רכילות בקטנה: הווידוי המפתיע של צ'ארלי דמילו. @charlidamelio מתוך אינסטגרם

רכילות בקטנה: הווידוי המפתיע של צ'ארלי דמילו

השבוע ב"רכילות בקטנה": בר ברימר כמעט מסתבך, כוכב "דמדומים" הפך לאבא, הצעד המפתיע של אנג'ל ברנס וגם: טיילור סוויפט מספקת כותרות

אם הייתם עסוקים בלהבין מתי בדיוק מחזירים את המשק ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בייבי בום!

קלן לוץ, הלוא הוא קאלן מסדרת הסרטים האהובה "דמדומים", הפך השבוע לאבא! בתו היא תינוקת מקסימה בשם אשטין אליס. בריטאני, אשתו, מיהרה לדווח על הלידה בהתרגשות ובשמחה ברשתות החברתיות – וזאת לאחר הפלה מצערת שעבר הזוג בשנת 2017.

בייבי בום כחול-לבן

אחרי הופעתה בגלובוס הזהב, מעריצים וכלי תקשורת מסביב לעולם העלו את השאלה - "האם גל גדות בהיריון?". בעקבות השמועות הרבות, וונדר וומן בחרה שזו העת לחשוף את העניין וחשפה הריונה השלישי. הכוכבת ובעלה ירון ורסנו נמצאים בחודש חמישי מצפים לבת נוספת. עוד מאורע משמח שקרה עם חשיפת ההריון - גדות העלתה לראשונה תמונה עם שתי בנותיה! 

לא עוצרת לרגע

השבוע נחשף כי שירה האס, כן כן, אותה בחורה ישראלית מוכשרת שהייתה מועמדת לגלובוס הזהב, תגלם את גולדה מאיר – ראש ממשלת ישראל לשעבר. זה יקרה בסדרה בינלאומית חדשה שצפויה לצאת לפועל בקרוב. ונחשו מי המפיקה של כל זה? לא אחרת מברברה סטרייסנד האגדית. המון בהצלחה ממשפחת פרוגי!

© gettyimages

חושבת על העתיד

במקביל לקריירת הסולו אותה מפתחת בימים אלו, לקריירת המשחק ולשירותה הצבאי, כוכבת הנוער אנג'ל ברנס, החליטה להרשם לאוניברסיטה הפתוחה במטרה להוציא תואר במנהל עסקים. שאפו!

© angelbaranes@ מתוך אינסטגרם

כיף בלב

ירדן ויזל ואן זיוי, הגיעו אתמול (ה') לראשון לציון והפתיעו את שירה נצח בת 11 לאחר שעברה חרם. השתיים הזמינו אותה לסיבוב שופינג יחד איתן בחנות הדגל של המותג TwentySix, לו הן משמשות כפרזנטוריות.

© אור גפן

גילוי נאות

צ'ארלי דמילו, כוכבת הטיקטוק האהובה, הוציאה לאחרונה ספר סוג-של-דוקומנטרי על חייה - איך ממשיכים לשמור על התהילה. השבוע חשפה שלא היא בכלל כתבה אותו, לפחות לא פיזית. היא אומנם אמרה את אותם הדברים, אך סופרת כתבה במקצועיות את דבריה על פי שאלות מכוונות לכוכבת דרך הטלפון.

משיקים ביחד

העונה החדשה של "מצולמים" (HOT3) עם שלישיית מה קשור יצא לדרך, ולשם כך התקיימה השבוע השקה מצומצמת עם השחקנים והצוות בתל אביב. בשל הקורונה, עשרות השקות בתעשייה המקומית עברו לזום, אך צוות "מצולמים" זכו להשיק את הסדרה יחד פנים מול פנים! אמנם באופן מצומצם, אבל עם קאסט נרגש במיוחד. נכחו: ציון ברוך עם אשתו יאנה יוסף, אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי עם אשתו ענבל שלוי, נועה קולר, קובי פרג׳ ועוד.

© רפי דלויה, באדיבות HOT

חיים מאושרים

בשקט בשקט, ומתחת לרדאר, מצא נתן גושן את בחירת ליבו. השניים הכירו בשידוך, ואפילו כבר הספיקו להתארס. רק גילינו על הזוגיות החדשה הזו, וכבר יש תאריך לחתונה, והוא ממש ממש קרוב! לירון אלביליה, בת ה-21, שהםציעה ב"אייל גולן קורא לכם" - תנשא לגושן בן ה-34 ממש בעוד כשבועיים - 16 במרץ. אנחנו נרגשים ומופתעים במקביל, ומאחלים לשניים חיים מאושרים יחד!

Bad Blood

הסדרה החדשה של נטפליקס, "ג׳ימי וג׳ורג׳יה", כבר הספיקה לעשות לא מעט דרמות מסביב לעולם, ועכשיו תורה של טיילור סוויפט להיפגע מהסיטואציה. באחת מהסצנות זרקו בדיחה סרקסטית ומרושעת על שיריה (על כך שלסוויפט יש לא מעט אקסים), והכוכבת הבינלאומית לא נשארה חייבת: היא זרקה בחזרה בדיחה סרקסטית ומרושעת על נטפליקס בחשבון הטוויטר שלה, והמעריצים עם אש בעיניים רק מלבים את הדרמה.

עוד בענייני סוויפט: מאחר והקורונה עדיין לא עזבה אותנו, טיילור סוויפט נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות שלה ברחבי העולם – “Love fest”. "אני אוהבת לבוא ולספר לכם רק חדשות טובות, או לשתף פרויקט שעבדתי עליו. זה לא הדבר שאני הכי אוהבת – לספר לכם דברים עצובים. מצטערת, אבל אני לא מצליחה לקבוע מחדש הופעות", אך הודיעה בסטורי שלה. ״המגפה העולמית שינתה את התוכנית של כולנו״, הוסיפה. לא נורא, נתראה באלבום הבא!

© gettyimages_IL/Frazer Harrison

לא מתלונן

בר ברימר ממשיך בכל הכוח עם הקריירה שלו בעולם המשחק ובמקביל גם קוטף עוד ועוד קמפיינים. השבוע, באמצע שהוא מתאמן על טקסטים לסדרה חדשה, הוא שיתף את עוקביו באינסטגרם בתמונה שלו "מיואש", בציניות מוחלטת, וכתב: ״34747483 עמודי תסריט לקרוא בהצלחה״. חלק מעוקביו דווקא לא הבינו את הציניות וחשבו שהוא באמת מתלונן על הקריירה שלו. ברימר ראה את התגובות וענה להם בסטורי נוסף: "אני לא מתלונן לרגע, אני מאחל לעצמי כל החיים לטבוע בתסריטים ארוכים ותפקידים מסובכים. אני מודה לאלוקים על זה כל יום, וגם לכם שאתם חלק בלתי נפרד מהתהליך שלי", אך גם הוסיף בהומור: "אבל תנו קצת להתבכיין לפעמים מה יש בזה?".

© צילום מאינסטגרם

מעשה טוב

השחקנית וכוכבת הנוער האהובה, נאיה פדרמן, נסעה בחג פורים לשמח ילדים בבית החולים שניידר במחלקות דיאליזה, אשפוז ואנקולוגית. נאיה נפגשה עם הילדים, שיחקה איתם ואפילו עשו טיקטוק יחדיו.

© באדיבות יחסי ציבור

גירל פאוור

“Watch us move” הוא שמו של הקמפיין החדש של המותג הבינלאומי אדידס.
החברה הזמינה את עדן פינס המדהימה להצטלם לקמפיין שעוסק בנוחות, ביטחון, גיוון ותנועתיות של נשים הזמן פעילות ספורטיבית. עדן פינס היא הבחירה המושלמת להעצמה נשית מטורפת, ועם הקלילות והחופש שהיא משדרת היא רק מעלה לנו את המוטיבציה!

© נוי ערקובי, באדיבות ADIDAS

על הגל

אחרי שנה מוצלחת במיוחד: השחקנית אגם רודברג נבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של רשת הפארם Be (מבית שופרסל) ותככב בקמפיין החדש שיעלה לקראת חג הפסח.

© רפי דלויה, יחסי ציבור

דרמה צעירה

השחקן מיכאל גבעתי ("פלמח", "דאנסטורי", "החממה") והשחקן גיל כהן ("תאג"ד", "כדברא") חברו יחד והחליטו ליצור קורס משחק מול מצלמה עבור ילדים ונוער מהדרום. הקורס, שיחל בעוד כחמישה ימים, יועבר ביישוב בת הדר.

תגובות