פרסום ראשון: תובל שפיר, לי בירן ובן זיני יככבו בסדרת נוער חדשה. צילום מאינסטגרם

פרסום ראשון: תובל שפיר, לי בירן ובן זיני יככבו בסדרת נוער חדשה

לפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, לי בירן, בן זיני, תובל שפיר וטלי אורן, יככבו יחד בסדרה נוער חדשה ומסקרנת מז'אנר האקשן

סדרת נוער חדשה יוצאת לדרך. בחודשים האחרונים עומלים על סדרת אקשן חדשה לנוער שתתקשר גם אל תקופת הקורונה בצורה מסויימת. העלילה כבר נכתבה ובימים אלו מסתיימת מלאכת הליהוק ולנו יש שמות ראשונים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, תובל שפיר ולי בירן צפויים לשתף פעולה יחד בסדרה, שנכון לרגע זה נקראת "הכתר" (שם זמני) שתשודר בטין ניק ב-HOT. השניים שיתפו פעולה עד כה רק בפסטיגלים ובסדרת הרשת של בירן - "אחשלירוח". אותנו מסקרן לדעת מה אליאנה תדהר חושבת על המהפך בפרטנרים! בכל אופן - יהיה מעניין לראות את שני השחקנים האהובים לראות משתפים פעולה יחד לראשונה בסדרת אקשן, אותה יצרו אורן יעקובי ושחר סגל ("זיגי", "התחנה", "פלאשבק", "My פסטיגל").

 

בשנה האחרונה בירן השתתף גם בסדרות לקהל הבוגר יותר כמו "שעת נעילה" שזה עתה סיימה את עונתה הראשונה וכן בסדרה "חיה" ב-yes שתעלה בהמשך השנה, כל זה במקביל לעבודה על אלבום EP חדש שצפוי לצאת בקרוב. שפיר עבר שינוי במהלך 2020 ופרץ בקריירה מוזיקלית בנוסף לקריירת המשחק. גם הוא מתכנן אלבום EP כשמאחוריו כבר סינגל בכורה בשם "תחזיק עוד קצת". שניהם כאמור, מככבים יחד בפסטיגל ה-40.

 

ולא רק הם: גם בן זיני צפוי להצטרף לקאסט ולגלם בסדרה דמות של וולוגר מצליח ומפורסם ברשת בשם שון. זהו לא התפקיד המשחק הראשון של בן, בעבר כיכב ב"התחנה" ובמיני סדרה "תברחו" (לצד האקסית). בשנה האחרונה הוא יצא לקריירת סולו במוזיקה ובמקביל הצטרף אל צוות ההנחייה של "הבנים והבנות".

 

גם השחקנית האהובה והמצליחה טלי אורן תצטרף אל הקאסט ההולך וגדל. אורן מככבת בימים אלו בפסטיגל ובעבר גם כיכבה בסדרות נוער אחרות כמו: "נעלמים", "אחותי קפצה כיתה" ו"קופיקו".

© tallioren@ מתוך אינסטגרם

 

העלילה של "הכתר" מספרת על בועז, שליח במסעדה מקסיקנית יחד עם חברו הטוב אורי, אשר מוסרים בטעות דרך אחד המאכלים במסעדה טבעת יהלום שהוחבאה על ידי הבוס שלהם במנה. הטבעת היקרה נגנבה משגרירות שאנשי–יאן. על מנת לפצות את הבוס (הידוע גם כעבריין מוכר) הם נשלחים לבצע עבורו שוד גדול ולגנוב את הכתר היקר אשר מוצג במקדש שאנשי יאן - שבגלל הקורונה ועוצר הטיסות תקוע בארץ.

במקביל - קיים גם קו עלילה המתרחש בוילה בירושלים, שם נמצאים בבידוד חמישה וולוגרים מצליחים, אחרי שנחשפו לחולה קורונה במסיבת השקה של הסוכן שלהם. גם הם יגררו אל תוך הפרשייה המפתיעה עם הטבעת.

 
תגובות