היה היה פעם: הכוכבים ששכחתם שהיו יחד. gettyimges.IL\ Jamie McCarthy ושי בן אפרים

היה היה פעם: הכוכבים ששכחתם שהיו יחד

במהלך השנים היו לא מעט זוגות נוצצים שכבר הספיקו להיפרד, יש כאלו שקל לזכור אותם יחד ויש כוכבים שממש כבר שכחנו שהם היו זוג

זוגות באים, זוגות הולכים, אבל את מי מהם אתם באמת מצליחים לזכור? שלא כמו רן ונינט, לי ודר, ג'סטין וסלינה או בראנג'לינה, יש כמה כוכבים שניהלו מערכת יחסים בעבר וכבר הספקנו לשכוח!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליאונרדו דיקפריו ובלייק לייבלי

שנת 2011, קצת אחרי שהשחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו והדוגמנית הישראלית בר רפאלי נפרדו, דיקפריו נצפה עם השחקנית בלייק לייבלי, שכיכבה אז בסדרה "גוסיפ גירל". הזוג נצפה לראשונה במסיבת יאכטה של הבמאי סטיבן שפילברג, וכבר אז משכו אליהם את תשומת הלב. ליאו ובלייק יצאו כמעט חצי שנה ובאוקטובר 2011 החליטו להפריד כוחות.

© צילום מאינסטגרם

דניאל גד וג'וי ריגר

הרבה לפני שגילמו זוג בסדרה "או בוי", השחקנית ג'וי ריגר והשחקן דניאל גד היו זוג אי שם בתקופת השירות הצבאי שלהם. ג'וי סיפרה בראיון אצלנו בעבר שהתפקיד בסדרה היה קלוז'ר בעבורם וכי הם שמרו על קשר מעולה מאז. "הוא בחור מהמם ואנחנו חברים טובים עכשיו".

© צילום מאו בוי, ערוץ הילדים
 

היילי בולדווין-ביבר ושון מנדס

הרבה לפני ביבר וקמילה קביו, הזמר שון מנדס והדוגמנית היילי בוולדין יצאו יחד אי שם ב-2017, עם זאת, לכל אורך תקופת הזוגיות שלהם הם לא הכריזו על כך רשמית. רק בשנת 2018, מנדס הודה שהם היו "יותר מחברים" ושמרו על פרופיל נמוך מהתקשורת. הזמר סיפר בעבר שפחד להיכנס למערכת יחסים עם אישה, לאור כל השמועות עליו ברשת בנוגע לנטיותיו המיניות שהיו שקריות לחלוטין. בנוסף סיפר כי הרגיש לחץ מהתקשורת כדי להוכיח שהוא סטרייט. קצת אחרי הפרידה היילי מחקה את כל התמונות שלה עם שון מהאינסטגרם והורידה לו עוקב, מנדס אמר שמאוד שמח בשבילם ואפילו ברך את היילי כשנישאה לביבר.

© gettyimges.IL\ Jamie McCarthy

אגם רודברג ותום אבני

נחזור אחורה לשנת 2004 - הדוגמנית והשחקנית אגם רודברג והשחקן תום אבני, רק בני 18 (ועם תהילה אדירה), הפכו לפאוור קאפל החם של התקופה. השניים גילמו יחד זוג במחזה על תום סוויר ושם למעשה התחיל הסיפור שלהם. רגע לפני שטס לבית הוריו באילת, אבני נסע לביתה של אגם ונתן לה דיסק עם שיר שהקדיש לה. רודברג בתגובה לא היססה ולמחרת טסה בהפתעה לעיר הדרומית, והסיפור המשיך בבילוי לילי בריף הדולפינים. השניים ניהלו זוגיות במשך חצי שנה, ועם לו"ז כזה עמוס אנחנו מופתעים שאפילו לזה היה להם זמן!

 

אגם רודברג והראל סקעת

ולא רק עם אבני! לרודברג הייתה עוד מערכת יחסים מפתיעה במיוחד! הרבה לפני שסקעת יצא מהארון, הראל ואגם יצאו במשך מספר שבועות, לפני כ-17 שנים. הזמר סיפר בראיון במאקו לפני שנתיים על אותה מערכת היחסים: "אני חושב שילד בן 22, שנמצא בעולם של ה'הומואיות', עדיין מנסה לבחון את עצמו ואפילו הלב שלו עושה כל מיני ניסיונות. הייתה שם אהבה, או התאהבות יותר נכון", סיפר והוסיף כי שיתף את אגם אז ברגשות שלו ושהיא הייתה הכי מדהימה שיש. הכוכב הוסיף וציין: "היא גרמה לי להבין שאם לא היא - אז אף אחת". אגב, עוד זוגיות שאולי שכחתם מצידו של הראל סקעת - בזמן שעוד היה בארון הוא ניהל זוגיות מתחת לרדאר עם אסי עזר ועם דורון מדלי.

© צילום מאינסטגרם

טל מוסרי וימית סול

כן, זה תמיד מפתיע אותנו בכל פעם מחדש, אבל ידעתם שהשחקן והמנחה הנצחי, טל מוסרי, יצא עם הפיג'מה במיל' ימית סול? השניים ניהלו מערכת יחסים אי שם בתחילת שנת 2000 במשך שנה.

© צילום מאינסטגרם

קיילי ג'נר וג'יידן סמית

הידעתם? בשנת 2013 קיילי ג'נר והראפר ג'יידן סמית (אז בני 15) היו יחד. השמועות על הזוגיות שלהם החלו כאשר סמית' נכח בחתונה של קים קרדשיאן, אחותה למחצה של קיילי. למרות שהיו פעילים ברשתות עם התמונות שלהם, ולא היה נראה כי ניסו להסתיר את מערכת היחסים, המעריצים עדיין היו מופתעים לדעת שהם אכן זוג. "חשבתי שהם חברים טובים", נכתב בין השאר בתגובות. כידוע, גם כאן זה לא הסתיים בסוף מהאגדות...

© gettyimges.IL\ Frederick M. Brown

דנה גרוצקי ואיתי תורג'מן

אם כבר מדברים על אהבת נעורים, נחזור לשנות האלפיים המוקדמות. מנחת הטלוויזיה והדוגמנית דנה גרוצקי והשחקן איתי תורגמן היו אז בני 16, ודי בתחילת דרכם בעולם הבידור. לאחרונה חשפה גרוצקי כי היא והשחקן המפורסם אכן ניהלו זוגיות ממש קצרצרה באותה התקופה והיום הם מסתכלים על כך בחיוך.

© צילום מאינסטגרם
תגובות