רכילות בקטנה: כוכב "זיגי" עובר מהפך. באדיבות טין ניק

רכילות בקטנה: כוכב "זיגי" עובר מהפך

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכוכבת שיוצאת נגד הפילטרים באינסטגרם, מיילי סיירוס חושפת את תחושותיה לגבי "האנה מונטנה" ושון מנדס מקריא הודעות מקמילה קביו • סיכום השבוע

אם הייתם עסוקים בלהתארגן על סופגניות טעימות במיוחד ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתי חתונה?!

השחקן האהוב קיי ג'יי אפא, המוכר לכולנו בתור ארצ'י מהסדרה ריברדייל, העלה השבוע סטורי לאינסטגרם, בו הוא כתב איחול ליום הולדת לבת זוגו, הדוגמנית הצרפתייה קלרה ברי. לסטורי הוא צירף סלפי, מראה נדיר למדי של השניים. כידוע, קיי ג'יי לא מרבה לספר על חייו הפרטיים, בטח שלא על זוגיות, אז תסלחו לנו אם נפלנו מהכיסא לרגע...

© מתוך אינסטגרם

הצצה ראשונה

ואם כבר "רייברדיל", השבוע שוחרר טיזר ראשון לעונה החמישית של הסדרה והגענו למסקנה אחת ברורה - אנחנו לגמרי לא יכולים לחכות. בכל אופן, העונה צפויה לעלות (בחו"ל) כבר בעוד חודש וחצי: ה-22 בינואר.

 

כבר לא ילדה

השחקנית וכוכבת הסדרות המצליחות, בר מיניאלי, כבר מזמן לא ילדה. למעשה היא ממש עוד חודש תחגוג את תחילתו של עשור חדש - גיל 20. רגע לפני לוהקה הכוכבת לפרסומת של "Kotex" – מותג ההגיינה הנשית. הילדה הג'ינג'ית הקטנה נשארה ג'ינג'ית, אך כבר לא קטנה, ועכשיו חוזרת לספסלי בית הספר בצילומי הקמפיין למותג. 

 

שני צדדים למטבע

כעשור לאחר ש"האנה מונטנה" ירדה מהמסך הקטן, מיילי סיירוס חושפת את הצדדים החיוביים והשליליים של התוכנית. "הייתי צריכה להתפתח כי הרגשתי שהאנה מונטנה גדולה מהחיים, גדולה ממני. הרגשתי שלעולם לא אסתכם בהצלחה שלה". לעומת זאת היא הסבירה על ההשפעה החיובית של הדמות. "להיות איידול לנוער יכול לעזור לילדים לבנות זהות שלמה... אני שומעת על אמנים כמו טרוי סיון שהרגיש יותר בנוח עם המיניות שלו אחרי שיצאתי עם אחד משיריי". סיירוס הוסיפה: "כשאני שומעת על בני גילי אשר חווים את החוויות האלו ומקבלים את עצמם בזכות דמות שאני גילתי, אני אומרת - אני האנה מונטנה". השחקנית הסבירה את דבריה ואמרה שמבחינתה היא כבר לא צד שלישי בעניין, וכי האנה מונטנה היא לא דמות. היא למעשה הקונספט של התוכנית ולסיירוס יש משמעות רבה באשר לזה.

 

© gettyimages.IL

 

כבר לא רווקה

אחרי שנתיים של זוגיות ופרידה כואבת מאסיף אלקיים, מעיין אדם ממשיכה הלאה בזוגיות חדשה. מדובר בהייטקיסט בן 30, שמעדיף לא להיחשף. בן הזוג הטרי לא מגיע מעולם הבידור ולכן זוהי תפנית בהחלט מעניינת בחייה של אדם. כל מה שנאחל זה בהצלחה רבה, ושהלוואי ותגשים את חלומה להיות אמא כמה שיותר מוקדם.

התגעגעתם? הווינקס חוזרות

כמו שנטפליקס יודעים לעשות הכי טוב, נמצאים בימים אלה בשלבי פיתוח של גרסת לייב אקשן לסדרה שהכתיבה לכולנו את הילדות – לא אחרת ממועדון ווינקס האגדית. לייב האקשן סוף סוף קיבל דף אינסטגרם רשמי משלו שהולך וצובר עשרות אלפי עוקבים מתגעגעים מדי יום, ואף נחשפו טיזרים ראשונים. מתרגשים? כי אנחנו מאוד.

מהלך אמיץ

נראה שגם הפעם מנחה תוכנית הלייט נייט המפורסמת, ג’יימס קורדון, יכול להיות מרוצה מעצמו, כי גם השבוע הוא נחל הצלחה כשבפניתו הקבועה חילץ חשיפה מסקרנת הקשורה לזוג הכוכבים האהובים בעולם. אחרי קים קארדשיאן וג׳סטין ביבר עכשיו זה היה תורו של הזמר שון מנדס להגיע לפינה המלחיצה - בה עליו לבחור אם לענות על שאלה קשה או לאכול מאכל לא מגרה במיוחד (בלשון המעטה). אף על פי שמנדס נמנע מתשובה על שתי שאלות, דווקא לבקשה השלישית הוא נענה ובגדול! הבקשה הייתה לחשוף את ההתכתבות האחרונה שלו עם בת זוגו בשנה האחרונה, קמילה קביו. ההודעה הראשונה בתהכתובת הייתה של בת הזוג ששאלה את מנדס על התוכנית: "זה מגעיל? איך זה הולך? חחח", שהשיב לה: "הראיון היה מדהים, אבל עכשיו אני הולך לאכול דברים מגעילים". "אתה הולך לעשות את המשחק עם מתיו מקונוהיי?" שאלה הזמרת, ובן זוגה ענה לה" "לא זה רק אני". "מאכזב" אמר המגיש אחרי ששמע את ההתכתבות בין השניים, ונראה שאפשר להבין למה הוא התבאס.

ובהמשך ישיר...

כשבוע לאחר שהצהירה הזמרת קמילה קביו כי היא מתכוונת להיות יותר חשופה עם מעריציה בנוגע לזוגיות שלה עם הזמר המפורסם שון מנדס, עכשיו זה תורו לחשוף פרט מעניין. השבוע חשף הזמר את יחס משפחתו לבת זוגו. "אבא שלי אף פעם לא רציני לגבי דברים, אבל הוא תמיד מציק לי ושואל שאלות כמו ׳מה שלום הכלה שלי?׳". השאלה שלנו היא - מתי החתונה?

 

© מתוך אינסטגרם @shawnmendes

 

שינוי מרענן

השחקן מיכאל גבעתי רגיל לעבור בין סדרה לסדרה עם תפקידים ודמויות שונות, כך למשל עבר בין תפקידים בסדרות "החממה", "מלכות", "כיפת ברזל", "אבא משתדל", "דאנסטורי", "פלמח" ו"זיגי". אלא שבכל הנוגע לשינוי מטורף בשיער - הוא די נשאר אותו הדבר, עד כה. השבוע הכוכב החליט על שינוי מרענן והחליט ללכת על המראה הירקרק-אפור, ולא מדובר בפילטר או בהכנות לתפקיד חדש אלא בסתם שינוי לכיף. מה דעתכם?

© צילום מאינסטגרם

I Want It I Get It

התינוקת החדשה של קייטי פרי עוד לא בת חצי שנה, וכבר מקבלת את מיטב המתנות ממיטב הסלבריטאים ללא הפסקה. הפעם הגיע תורה של אריאנה גרנדה, אשר שלחה לילדה מתנה בשוויי של 710 דולרים! מדובר בחליפת שלג לבנה מבית האופנה העילית הצרפתי ז'יבנשי. פרי העלתה לסטורי תמונה של החליפה ושל ברכה קצרה מאריאנה בה נכתב: "קייטי ואורלנדו - מזל טוב, אני מעריצה את שניכם! אוהבת, אריאנה".

© צילום מאינסטגרם

שרה ומעצבת?

אחרי ששרה עם ראש הממשלה, מסתבר שעדן בן זקן מתכננת מותג משלה לנשים בלבד. על פי הפרסום ב"וואלה סלבס" - בתקופה האחרונה עבדה הזמרת על קו מוצרים רחב שיכלול איפור, קוסמטיקה וטיפוח, כמו כן, גם בגדי לנז'רי ועוד. אולם מנהל יחסי הציבור של עדן מסר בתגובה לפרסומים כי: "אם וכאשר יהיה מה לעדכן, נעשה זאת באופן מסודר בהמשך" לנו נותר רק לחכות ולראות.

חגיגה בהתאם להנחיות

הצלם ואיש יחסי הציבור, אור גפן, חגג ביום חמישי האחרון את יום הולדתו ה-28 באירוע חגיגי על פי ההנחיות. בין הסלבס שהגיעו לחגוג: אסף גורן, רגב והלן הוד, אודליה סויסה, יוני גרין, אש ואליס ועוד. 

© אור גפן, יחסי ציבור

שבוע ללא פילטרים

עמנואל לוי החליטה לנצל את הכוח שלה לטובה וסיפרה אתמול בסטורי כי היא לפעמים, לאחר שימוש בפילטרים בסטורי, יוצא לה להתבאס לא מעט כי היא לא נראת כמו הדמות שהוצגה לה דרך הפילטר ולכן, הכריזה כוכבת הנוער על יוזמה חדשה - #שבועללאפילטרים. במהלך השבוע הקרוב לוי מתכננת לא להשתמש בפילטרים אשר "משפרים את היופי" כדי להראות את מי זהיא באמת. אל דאגה - היא כבר הספיקה להבהיר שבפילטרים מצחיקים בנושא היא מרשה לעצמה להשתמש.

© צילום מאינסטגרם

 

 

 

תגובות