השחקנים שהיינו רוצים שיככבו יותר על המסך. צילומים מאינסטגרם

השחקנים שהיינו רוצים שיככבו יותר על המסך

את השחקנים הבאים תמיד כיף לראות על המסך בסדרות המקומיות, לכן אנחנו מתפלאים איך אנו לא רואים אותם יותר ויותר בשלל פרויקטים. מרוני דואני ועד אסף הרץ: קבלו את השחקנים שהכי חסרים לנו בסדרות הישראליות

תמיד כיף לקבל פרצופים חדשים על המסך, אבל אנחנו הכי לא שוכחים את הכוכבים עליהם גדלנו שהיינו רוצים שילוהקו יותר ויותר לסדרות המקומיות. קבלו את ה-TOP10 שלנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלונה טל

השחקנית שלקחה חלק ענק בילדות של כולנו. היא התפרסמה בארץ בעקבות הסדרה האהובה "הפיג'מות", שם שיחקה יחד עם עודד פז, אילן רוזנפלד וקובי פרג'. לאחר שלוש עונות ותפקיד אורח בעונה הרביעית, אלונה החליטה לעבור לגור בארצות הברית ולנסות את מזלה שם - מה שבהחלט הוכיח את עצמו. למרות שאלונה עדיין משחקת ופעילה מעבר לים, אנחנו ללא ספק מתגעגעים אליה בטלוויזיה הישראלית ומקווים שהיא עוד תחזור לתפקיד קטן במדינה הקטנה שלנו, במיוחד לאור המפגשים שלה לאחרונה עם נועה קירל!

עמית יגור

עמית פרצה כשהייתה בת 17 בלבד ולוהקה ב"השמיניה הדור הבא" לתפקיד של הגר ששון. אהבת הקהל אליה הייתה חזקה מאוד ומאוחר יותר באותה השנה, מרוב שהאמינו בכוכבת החדשה היא אפילו לוהקה לתפקיד הראשי בפסטיגל באותה השנה ("X פסטיגל") עוד בטרם עליית "השמיניה". לאחר מכן, היא הופיעה בסרט "כמעט מפורסמת", תפקידי אורח וכיכבה בכמה הצגות ומופעים. הפעם האחרונה שראינו אותה על המסך היה בתפקיד בקה ב"אקדמיית החממה" (הגרסה האמריקאית של "החממה"). אנחנו רק מחכים לראות אותה כבר שוב!

ב"כמעט מפורסמת"
ב"כמעט מפורסמת" © באדיבות סרטי יונייטג קינג

הילי ילון

גם הילי התפרסמה ב"השמיניה" (המקורית) כשגילמה את איה דביר. הסדרה צברה הצלחה ענקית ולכן ילון הפכה לכוכבת גדולה מאוד, בעיקר בקרב הנוער. מאז היא לא נעלמה, ושיחקה בשלל סדרות וסרטים כמו "השיר שלנו", "הנפילים", "ראש גדול" ובחידוש של חבורת בני הלמדא. אך לאחר כמה שנים, החליטה לקחת פסק זמן מעולם המשחק ולהתמקד בעצמה ובמוזיקה בעיקר. כיום היא גרה באזור הר ירושלים, צמוד ליער ומספרת שזה מרגיע אותה ונותן לה השראה. אנחנו לגמרי מקווים לראות אותה שוב בקרוב.

אביגיל הררי

אביגיל נכנסה לעולם המשחק בגיל מאוד צעיר, אך פרצה לחלוטין כשלוהקה לתפקיד של ליבי בסדרת הנוער "האי". באמצע הצילומים היא התגייסה לצה"ל ובעקבות זה, התפקיד שלה בסדרה קוצץ. אחרי שסיימה את הצבא, היא החלה ללמוד משחק בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין ומאז משחקת בעיקר בתיאטרון. בשנים האחרונות הספקנו לראות אותה בתפקיד הראשי בתור יעל ב"מתים לרגע" ובדרמת מסע בזמן אחרת - "ביום שהאדמה רעדה". אבל הכי יש לנו חשק להשיב אותה לאיזו סדרת נוער טובה בשביל הקלוז'ר!

 

יסמין עיון

יסמין התפרסמה בעקבות תפקידה בסדרה "אליפים" בתפקיד אילנה. הסדרה הצליחה מאוד והיא קיבלה אהבה עצומה מהקהל, היא אפילו ניצחה את "החולמים" בנבחרי ערוץ הילדים בעונת הבכורה. מאז עשתה תפקידי אורח בסדרות, הופיעה בסרט "מפריח היונים" לצד דניאל גד, אך יותר התמקדה בעולם התיאטרון שכה חסר לנו. עיון היא שחקנית מוכשרת ומדהימה ועל כן היינו שמחים לראות אותה מככבת יותר על המסך - לתשומת ליבם של המלהקים, בדיוק כמו אחותה הקטנה, ליאנה שממשיכה את דרכה וכיכבה בלא מעט סדרות על המסך.

 

אסף הרץ

המאורס הטרי הוא גם אחד השחקנים שאנחנו יותר אוהבים. גם אותו הכרנו אותו לראשונה ב'אליפים' כשגילם את הדמות של גדי, ומאז כבש את עולם הבידור. הרץ ניצח ב"רוקדים עם כוכבים", שיחק בשלל מופעי חנוכה כמו "SPY פסטיגל", "המכבים" ו"אלאדין ומנורת הקסמים". כבש אותנו בסדרת הנוער המצליחה "שכונה" והחזיר אותנו לילדות כשהשתתף בחידוש ל"ג'ינג'י". אך מאז לא ראינו אותו יותר מדי על המסך, אלא בעיקר בתיאטרון ובמחזות הזמר. פייר? הוא חסר על המסך!

 

מאיה שואף

מאיה התחילה את דרכה במחזמר "היי סקול מיוזיקל" כשגילמה את הדמות של שארפיי. לאחר מכן לוהקה במקביל גם ל"האלופה" וגם ל"חצויה", שם סללה את דרכה לעולם הנוער וגם לעולם המבוגרים. לאחר מכן, קטפה המון תפקידים ראשיים וגם השתתפה ב"לילה מטורף בפסטיגל" ויותר מאוחר גם ב"גאליס" וב"כדברא". מאיה היא ללא ספק מהשחקניות שמצליחות לגנוב את כל הפוקוס והכי היינו מלהקים אותה לכל דבר אפשרי. אמן!

 

ניר חלפון

ניר פרץ אלינו בסדרת הנוער "שכונה", שם הופתענו מאוד מיכולות המשחק שלו כשגילם את דמותו של אודי וחוליו דה סילבה. ברגע שירדה הסדרה, ניר די נעלם מהמסך וגם בחשבון האינסטגרם שלו הוא מעדכן רק מדי פעם… בשנה האחרונה הוא השתתף בקליפ של קווין רובין ורותם כהן לשיר "כפרה" והזכיר לנו כמה שאנחנו מתגעגעים אליו. 

 

רוני דואני

רוני תמיד הייתה מוכשרת בכל תחום אליו הגיעה, לכן גם כשהגיעה אל המסך שלנו היא גנבה את ההצגה וגרמה לכולנו להתאהב. רוני צברה הצלחות רבות בעולם הבידור - במוזיקה, בהנחיה ובמשחק. לאחר תפקידה ב"מותק של פסטיבל" בשנת 2015 היא החליטה לעזוב את עולם המוזיקה והבידור ולהתמקד בספורט. היא פתחה מכון כושר והביאה לארץ סגנון חדש. למרות שהיא חזרה אלינו השנה לפסטיגל, ממש נשמח לראות אותה חוזרת להופיע בעוד מקומות ולהפציץ כמו שרק היא יודעת!

 

אלמה בן זאב

השחקנית פרצה בענק בסדרה "ראש גדול" כשגילמה את דמותה של מור. כבר אז היא סחפה אותנו לגמרי… מאז בקושי ראינו אותה בתפקידי משחק, אך ב-2015 חזרה קצת לתחום וכיכבה בסדרה "להתבגר", יחד עם מור פולנוהר בתפקיד צהלה (אחותה הגדולה). בשנת 2017, "ראש גדול" זכתה לחידוש לעונה שישית אך בה אלמה בחרה לא להשתתף ולהתמקד בעשייה מאחורי הקלעים של עולם הטלוויזיה. בכל אופן, זה לגמרי הזכיר לנו כמה היא חסרה.

תגובות