חדשות הקולנוע: הכוכבת שנפצעה בצילומי סרט חדש. צילום: adobestock

חדשות הקולנוע: הכוכבת שנפצעה בצילומי סרט חדש

כוכבת "לכל הנערים שאהבתי" לוהקה לקומדיה חדשה, גיבורת העל שחוזרת אל "ת'ור" ועיבוד חדש ל"קוסם מארץ עוץ" • זה המ שקרה השבוע בעולם הקולנוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לכל הליהוקים שאהבתי

רגע לפני שהסרט השלישי והאחרון בסדרת "לכל הנערים שאהבתי" בכיכובה יעלה לאוויר (מחר, שישי), השבוע נודע כי לאנה קונדור לוהקה לסדרה קומית חדשה של נטפליקס בשם "Boo, Bitch". קונדור תגלם את אחת מהדמויות הראשיות בסדרה בת שמונת הפרקים.

© Gettyimages.IL/Phillip Faraone

שובה של ליידי סיף

מעריצי היקום הקולנועי של מארוול ישמחו לשמוע שעוד כוכבת מצטרפת לרשימה של שחקנים שטסים לאוסטרליה בשבועות האחרונים. רובם בדרך לצילומי הסרט הרביעי של גיבור העל ת'ור, "ת'ור: אהבה ורעם", כשביניהם נטלי פורטמן, מאט דיימון וכעת גם השחקנית ג'יימי אלכסנדר. אלכסנדר השתתפה בשני הסרטים הראשונים של ת'ור בהם שיחקה את ליידי סיף, לוחמת החרבות הנועזת ביותר באסגרד. מעריצים חדי עין שמו לב שסיף נעלמה אחרי הסרט השני של ת'ור, "ת'ור: העולם האפל" ולא חזרה מאז. השבוע היא שיתפה תמונה שלה מטיסה בדרך לאוסטרליה בה לא שכחה להשתמש בסימן החרבות, אם תשאלו אותנו זוהי רמיזה עבה לחרבות של סיף ושובה למארוול.

 

הולנד, טום הולנד

הספיידרמן המרענן של העשור, טום הולנד, התארח השבוע בפודקאסט מעבר לים שם הביע שאיפה גדולה במיוחד בקריירה שלו - "כבחור בריטי צעיר שאוהב קולנוע, אשמח להיות ג'יימס בונד הבא", הכריז במפתיע. בקשר לסיבה שמגיע לו להיכנס לדמות ענה: "אני פשוט נראה די טוב בחליפה". עוד ציין הכוכב ששואף להחליף את דניאל קרייג שמסיים את תפקידו בסרט הקרוב שאם ייבחר הוא יהיה ג'יימס בונד הכי נמוך שכיהן בתפקיד.

© צילום: באדיבות פורום פילם

אל שביל האבנים הצהובות!

בשורות טובות לחובבי ה"קוסם מארץ עוץ", 81 שנים אחרי: הסרט האהוב (ואגדת הילדים הפופולרית) יקבל רימייק חדש על המסך הגדול! הבמאי שנבחרה לפרוייקט הנחשק היא לא אחרת מניקול קסל ("השומרים"). על הבחירה בה לפרוייקט אמרה קסל ל"Variety" כי: "כבוד בשבילי להצטרף לפרויקט ולהביא את הקלאסיקה הזאת אל המסך. הסרט מ-1939 נמצא ב-DNA שלי. אני נרגשת לדמיין מחדש את הסיפור האגדי הזה. זו הזדמנות לבחון את הנושאים המקוריים - החיפוש אחר אומץ, אהבה, חוכמה ובית... אלו נעליים אייקוניות מאוד להיכנס אליהן, ואני להוטה לרקוד לצד גיבורי ילדותי, כשאנחנו סוללים דרך לבנים צהובה שהוטבעה לאחרונה!". בנוסף, באולפנים הבטיחו כי הסיפור יהיה מרענן בגרסתו החדשה.

גרסת 1939
גרסת 1939 © באדיבות yes

זמן פציעות

השחקנית האהובה, ג'ניפר לורנס, נתקלה בדרמה לא קטנה על סט צילומי "אל תסתכלו למעלה" - הסרט החדש בכיכובה (בנטפליקס). במהלך צילומי פעלול עם זכוכית מתנפצת, הכוכבת נפצעה קלות בעיניה - אך אל דאגה זו פציעה קלילה בלבד. עם זאת, הצילומים נעצברו באותו היום. הסרט המדובר יעסוק בשני מדענים (לורנס ודיקפריו) אשר מגלים שמטאור עומד לפגוע בכדור הארץ בעוד כחצי שנה, הם יוצאים להזהיר את כולם דרך התקשורת, אך אף אחד לא באמת מאמין להם. בסרט תככב גם אריאנה גרנדה, השחקן טימות'י שאלאמה, מת'יו פרי ונוספים.

© gettyimages.IL

המספריים של אדוארד

במבט ראשון על השחקן טימות'י שאלאמה נדמה שהוא יצא הישר מסרט של הבמאי טים ברטון המוכר בשל האסתטיקה המיוחדת שלו. סרטיו של טים ברטון תמיד אפלוליים ומוזרים ונראים כמו סיוטים שקמים לתחייה, ברטון לא מוותר על מוזרות. בין הסרטים שהוא ביים תוכלו למצוא את "צ'רלי בממלכת השוקולד", "אליסה בארץ הפלאות", החידוש של "דמבו" וגם אוצר מהעבר בשם "המספריים של אדוארד". הסרט הוא עוד סיפור קריפי של ברטון משנת 1990 בכיכובם של ג'וני דפ והשחקנית וינונה ריידר שהקפיץ את הקריירה של השניים ישר לטופ. השבוע טימות'י שאלאמה שהעלה תמונה לעמוד האינסטגרם שלו לבוש בחליפה של אדוארד מהסרט (במסגרת פרסומת סופר בול בהשתתפותו), אין ספק שהוא נראה אחד לאחד כמו ג'וני דפ לפני 30 שנה.

הנרי קאוויל לא קופץ לביקור

הנרי קאוויל, לנצח סופרמן, מאכזב את המעריצים ומודיע כי למרות השמועות הוא לא יופיע בסרט "שהאזאם 2". למרות שדמותו של סופרמן הופיעה בקצרה בסרט הראשון בכיכובו של השחקן זאקרי ליוויי, הבמאי דיוויד סנברג הודיע כי למרות שרצו זה לא יצא לפועל. הוא הוסיף וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני יכול לאשר בכמעט 90% שדמותו של שהאזאם תופיע בסרט שהאזאם 2", אכן מדובר בהומור שנון.

© באדיבות yes

קרוב המשפחה הסודי של דראקו מאלפוי

השבוע השחקן טום פלטון ערך לייב באינסטגרם בו הוא צפה בסרטי "הארי פוטר" מחדש מול המעריצים. פלטון שגילם בסדרת הסרטים את דמותו של דראקו מאלפוי, התלהב באמצע אחת מהסצנות בסרט "הארי פוטר ואבן החכמים" וצעק: "זה סבא שלי שוב! הבחור עם הזקן." כן, אחרי כל השנים האלה מסתבר שסבו, נייג'ל אנסטי, במקרה גם גאופיזיקאי מעוטר, השתתף גם הוא כאחד מהמכשפים הזקנים במהלך הסרט. טום הוסיף ואמר: "זה עניין משפחתי, זה מטורף! מטורף!".

תגובות