ובמקום הראשון? אלו הכוכבים היפים והנכונים לשנת 2021. ערן לוי, רפי דלויה (HOT), אינסטגרם

ובמקום הראשון? אלו הכוכבים היפים והנכונים לשנת 2021

כמדי שנה, אתר "PPLUS" הכריז על רשימת הסלבס הכי יפים ונכונים של השנה • נועה קולר כובשת את המקום הראשון ואיתה ברשימה המכובדת גם נועה קירל, סטטיק ובן אל, קים אור אזולאי, קווין רובין, טיילור מלכוב ועוד

באתר הרכילות הגדול בישראל, "PPlus", ממשיכים את המסורת השנתית המוכרת והכריזו היום (ה') על רשימת הסלבס היפים והנכונים לשנת 2021. מי בטופ?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לראשונה בתולדות הרשימה, מערכת PPlus החליטו השנה לדרג אך ורק את המקום הראשון ואילו 49 הסלבס הנותרים שזכו להכנס לרשימה לא מחולקים על פי דירוג אלא על פי סדר א'-ב'. השנה, את המקום הראשון בחרו להעניק לשחקנית המוערכת והכוכבת שצוברת תאוצה - נועה קולר. השחקנית נמצאת בכל מקום אפשרי על המסך, ובצדק, אי אפשר להוריד את העיניים מיכולות המשחק שלה. בין אם זה ב"קופה ראשית", "צפוף", "מצולמים", "הבאר", "הנערים" וכמובן הסדרה פי עטה - "חזרות" שהתפוצצה על המסך בענק וקטפה מחמאות מכל עבר. בגיל 39 נועה קולר (ולא, קירל!) היא הדבר הכי חם בתעשייה, כזו שיפה ונכונה בצורה הכי טובה, אמיתית ונוגעת שיש והיא רק ממשיכה להוכיח את מעמדה בכל פעם מחדש.

© רפי דלויה, באדיבות HOT

מי עוד ברשימה? בין כל הכוכבים האהובים נמצאים גם כוכבים אהובים במיוחד על בני הנוער בישראל: נועה קירל כמובן שצוברת הישגים וכבר מראה ניצנים של קריירה בינלאומית מבטיחה, כך גם בן הזוג מרגי שעולה בכל שנה בגדול, קים אור אזולאי שלא מפסיקה לעבוד לרגע ובכל פלטרפומה אפשרית, אלין כהן שהפכה למעצמת ביוטי רווחית, בר ברימר שזכה ב-"PPLUS" כגבר הסקסי בישראל הבטיח מקום כמעט מיידי ברשימה הנוצצת, גם מי שכיכבה לצד שמו של ברימר לאחרונה עם שמועות כוזבות על זוגיות - אורטל עמר מתייצבת ככוכבת יפה ונכונה מן המניין וכך גם הבוס שלה - גיא פינס שלגמרי מהווה סמל בעולם הבידור והרכילות.

© צילום מאינסטגרם, עומר אלוני

אלה לי להב יודעת לגמרי מה היא רוצה ויחד עם עלייתה בביצה המקומית היא תופסת מקום נחשק במיוחד, החיילת הטרייה שמסתבר שהיא גם יפה ונכונה - טיילור מלכוב הוכיחה השנה שהיא יכולה גם לבד ואכן לא הפסיקו לדבר עליה, כך גם האקס המפורסם - בן זיני, תופס מקום ברשימה.

© צילום מאינסטגרם

עוד בגזרת הנוער: אחרי שזכה כ"כוכב הרשת של השנה" - קווין רובין ממשיך להוכיח גם לגדולים מי שולט ברשת אבל גם את מסך הטלוויזיה, איתו גם כוכב נוסף מהוולוגים שלו ושחקן מוצלח במיוחד - אוראל צברי שרק לאחרונה כיכב על השער של אתר הרכילות. גם סטטיק ובן אל מראים לכולם איך עושים את זה נכון (ויפה) והשחקנית ריף נאמן שנמצאת בתחילת קריירת משחק מבטיחה מעבר לים.

© צילום משה נחומוביץ
© צילום מאינסטגרם

ולא רק בנוער: ברשימה נכללים גם אביבית בר זוהר שלא מפסיקה לרדת מהכותרות, אסי ורותם שבעבר זכו בראש הרשימה ומצליחים לכבוש אותנו כל פעם מחדש. גם המגישה לירון ויצמן עושה זאת בגדול, הזמר איתי לוי שכבר מזמן הפך לאחד מהבולטים בישראל, השחקן אמיר שורוש ("קופה ראשית" ו"ארץ נהדרת"), אילנית לוי, ניב סולטן ומאור שוויצר, רן דנקר, שירה נאור, שירה האס ועמית רהב שהפכו לבינלאומיים בין רגע עם מועמדויות נחשקות, מעיין אדם, צחי הלוי, תקוה גדעון, כוכבי "חזרות" - אגם רודברג ואיתי תורג'מן ועוד.

© צילום מאינסטגרם, אור דנון

בעולם הדוגמנות תוכלו למצוא שמות כמו עדן פינס ויעל שלביה שהמושג יפות ונכונות לגמרי נתפר עליהן. לצידן גם שמות של ספורטאים כמו אלוף אירופה בג'ודו פיטר פלצ'יק והכדורסלן שלנו ב-NBA דני אבדיה.

אבדיה
אבדיה © Gettyimages.IL/Maddie Meyer
תגובות