היוצר של ווינקס: "בעונה הבאה תהיה דמות שהמעריצים רצו לראות" . באדיבות Netflix

היוצר של ווינקס: "בעונה הבאה תהיה דמות שהמעריצים רצו לראות"

איגי'ניו סטראפי, יוצר הסדרה המקורית של "ווינקס", התראיין לאחרונה למגזין איטלקי על החיבור עם נטפליקס, הפיכת הסדרה לסדרת נוער, העונה השנייה שנמצאת כבר עכשיו בתהליכי הפקה ועל הדמויות שיצטרפו בעונה החדשה

 מי היה מאמין שהטירוף של "ווינקס" (שנוצרה בשנת 2004) תהפוך ללהיט מחדש. לאחרונה, עלתה סדרה מקורית בנטפליקס שמבוססת על "ווינקס", אשר קיבלה הרבה תגובות מפרגנות, אך גם ביקורות רבות על הפיכתה לסדרת נוער, שינוי העלילה המקורית והלבנת חלק מהדמויות. היא הפכה לאחת הסדרות הנצפות ביותר בנטפליקס עם כ-670 מיליון צופים ברחבי העולם, והעונה השנייה אושרה ונמצאת כרגע בתהליכי הפקה. מה יקרה בה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איג'יניו סטראפי, היוצר של הסדרה המקורית והבעלים של חברת ההפקות "Rainbow", התראיין למגזין האיטלקי "Ancona Today", על המהפך של "ווינקס" – מסדרת אנימציה לילדים לסדרת נוער. "ההיכרות הראשונית שלי עם נטפליקס הייתה עוד לפני שהם הפכו למעצמה. הם קראו לי על מנת לרכוש את ספריית התוכן של 'ווינקס'. בזכות ההצלחה הגדולה של הסדרה, הם ביקשו מאיתנו ליצור תוכנית מקורית שנמצאת ביקום של הסדרה, וכך הסדרה המצוירת 'WOW' נולדה. השותפות בינינו גדלה אט אט, עד שהתבקשנו לפגוש את המנהלים של הצוות האמריקאי, ששאלו האם נהיה מוכנים ליצור סדרה בעולם של 'ווינקס' בלייב אקשן".

איג'יניו סטראפי
איג'יניו סטראפי © Gettyimages.IL/Vittorio Zunino Celotto

הוא הוסיף כי הוא לא רצה ליצור את הסדרה עם תקציב נמוך, או ליצור אותה באיטליה או גרמניה - דבר שהיה עלול להגביל. למרות זאת, הוא החליט ליצור את הסדרה. למזלו הרב, באותן השנים, הפלטפורמה של נטפליקס התפתחה והם הפכו להיות אחת מחברות התוכן הגדולות ביותר בעולם. "זו הייתה אחת החוויות החיוביות ביותר שהיו לי", הוא סיפר בהתרגשות.

© באדיבות Netflix
גורל אחד:
כוכבות "ווינקס" מעלות רעיונות לעונה הבאה
שירה צדיק
יקח עוד זמן עד שנראה את העונה הבאה של "סאגת הווינקס", אבל בינתיים הפיות האהובות הריצו רעיונות להמשך העלילתי של הדמויות

בכל הנוגע לעתיד הסדרה בנטפליקס ולעונה השנייה, סטראפי לא מוכן לספר הרבה. הוא אומר כי הוא לא אוהב לספר על דברים שעדיין בהפקה ועדיין לא יצאו, אך כן מוכן לגלות על פרט קריטי אחד. "בכל הנוגע לעונה השנייה של 'גורל', אני יכול להגיד רק כי יהיה מישהו או מישהי שהמעריצים מצפים לראות. אולי תהיה אפילו יותר מדמות אחת מהסדרה המצוירת שתשתתף בפרקים הבאים".

כך או כך, אנחנו בטוחים שנראה פנים מוכרות ואהובות מהסדרה המקורית. כנראה שמדובר בפלורה או בטקנה, שהמעריצים משתוקקים שיופיעו ב"גורל", ואנחנו מקווים שאולי שתיהן. למרות זאת, יש הרבה שחושבים כי הדמות תהיה ברנדון, שיהפוך למושא האהבה החדש של סטלה. קיימת גם האפשרות כי ואלטור, הנבל האהוב והאייקוני ביותר מסדרת האנימציה, יצטרף גם הוא. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

טקנה, פלורה, ברנדון וואלטור
טקנה, פלורה, ברנדון וואלטור © מתוך WINX CLUB SAGA
תגובות