בילי אייליש: "ג'סטין ואריאנה עוזרים לי להתמודד עם הפרסום". אינסטגרם @billieeilish

בילי אייליש: "ג'סטין ואריאנה עוזרים לי להתמודד עם הפרסום"

אמש (ב׳) יצא הסרטון השנתי של בילי אייליש עם המגזין האמריקאי "Vanity Fair". כמו תמיד, אייליש חידשה מספר דברים מיוחדים על החיים שלה בשנה האחרונה

זוהי כבר השנה הרביעית שבילי אייליש מקיימת ראיון מיוחד עם המגזין האמריקאי "Vanity Fair", בו עונה על אותן השאלות בכל שנה. במהלך השנים הסרטונים המדוברים הפכו לוויראלים. אמש (ב') עלה הסרטון הרביעי של אייליש עם המגזין ואספנו בשבילכם את החשיפות המיוחדות של הכוכבת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מלבד הבשורה על כך יש לה כלב חדש בשם שארק, אייליש בישרה שהיא ואחיה פיניאס עובדים על 16 שירים חדשים. בנוסף, שיתפה את הקהל בטעמה המוזיקלי הנוכחי הכולל את הזמרת ארלו פארקס. בהקשר הזה הכוכבת אף דיברה על 'השירים של הטיקטוק' ועל איך שהם נמצאים במוח שלה בלי הפסקה. אך ללא ספק הדבר שהכי הפתיע אותנו בראיון זה שאייליש חשפה שעשתה קעקוע ושהיא לא מתכוונת להראות אותו לאף אחד.

 

אייליש גם פתחה את הלב וסיפרה על כך שלפעמים שהיא מדברת עם חברים שלה היא מרגישה שהיא בראיון וקשה לה להבדיל בין ראיון לשיחות עם חברים, סוג של משבר זהות. מלבד זאת, חשפה כי האנשים שעוזרים לה בתעשייה בהתמודדות עם הפרסום בגיל צעיר ומשבר הזהות שחוותה הם אריאנה גרנדה, ג׳סטין ביבר, קייטי פרי ואפילו ליידי גאגא.

בילי כילדה עם ביבר ברקע
בילי כילדה עם ביבר ברקע © אינסטגרם @Billieeilish
תגובות