמיד, רק צריך לחכות שמשהו ישתבש.

 

תגובות