רכילות בקטנה: אדיסון שחררה את ברייס מהכלא?. צילום מאינסטגרם

רכילות בקטנה: אדיסון שחררה את ברייס מהכלא?

השבוע ב"רכילות בקטנה": מעריציהם של ליאם פיין והארי סטיילס נאבקים למען הבריאות, הדמויות החדשות ב"ספיידרז 2" וגם: מה היה התפקיד שתוכנן עבור נועה קירל ב-PPS?

אם הייתם עסוקים בלמצוא עוד בינג'ים לסגר ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קרה?

לא מעט טוקביקיסטים ואנשי תעשייה היו מכנים את זנדאיה כ"קרה ורעה", והכוכבת החליטה להתייחס לכך בפעם הראשונה, הבינה למה חשבו כך ובחרה להסביר: "לא ממש ידעתי איך להתחיל שיחה", היא מספרת. הסטייליסט שלה שם לב לזה, ואמר לה שאנשים לפעמים חושבים שהיא לא נחמדה בגלל שהיא לא מדברת. אבל זנדאיה מסבירה שהיא מאז ומתמיד היתה בן אדם מאוד ביישן שלא נוטה לדבר, ולפעמים היא פשוט הייתה לחוצה מדי ולא מסוגלת לדבר.

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy

תעמיס לי

הזמר המצליח, איתי לוי, נבחר לככב בקמפיין חדש לחטיף "ביסלי". לצורך הקמפיין הוא יקליט שיר חדש ומיוחד. על פי פרסום ב"גיא פינס", הזמר המצליח יקבל סכום של לא פחות מ-600,000 שקלים בעבור הקמפיין. 

© אהוד איתן

One Way

הגבלות הקורונה לא פסחו גם על מעריצי להקת הבנים. מעריצים הכינו האשטאגים מיוחדים לחברי וואן דיירקשן לשעבר, הארי סטיילס וליאם פיין, לאחר שנצפו ללא מסכות. הארי נצפה עם בנדנה שלא מומלצת כלל כתחליף למסכה וזכה להאשטאג #HARRYWEARAMASK שהחל להציף את הרשת. אצל פיין זה קרה לאחר כמה תמונות בהן לא עטה מסכה כלל בקרבת אנשים והרוויח את ההשאטאג #LIAMWEARAMASK. מעריצים אמיתיים זה אלו שדואגים לבריאות!

ליהוק חשאי

החלו ההכנות עבור הליהוקים ל"ספיידרז 2", ולפרוגי נודע כי הפעם בנראה בעלילה גם זוג צעירות לסביות גאות. הצילומים יחלו באוגוסט הקרוב והסדרה תעלה, נכון לעכשיו, באזור אוקטובר 2021.

© צילום: גיא צראף

יוצאים החוצה

הזוג הצעיר עמית פרקש ויאיר יונס קיבל מתנה, את בתם הקטנה אנה. אחרי לידה בבית החולים איכילוב ושהייה של יומיים במלון ליס יולדות, המשפחה הצעירה חזרה הביתה. שיהיה במזל טוב!

© צ'ינו

מצטרפים לפלמח

כולנו התאהבנו בסדרת הנוער פלמח (טין ניק ב-yes) שחוזרת לטרום הקמת המדינה, והנה עוד כמה עדכונים לקראת יציאתה לדרך: יובל סגל האהוב מצטרף לקאסט ויגלם חבר בוועדה אונסקו"פ, אותה ועדה שהחליטה על הקמת מדינת ישראל. אבי קורניק קיבל תפקיד אחר ויגלם את איתן לבני ז"ל אביה של ציפי לבני, שהיה מפקד בכיר באצ"ל. קורניק היה מיועד לתפקידו של אפרים שמיר, אך לבסוף הוחלט כי יגלם את איתן. מחכים ומתרגשים לרגל העונה החדשה, שצילומיה אמורים להתחיל ממש בחודש הבא.

© צילום מסך מהסדרה

לא רק נועה קירל

עדי ביטי, המשרתת בחיל החינוך, הועלתה לדרגת רב-טוראי (רב"ט) בצבא. הדרגה ניתנת לאחר עשרה חודשים בצבא לחיילים שאינם לוחמים או תומכי לחימה. כזכור, גם הזמרת נועה קירל הועלתה לדרגה זו ממש לאחרונה.

© צילום: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

כל האמת

אדיסון ריי החליטה לעשות טיקטוק שכולו בסימן אמת או שקר, במסגרתו התמודדה מול מועות בהקשר שלה, עליהן החליטה לענות בפעם הראשונה בצורה רשמית. גולת הכותרת מהסרטון היא ההתייחסות של ריי לטענות כי היא זו ששחררה את בן זוגה, ברייס הול, בערבות מהכלא (תמורת 5,000 דולר). ריי סימנה שהתשובה היא שקר וכי זה בכלל לא קרה. נזכיר כי באותה התקופה הם עדיין לא היו זוג.

מדברת על הכל

אחרי הראיון המפתיע שהעניקה טיילור מלכוב השבוע, גם קים אור אזולאי מחלטיה לפתוח את הלב ב-"7 ימים". על פני ארבעה עמודים שלמים חושפת הכוכבת המצליחה מידע מפתיע אודותיה. בין היתר על השיתוף שלה עם ההורים גם לגבי מיניות והתבגרות, היחסים עם בן הזוג הכדורסלן, הסיבה שהיא עוצרת את עצמה מללכת לריאליטי וגם: על הרומן המפוברק שתכננו לה עם איתי לוי. "יחצנים קודמים שלי אמרו לי בואי נדביק לך איזה שם. בשנה אחת כולן יצאו עם עומר אדם והפכו לכוכבות, אז בואי נגיד שאת יוצאת עם איתי לוי. בואי נשלח תמונה שלכם, נעשה קצת פייק ניוז, ואת תראי איך זה יעלה אותך על הגל. צחקתי להם בפנים. אמרתי זה לא יקרה בחיים׳. שאני אזייף זוגיות בשביל כותרת? ב-90% מהזמן זה עושה לי רע שאני הילדה הטובה של התעשייה".

© צילום מאינסטגרם @kimorazulay

כמעט הזוג הזה

השבוע ראינו את ליאנה עיון מפציעה בתפקיד אורח בתור רובוטית נשית ב-PPS, כדי שתהיה בת הזוג של "גילי מזל טוב" (ותפריד בינו לבין "ריף"). עיון אומנם עשתה את התפקיד מושלם והפציצה ביכולותיה המוזיקליות, אבל ידעתם שבמקור ההפקה בכלל ייעדה את תפקיד האורח לזמרת המצליחה ובת הזוג של מרגי במציאות - נועה קירל? אך למרות הרצון העז מצד ההפקה - הדבר לא הסתדר עם לוח הזמנים של הכוכבת האהובה.

 

 

תגובות