רכילות בקטנה: הכוכבת ששמה סוף לשמועות על הזוגיות. adobestock

רכילות בקטנה: הכוכבת ששמה סוף לשמועות על הזוגיות

השבוע ב"רכילות בקטנה": כוכב "פלמח" לוהק לסדרה המצליחה, הכוכבים שבילו יחד בולנטיין ויצרו שמועות חדשות וגם: שירלי לוי נגד "האח הגדול"

הייתם עסוקים בשלל הבגרויות ולא הספקסתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקשב!

כמעט שנה לאחר שהתגייסה לצבא, אלין כהן עולה לדרגת רב"ט, דרגה המוענקת לחיילים עורפיים לאחר עשרה חודשים מיום גיוסם. כאמור, אלין לא הייתה חייבת להתגייס בשל נסיבות בריאותיות, אך בחרה לא לוותר ולשרת בכל זאת. לאחר קבלת הדרגה סיכמה באינסטגרם וכתבה: "יכולתי להרים ידיים ולוותר. ידעתי שאתחרט אם לא אעשה צבא. אני מלאת גאווה והתרגשות, גאה בבחירות שלי ובדרך שלי. אל תוותרו לעצמכם!".

לא לבד ביום האהבה

יום הוולנטיין צויין ביום ראשון ברחבי העולם והביא איתו הרבה תמונות ברשת של זוגות שאנחנו די רגילים לראות ביחד. אבל מה עם הזוגות החדשים? נראה כי הדוגמנית והשחקנית קארה דלווין בת ה-28 והזמר ג'יידן סמית' בן ה-22 בילו יחד את יום האהבה והעלו תהיות ברחבי הרשת. השניים נראו מחוץ למסעדה בקליפורניה, מחליפים זרי פרחים וחלקו נשיקה מהירה. לא ידוע אם קורה משהו רומנטי בין השניים, אבל אנחנו יודעים שהם חברים טובים כבר שנים ואפילו מככבים יחד בסרט "החיים בשנה אחת" שיצא ב-2020.

נא להתנהג בהתאם

שירלי לוי לא יכלה להישאר אדישה למאורעות הפרק אמש (ה') ב"האח הגדול" (בו ג'וזי נמתח לצורך משימה, בזמן ששאר הדיירים מסתכסכים בגלל קטעים שהאח מקרין להם) והחליטה להגיב באינסטגרם. לטענתה של הכוכבת תוכנית הריאליטי כבר עושה הכל לצורך הרייטינג וזה כולל פגיעה בנפשות המתמודדים. לוי העלתה בסטורי שלה סטורי בו נראת עצובה וכתבה: "אני רואה את 'האח הגדול' ופשוט מזדעזעת. כמה אפשר להרוס נפש של אנשים? בבית הספר מחנכים אותנו לראות את הטוב, לעזור לזולת, לאהוב את השונה, לא לרכל, לא לעשות חרם - ובטח שלא למתוח ילד מהכיתה. בשנייה אחת הריאליטי מראה את הצד השני והמכוער של החים: החרם, השנאה, הריסת הזולת. אני באופן אישי מפסיקה את הצפייה כי זה לא עושה לי טוב, זה לא מה שהיה פעם. 'האח הגדול' נהיה חזק יותר, תקשורתי יותר, חכם יותר. אני בחוץ".

צאו להתחסן

במסגרת קמפיין ההסברה לעידוד ההתחסנות בקרב בני הנוער בעיר רחובות, נקראו מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות להתחסן מול המצלמות ולשמש דוגמה לבני נוער נוספים להתחסן כמו ליאם גולן, אוראל צברי שהחלים בעצמו מקורונה והטיקטוקרית גל גהלי. ליאם גולן קרא לבני הנוער בסרטון ללכת ולהתחסן: "רוצים לראות את החברים לא רק בסטורי ובטיקטוק? קדימה, לכו להתחסן". 

נגמר מהר מדי

לאחר שמועות רבות על מערכת היחסים החדשה בין השחקן עומר דרור לקונדיטרית וכוכבת הרשת אור שפיץ - מסתבר שהן היו נכונות, פשוט לא להרבה זמן. השניים בהחלט ניסו ויצאו לכמה דייטים, בעיקר בסיבובים מול הים, לפי דבריה של שפיץ. אך זו חשפה בסטורי כי הם הבינו שזה לא עובד, וזה נעצר עוד לפני שזה התקדם לשלב הבא.

© צילום מאינסטגרם

חמסה חמסה

בשנה האחרונה היא הספיקה לככב לנו על המסך בריאליטי "הישרדות", להוציא שירים חדשים, להתגייס לצה״ל, ולעבוד על קריירת משחק (סיימה כעת צילומים גם לסדרה וגם לסרט קולנוע חדש). כעת הזמרת עדי ביטי נכנסת גם לזירת האופנה וקוטפת קמפיין אופנתי נחשק במיוחד בחברת ״Coverme״.

© באדיבות יחסי ציבור

עצוב

שבוע לא פשוט עבר על ניקי מינאז'. מעבר לים דיווחו כי אביה של הזמרת נהרג בתאונת פגע וברח והשאיר מאחוריו את משפחתו מופתעת וכאובה.

סולל את דרכו

עונה שמינית וחדשה ל"סברי מרנן" כבר בעבודה, ומי שלוהק לתפקיד אורח הוא לא אחר מהשחקן וכוכב ״פלמח״, אברהם ארנסון. כוכב הנוער כבר השתתף בסדרות נוספות כמו: "PPS" ו"אחותי קפצה כיתה", אך הפעם זו טבילה ראשונה בעולם המבוגרים!

© צילום פרטי

שינויים בסט

עוד בענייני פלמח: סדרת הנוער חוזרת לעונה נוספת (טין ניק ב-yes), עם שינויים קטנים. מיכאל גבעתי, ששיחק את תומאס אדלר והיה בן זוגה לשעבר של אלינור, לא ימשיך לעונה הקרובה. גל פרנק, ששיחק את דן והיה חלק מחבורה הראשית, יפציע למספר פרקים בלבד. בעונה הקרובה יהיו 30 פרקים ואנחנו כבר לא יכולים לחכות!

תגובות