רכילות בקטנה: השחקן שנכנס לכלא . אילוסטרציה fotolia

רכילות בקטנה: השחקן שנכנס לכלא

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הפציעה המפתיעה של הכוכב האהוב, ההחלטה החשובה של דמי לובאטו וגם: אליעד נחום וזהבה בן בדרך לפסטיגל 2021? • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים השבוע בלעזור בהסברה הישראלית ברשתו ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע, יחד עם הפסקת האש, עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ההחלטה של דמי

השבוע דמי לובאטו יצאו מהארון כנון בינארית (ללא הגדרת מיניות) והם בישרו על שינוי לשון הפנייה לרבים: אתם, הם. באינסטגרם וברחבי הרשת היה אפשר למצוא המון תגובות תומכות. כזכור בעבר גם הזמרים סאם סמית׳ החליטו על כך.

דמי וסאם © יוטיוב

לא מפחדת לשתף

בתוך שבוע עמוס ומורכב במיוחד בגזרת הבטחונית, גאיה שליטא כץ החליטה להאיר באור אחר את המסרים שצריכים להעביר בתקופה הזאת: ״להיות גאה בזה שאני ישראלית, להרגיש שאין לי מקום אחר, שאני אוהבת את המקום הזה עד דמעות, שזה הבית שלי, לדעת שצה״ל הוא צבא הגנה, שחמאס הוא ארגון טירור מתועב שצריך לנטרל את החמאס ולהשבית אותו באופן מוחלט, שתושבי הדרום אומללים, שהמתח שהם חיים בו הוא מזעזע, שלא מגיע להם ולאף אחד במדינה לחיות ככה, לכאוב את כאב משפחות ההרוגים, להתפלל מכל ליבי לשלום הפצועים, להתרתח על כמות הפייק ניוז שרצה ברשת ועל כל הטיפשים שמשתפים עם זה פעולה. יחד עם זאת, כן, יחד עם זאת, להזדהות עם כאבם של החפים מפשע שחיים בעזה תחת משטר החמאס, להצטמרר מתמונות הבתים ההרוסים, להרגיש חסרת אונים בתוך המציאות הקשה שהפלסטינאים חיים בה. לדעת שגם להם לא מגיע לחיות ככה, ולאחל גם להם רק טוב, חופש, בריאות ושקט. זה היופי בחיה שאנחנו, בני אדם, שאנחנו יכולים להרגיש כמה דברים בו זמנית״.

תמונת מצב

ניק ג'ונאס חשף כי בילה את סוף השבוע הקודם בבית החולים לאחר שנפצע בתאונת אופניים בסט צילומים חדש. בפרק הלייב של ״דה וויס״, בו משמש כמנטור סיפר: "אני מרגיש בסדר עכשיו... יש לי צלע שנסדקה מהנפילה מהאופניים ועוד כמה בליטות וחבלות", שיתף. לאחר מכן פנה אל המנטור הצמוד אליו, בלייק שלטון וביקש ממנו לא לגרום לו לצחוק יותר מדי כי כואב לו אפילו לצחוק. החלמה מהירה!

 

מהקולנוע לכלא

כוכב הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", קווין גוטרי נשלח לשלוש שנות מאסר. על פי ה-BBC, גוטרי נמצא אשם בתקיפה מינית שקרתה בשנת 2017, שנה לאחר שיצא הסרט הראשון. באירוע המשפטי שהתקיים נאמר מבית המשפט: "המושבעים קיבלו כי ביצעת את הפשעים הנוראים האלה והעונש היחיד המתאים הוא מאסר".

 

© צילום מהסרט

מדברת מהלב

קים אור אזולאי, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה השבוע מספר סצנות מ"מקיף מילאנו" שסיימה השבוע את העונה הראשונה. אזולאי שיתפה בהחלטה של יוצרי הסדרה לשלב בסיפור דמותה יחסי מרות, יחד עם נייטרו - זמר מפורסם ובגיר בעל כוח והשפעה רבה, איתו מנהלת הדמות של אזולאי מערכת יחסים מעוותת. בפוסט ששיפה כתבה על הסיטואציה, הנראית בלתי נתפסת אך קורית לנערות מדי יום - ניצול קטינות על ידי אנשים בעלי כוח והשפעה ועל האשמת הקטינות במרבית הסיפורים. השחקנית הצעירה ביקשה בפוסט להעביר את המסר הלאה וסיימה בדרישת אהבה ממנה, מהדמות שלה, זיו כץ. לגמרי מעוררת השראה!

דוז פואה!

בעקבות הפודקאסט המשותף של דניאל מורשת ואלמוג שור על האירוויזיון, נבחרו השניים על ידי תחנת הרדיו גלי צה"ל להעביר את המשדר המיוחד שישודר במוצאי שבת הקרוב, מהשעה 22:00.

בפעם הראשונה

מוקדם יותר חשפנו השבוע בסטורי שלנו כי אליעד נחום וזהבה בן נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הפקת הפסטיגל בנוגע להשתתפותם במופע בחנוכה הקרוב. אם זה יקרה עבור שניהם זה יהיה הפסטיגל הראשון. עד כה נודע כי ציפי שביט, אליאנה תדהר, נועה קירל וסטטיק ובן אל קיבלו פניות מההפקה. כזכור, בשבוע שעבר התבשרנו כי אורי גרוס יכתוב את השנה את הפסטיגל.

© אינסטגרם, מיכה לובטון


יכל להיות שילוב מושלם

הזמרת HER חשפה לאחרונה כי כמעט הייתה לה להקה עם השחקנית זנדאיה והזמרת קהלני. זה אמנם היה לפני הרבה זמן (2010 המוקדמות) וכולן היו רק ילדות קטנות, אבל לא נשכח שזנדאיה הייתה כוכבת דיסני, גם HER הייתה ילדת פלא והשתתפה בתוכניות שירה כבר מגיל 10. אז מה קרה עם הלהקה? הבנות היו אמורות להתחרות בעונה השישית של ״גוט טאלנט אמריקה״, אבל הגורל רצה אחרת. אנחנו עדיין מחכים להופעה חיה!

שזופים ועייפים

אחרי חודש צילומים, מתמודדי ״הישרדות VIP" והמנחה גיא זו ארץ חזרו סוף סוף לארץ. נזכיר כי בעונה ישתתפו מייקל לואיס, ליזה ביך, יובל המבולבל, ג׳קי אזולאי, גדי פניפלוב, אודליה סויסה, מעיין אשכנזי ועוד. העונה תעלה בהמשך השנה ב״רשת 13״.

 

האוהבים הצעירים

עוד מהשנה שעברה החלו לצוץ שמועות לגבי זוגיות חדשה בביצה העולמית בין השחק ג'ייקוב אלורדי ("דוכן הנשיקות", "אופוריה") ובין דוגמנית העל קאיה גרבר. בראיון שהעניקה השבוע גרבר למגזין "ווג", חשפה פרטים חדשים על הזוגיות בינה לבין אלורדי. "היכולת להיות עם מישהו שאני סומך עליו, במקום בו איננו רוצים דבר אחד מהשני, לנהל מערכת יחסים בטוחה ויציבה כזו, ממש פתח את עיניי לאפשרויות האהבה ולאיך זה מרגיש אהבה ללא תנאים". סיפרה והמשיכה: "לגעת באנשים אחרים או לרצות אותם זו תאווה, אבל באמת לראות מישהו זו אהבה", שיתפה.

הרבה באז

השחקנית ההוליוודית אנג׳לינה ג׳ולי, המוזה של מותג הקוסמטיקה היוקרתי הצרפתי ״גרלן״ עומדת בחזית של שיתוף הפעולה של ה״נשיונל ג׳אוגרפיק״ עם המותג, כאן בצילומים מרהיבים של הצלם עטור הפרסים דן ווינטרס. בצילום אנג׳לינה מכוסה בדבורים חיות, בהומאז׳ לצילום של ריצ׳ארד אבדון, וזאת במטרה לייצר שיח חשוב בנושא סכנת ההכחדה של אוכלוסיות הדבורים ברחבי העולם. ג׳ולי, הומניטרית מסורה במשך שני עשורים, תמיד שמה את פעילותה הפילנתרופית בחזית עשייתה היומיומית, כאן כ״סנדקית״ של תנועת ״נשים למען דבורים״.

תגובות