חדשות הקולנוע: נטפליקס ישחררו סרט חדש בכל שבוע . מתוך Netflix

חדשות הקולנוע: נטפליקס ישחררו סרט חדש בכל שבוע

נטפליקס יוצאת בהצהרה מפתיעה, הטריילר החדש לסרט של זנדאיה שוחרר ופרטים חדשים נחשפים על פרוייקטים של 'מארוול'. כל מה שקרה השבוע בקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'ארד לטו מתרחק

לאחר שנדחה לא מעט פעמים בעקבות מגפת הקורונה, יש תאריך חדש לסרט "מורביוס" של 'סוני', המספר על מדען שהופך לערפד בניסיון לרפא את מחלת הדם הנדירה שלו. בסרט מככב ג'ארד לטו (יחידת המתאבדים) והוא היה אמור לצאת ב-19 במרץ. נכון לעכשיו הדחייה המתוכננת היא ל-8 באוקטובר, בארצות הברית. 

 

נשיא 'מארוול' חושף את התוכניות

היקום הקולנועי של 'מארוול' מחבר הרבה מאוד סרטים (ועכשיו גם סדרות) אחד לשני, ויוצר רשת הדוקה של קרוס-אוברים, אנסמבלס וגם סרטי סולו למיניהם. כל מהלך שכזה דורש דקדוק קפדני ותשומת לב לפרטים הקטנים - אבל לא תיארנו לעצמנו עד כמה. השבוע במהלך מסע הקידום של הסדרה "WandaVision", חשף נשיא אולפני מארוול, קווין פייגי, עד כמה באמת כבר תוכננו השלבים הבאים. מסתבר, שמלבד הפרויקטים שהוכרזו, לאולפנים יש כבר סיפורים שאמורים להספיק לחמש או שש השנים הבאות שלאחר מכן, כלומר עד (בערך) 2028. לכל מי שדאג שהיקום מתחיל להיפרם אחרי "הנוקמים: סוף המשחק", תחשבו שוב - כי התוכניות רק מתחילות.

© gettyimges.IL\Jesse Grant

פרטים חדשים על הפנתר השחור

עוד בענייני נשיא מארוול: סרט שני של "הפנתר השחור" נמצא בעבודה, והכותב והבמאי ראיין קוגלר עובד על איך לעשות אותו בלי השחקן צ'אדוויק בוזמן. כזכור, בוזמן הלך לעולמו בשנה שעברה לאחר מאבק במחלת הסרט. את תפקידו הראשי בסרט "הפנתר השחור" לא ילהקו מחדש, ועכשיו מתבררים עוד קצת פרטים על הסרט הבא. פייגי מספר למגזין "Deadline": "לא הולך להיות לנו צ'אדוויק מ-CG, ואנחנו לא הולכים ללהק מחדש את טאצ'לה. ראיין קוגלר עובד כרגע מאוד קשה על התסריט, עם כל הכבוד והאהבה והגאונות שיש לו. זה מה שמביא לנו נחמה גדולה. אנו נרצה לקדם את המיתולוגיה וההשראה של ווקאנדה, לצד הכבוד והלמידה המתמשכת מצ'אד".

© באדיבות yes

ג'ו ג'ונאס חוזר למשחק

הזמר ג'ו ג'ונאס התנסה בעולם המשחק בעבר (בעיקר בסרטי דיסני), אבל לרוב הגדול התרכז במוזיקה. השבוע נודע כי הכוכב לוהק לסרט חדש שנקרא "Devotion", בו יגלם טייס קרב בשם מרטי גוד. הסרט מבוסס על סיפור אמיתי של שני טייסי קרב אמריקאים בשם ג'ס בראון וטום הודנר. כזכור, גם אחיו של ג'ו, ניק, גילם תפקיד דומה של טייס קרב בסרט "הקרב על מידווי". לצד ג'ו צפויים גם לככב תומאס סדוסקי, גלן פאוול, כריסטינה ג'קסון וג'ונתן מייג'ורס.

© gettyimges.IL\Frazer Harrison

נטפליקס מגיבה למתחרות

נטליקס מעלה הילוך בכל הנוגע לתחרות ההולכת וגדלה בקרב רשתות הסטרימינג ברחבי העולם. לאחר שחשפה את רשימת הסרטים שנראה בשנה הקרובה, יוצאת "נטפליקס" בהחלטה מפתיעה ומשמחת - לשחרר בכל שבוע סרט חדש אל המסך הביתי. ברשת מתכננים 70 סרטים מקוריים שעתידים לצאת עד סוף השנה. בין הסרטים החדשים נוכל לראות את הסרט עמוס הכוכבים ההוליוודים "אל תסתכל למעלה", "דוכן הנשיקות" וכמובן "Red Notice" בכיכובה של גל גדות. ההחלטה של נטפליקס לעשות צעד שכזה תעניק לה יתרון משמעותי לעומת חברות אחרות בשוק הסטרימינג, אך עם זאת גם מסוכן לחברה בשל אי ההבטחה כי יניבו הסרטים רווחים גדולים.

 

זנדאיה מגיעה לנטפליקס

בין שלל הסרטים שמציעה נטפליקס למנויי שירות הסטרימינג, נמצא גם סרט הדרמה "מלקולם ומארי" בכיכובם של זנדאיה וג'ון דייויד וושינגטון , אשר עתיד להגיע לבתי קולנוע מובחרים בעוד פחות מחודש, ה-5 בפברואר. נטפליקס בשבוע האחרון את הטריילר, וכבר מהרגע הראשון ניתן לראות שהסרט שונה במעט מסרטים שראינו ברשת בעבר ומאופיין בהקרנה בשחור-לבן. עלילת הסרט מתרחשת כשמלקולם, יוצר סרטים ובת זוגו, מארי, חוזרים מהשקת הבכורה של סרט אותו ביים ומחכים לביקורת. הערב מתחיל בגילויים על מערכת היחסים ביניהם ובסיפור אהבה של השניים.

 

זיכיון נוסף לדיסני

מענקית סטרימינג אחת לאחרת. ב"דיסני" הודיעו על סרט חדש המבוסס על סדרת ספרי הפנטזיה המצליחה "שומרת הערים האבודות" - של הסופר שאנון מסנג'ר. כבר בגזרת הבימוי מתעוררת סקרנות - אל הצוות מצטרף השחקן המצליח בן אפלק שכיכב כבאטמן עד לאחרונה. הסרט יגולל את עלילת הספר הראשון, אשר עוסק בסופי בת ה-12, קוראת מחשבות המגלה עולם חדש וקסום, בו היא יכולה להרגיש שייכת. עבור דיסני הפקת סרט פנטזיה שכזה יכולה להיות זיכיון פוטנציאלי מצויין (שכן יש שמונה ספרים בסדרה).

© gettyimges.IL\Emma McIntyre

 

תגובות