לאור היום: כוכבת "בת השוטר" גילתה שהתיק שלה נגנב. רונן פדידה, באדיבות yes

לאור היום: כוכבת "בת השוטר" גילתה שהתיק שלה נגנב

לא תגנוב? לא במקרה הבא: כוכבת סדרת הנוער "בת השוטר" נפגשה עם שאר חבריה לקאסט בפארק, ולמרבה הפתעתה גילתה כי התיק שלה נגנב

סדרת הפשע לנוער, "בת השוטר", רק סיימה את שידור עונתה הראשונה בסוף השבוע שעבר ואומנם טרם ברור מה יעלה בגורל העונה השנייה, אך הדרמה סביב כוכבי הסדרה עדיין כאן והיא לא פחות מלחיצה מעלילות הסדרה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היום (א') בשעות הצהריים, נפגשו כמה מחברי הקאסט: מור סרוסי, רועי רשף, עידו אליאלי, מנור חקק, רועי רביב, הילה הרוש ויואב רוזנברג, למפגש חברי בפארק תל אביבי לכבוד סיום העונה. אלא שהבילוי הכייפי והמגבש - הפך לרגע מלחיץ במיוחד עבור אחת מהכוכבות.

סרוסי, אשר גילמה את חני, גילתה שהתיק הצמוד שלה נעלם, ולמרבה הפתעתה מצאה אותו בצד אחר של הפארק כשכל תכולתו מפוזרת.

© צילום פרטי

"באתי ללכת, ולא הבנתי איפה התיק שלי", סיפרה לנו סרוסי לפני זמן קצר, "חיפשנו אותנו ברחבי הפארק. רועי (רשף -מ.א) מצא אותו מאחורי עמוד, כאשר התיק בצד אחד והארנק מחוץ לתיק בצד אחר וכולו פתוח, כל התמונות שהיו בו מפוזרות".

© מתוך בת השוטר, טין ניק

השחקנית מספרת שאומנם לא נגנב משהו ממשי, אך היא משוכנעת שהגנב היה מתוחכם ופעל בשיטה אחרת כדי לא לעורר חשד: "למזלי לא נגנב משהו פיזי, בכל אופן לא משהו ששמתי לב אליו, אבל אני ממש בטוחה שמי שעשה את זה פשוט תיעד וצילם את פרטי כרטיסי האשראי שהיו בארנק ולכן נאלצתי לבטל את כולם".

© דור לב
תגובות