רכילות בקטנה: כוכב "רייברדיל" נלחם והסולחה החדשה בביצה. Gettyimages.IL/Matt Winkelmeyer

רכילות בקטנה: כוכב "רייברדיל" נלחם והסולחה החדשה בביצה

השבוע ב"רכילות בקטנה": מעריצים חושבים שג'סטין שוב שר על סלינה, ליאור דואק נפצע ומעביר מסר, שירי מימון עפה לחלל והקמפיין הראשון של ליאם ואלין גולן

אם הייתם עסוקים בלנקות את כל החמץ ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר לקראת הסדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

״הסעודה האחרונה"

לקראת חג הפסח, אתר הסחר one project by Azrieli איחד את נבחרת השגרירים שלו לצילומי פסח חגיגיים. הנבחרת צולמה בהשראת היצירה המפורסמת ״הסעודה האחרונה״ של דה וינצ׳י בגרסת 2021. הגיעו לסעודה האחרונה - בן זיני, ליאל אלי, אור בן אוליאל, עמית פרקש, הסטייליסט איתי בצלאלי, שני פדר, גולן פרידמן, אביב פנקס ובר ברימר.

© חלי פרידמן

שומר על הסביבה 

במקביל לתפקידי המשחק הרבים שלו, בתיאטרון ובטלוויזיה - החליט עמוס תמם להצטרף למאבק למען סביבה ירוקה ונקייה יותר והפך לפרזנטור של חברת קק"ל (קרן קיימת לישראל), תחת הסולגן "לא ניקיתם? לכלכתם!". תמם מעודד את הציבור במסגרת הקמפיין לשמור על הסביבה, לנקות כשאנחנו הולכים ולא להותיר אשפה בשטח. "כאבא לילדים קטנים, כשאתה מבקר במקומות האלה אתה צריך גם לשמור עליהם כדי שהבא אחריך יוכל להנות וגם אתה", אמר תמם, "אתה צריך לשמור על סביבה נקייה וזה מתחיל ומסתיים בחינוך שלנו ההורים בעבור ילדינו ובעבורנו".

רוח הרפאים שלו? 

ג'סטין ביבר הוציא אלבום חדש לפני שבוע בדיוק, אך היה בו שיר אחד שעורר סערה במיוחד. מעריצים רבים לא מצליחים לקבל את זה שסלינ גומז וג'סטין ביבר המשיכו הלאה, וטענו שהשיר החדש מהאלבום - "Ghost", של ביבר, הוא רמז לאקסית המיתולוגית, סלינה גומז, שמאחוריה יש שיר דומה בשם "Ghost For You". הטקסטים אכן יכולים להיות צירוף מקרים מוחלט, במיוחד מכיוון שהם אינם השירים היחידים בעולם הכוללים את המילים "רוח הרפאים שלך". כמו כן, ג'סטין למעשה מדבר בשיר על האופן שבו המסלול מתמקד באובדן ובפרידה, במיוחד בתקופה שבה נראה שזה תמיד סביבנו. בקיצור, מעריצי סלינה גומז, מצטערים לאכזב אתכם, אבל כנראה שהפעם לא מדובר ברמז על האקסית...

 

אובססיבית לעצמה

אדיסון ריי חשפה בראיון את משמעות שיר הבכורה שלה וסיפרה כי: "נסעתי ממש לפני האולפן, הורדתי את החבר לשעבר... ולפני שזה קרה הוא הביט בי ואמר 'אני אובססיבי לגביך'. עניתי לו 'גם אני'. ולא באמת התכוונתי לזה. זו הייתה סוג של תאונה. כלומר, לא באמת התכוונתי לזה כך". ממשיכה להסביר אדיסון כי הכוונה שלה הייתה שהיא למעשה אובססיבית לעצמה, כלומר אוהבת את עצמה. וכשבן הזוג היה תמוה, היא ענתה לו "כך צריך להיות". עוד אמרה אדיסון ריי כי: "יש שתי דרכים שאנשים יכולים להסתכל על זה. הם יכולים להסתכל על זה כ'אוי, היא אובססיבית לעצמה'. וזה מצחיק מכיוון שהמדיה החברתית כיום גורמת לתמונה הזו להיראות ככה, בגלל שאנחנו כל היום מצלמים ומעלים את עצמנו. הדרך השניה היא להבין שצריך לאהוב את עצמך, וכדי שמישהו אחר יאהב אותך - אתה צריך קודם לאהוב את עצמך ולהיות בטוח בך".

קסדה מצילת חיים

ליאור דואק נפל השבוע מהקורקינט שלו, ובמזל שבר רק את היד. הוא קרא לעוקביו לשים קסדה, מאחת וזו הצילה אות מנזק קשה יותר: "שימו קסדה גם אם אתם נראים כמו פטרייה עצובה. זה מציל חיים!״. נאחל רק בריאות, ונחזק את דבריו: שמרו על נפשותיכם, אין לרכב ללא קסדה! החיים שלכם עדיפים על אסתטיקה רגעית!

סולחה אמיתית

אנחנו לא צריכים להזכיר לכם שקייטי פרי וטיילור סוויפט היו בסכסוך גדול במשך שנים. הסכסוך הסתיים לפני שנתיים והשתיים השלימו, אך האם הן עושות זאת עכשיו באופן רשמי וסופי? כי כנראה שאולי מתבשל לנו פה שיתוף פעולה מיוחד בין השתיים. קייטי פרי הגיבה על הפרק האחרון של "אמריקן איידול", ושאלה את חבר השופטים "אתה יכול לדמיין אותי ואת טיילור עובדות יחד? מה נוכל לעשות?". הלוואי שזה יצא לפועל!

 

למען הקהילה

כוכב "ריברדייל", צ'רלס מלטון, מבטיח לא לשתוק עוד ולהלחם למען הקהילה הקוריאנית שבארה"ב. "עם העלייה המתמשכת בפשעי השנאה הנוראיים כלפי הקהילה שלי, הייתי בהתבוננות פנימית עמוקה כשזכרתי את החוויות שלי, שאני עברתי. פירקתי את העבר שלי וניסיתי להבין את כל זה", אמר צ'רלס על החוויות הקשות שהוא עבר בתור אמריקאי קוריאני, "דרכו הבנתי שמעולם לא עמדתי במורשת הקוריאנית שלי. התעלמתי בכוונה מהגזענות והמיקרו-תוקפנות המופנים כלפי ואנשיי. לא הצלחתי להגן על המורשת שלי, ועכשיו אני לא יכול שלא לתהות מה עשיתי כדי לתרום לאלימות נגד אמריקאים אסייתים".

שואף לחתונה?

ביום שישי שעבר התקיימה השקה של הקוסמטיקאית רז בן רפאל, שהשיקה קליניקה חדשה. להשקה הגיעו עדי ואסי בוזגלו וגם כוכב הריאליטי ״חתונה ממבט ראשון״, יוגב אלקיים ובת זוגתו דנית גרינשטיין. השניים נשאלו על ההתקדמות בקשר, והם סיפרו כי בקרוב יעברו לגור ביחד. כשנשאלו על שאיפות לחתונה, אמרו שהשאיפה תמיד לשם והם בהחלט מכוונים לזה. קול חתן וקול כלה?

© אור גפן, יחסי ציבור

עפים לחלל? קל!

יום שישי האחרון אכן היה יום שמח, כי גם המתחם החדש ״ספייס פנטזי״ בארנה הרצליה נפתח. מתחם שכולו בסימן החלל, עם מוזיאון סלפי חלל ראשון, מתחם X-BOX, מסע אור קולי לירח ועוד. להשקה הגיעו לא מעט שמות אהובים כמו ליהיא גרינר, שירי מימון, אבי נוסבאום, ליאור כלפון, ונוספים. אז איך אומרים? צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות.

© אלה שילוב

חושפת בכאב

דמי לובאטו היא אחת מהסלבס שעברו לא מעט דברים לא פשוטים בחייהם, ואף לא פחדה לדבר על כך ולפתוח את ליבה למראייניה ומעריציה. אך עכשיו לובאטו פותחת עוד פצע בליבה, וחושפת כי הדרך בה איבדה את בתוליה הייתה באונס. "סוג כזה של טראומה לא שוכחים כשעובר הלילה", סיפרה הזמרת בדוקו שלה.

סולחה

אחרי חילופי אש בסטורי בשבוע שעבר, אנג'ל ברנס וטניה לאורן ערכו סולחה. הבוקר הן פרסמו סטורי משותף, עליו כתבה ברנס: "הכל בסדר, הכל מעולה. זה מאחורינו". כזכור, הרקע למריבה היה ניתוק הקשר ביניהן לאחר פרישתה של ברנס מלהקת הבנות "פורמולה". אנג'ל טענה כי הבנות לא העזו לשוחח איתה מאז, ואף לא פרגנו לשיר הראשון שלה. לאורן בתגובה טענה כי הניתוק המפתיע היה דווקא מהצד של אנג'ל. אבל כאמור, הכל נשאר מאחוריהן והן פתחו דף חדש, רגע לפני החג.

© צילום מאינסטגרם
 

מאמי, אין לי אקסים

אז האם באמת עבר בין שני כוכבי הטיקטוק, אדיסון וברייס, חתול שחור? השניים עדיין לא הפכו לרשמיים בנושא, אך לאחרונה החלו לא מעט שמועות שמתחזקות בכל יום בנוגע לפרידה. מה הפעם? אדיסון כינתה את ברייס בתור ״בן זוג לשעבר״ בראיון שנערך עמה, מה שחיזק את השיח בנושא.

עולים שלב

אם חיפשתם עוד הוכחה שאבק כוכבים עובר בגנים - קבלו! ליאם ואלין גולן, ילדיהם של אייל גולן ואילנית לוי, קיבלו השבוע קמפיין ראשון בתור פרזנטורים. השניים נבחרו להוביל את המותג האופנתי שכבש את הרשת - "שוגיס".

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
תגובות