חדשות הקולנוע: הארי פוטר מגיע לטלוויזיה. צילום: Warner Bros. Entertainment באדיבות yes

חדשות הקולנוע: הארי פוטר מגיע לטלוויזיה

"אנולה הולמס מקבל המשך", טריילר חדש לסרט "שומר הראש ואשת המתנקש" והסרט של "באטגירל" מקבל במאים. כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אנולה חוזרת 

הסרט "אנולה הולמס" שיצא בשנה שעברה וסחף מיליוני צופים, יחזור עם סיפור המשך שיהיה ככל הנראה לא פחות סוחף ומפתיע. בסרט החדש "אנולה הולמס 2", מילי בובי בראון ("דברים מוזרים") שמגלמת את אנולה והנרי קאביל שמגלם את אחיה שרלוק הולמס, יחזרו לסרט המבוסס על סדרת הספרים של ננסי ספרינגר. מי שיביים את הסרט הוא לא אחר מאשר הארי ברדבר עם הכותב ג'ק ת'ורן.   

העדכון של מרגו רובי

המועמדת לאוסקר מרגו רובי ("יחידת המתאבדים" ו-"ציפור הטרף: והארלי קווין המהממת"), חשפה בראיון למגזין "Den of Geek'' על המגעים להמשך הסרט "ציפור הטרף". בראיון נשאלה רובי שפעלה גם כמפיקה בסרט, לגבי סרט המשך וזו ענתה: "אני לא יודעת אם זה נמצא באופק הקרוב, אני לא חושבת שזה לא. אבל לא, אין שום המשך שאני מודעת לו בשלב זה", אמרה רובי. עם זאת, במשך שנים מעריצים רבים מנסים לגרום לדמות פויזן אייבי להיות חלק מסרטי היקום הקולנועי של 'DC' , וכעת רובי מגלה שגם היא רוצה לראות אותה.

ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת
ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת © צילום מסך מהטריילר

הטריילר כבר כאן

ראיין ריינולדס וסמואל ל. ג'קסון מככבים בטריילר חדש לסרט "שומר הראש ואשת המתנקש". עלילת הסרט עוקבת אחר הצמד, מייקל ברייס (ראיין ריינולדס)  וההיטמן דריוס קינקייד (סמואל ל. ג'קסון), שחוזרים למשימה מסכנת חיים. ברייס נאלץ לפעול עם הנוכלת סוניה קינקייד (סלמה הייק), אשתו של דריוס. בדרכים השלישיה פוגשת אנשים מסוכנים שמלווים אותם לאורך כל הדרך. מי שעוד יככבו בסרט הם אנטוניו בנדרס ומורגן פרימן. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-16 ביוני.

 

"באטגירל" מתקדמת קדימה

השבוע הוכרזו הבמאים לסרט "באטגירל", אותו צמד שאחראים על "בחורים רעים לתמיד" - עאדיל אל ערבי ובילאל פלאח, לפי דיווחים של מגזין "THR". כריסטינה הודסון, שכתבה את התסריט ל-"באמבלבי" כותבת את התסריט לסרט הזה, שככל הנראה ייצא ברשת הסטרימינג "HBO Max". למרות שבאטגירל היא גיבורה מאוד פופולרית, היא אף פעם לא זכתה לסרט קולנוע משלה, בעוד סדרה כן ברשת CW.

 קמילה קביו בתמונות כסינדרלה

קמילה קביו עתידה לככב כסינדרלה בסרט המתקרב שיצא לרשת הסטרימינג "אמזון" והשבוע שוחררו תמונות מהסרט. בתמונה אחת נראת קמילה יחד עם כוכב המשנה שלה ניקולס גליצין, שמשחק את הנסיך. בשנייה הכוכבת בשמלה פשוטה, ככל הנראה שרה באופן שמתאים לסינדרלה. הסרט צפוי לצאת בספטמבר 2021.

 טיזר ראשון לטרילוגיה המפחידה של 'נטפליקס'

מאיה הוק וסיידי סינק (דברים מוזרים) מככבות בטרילוגיית האימה החדשה של 'נטפליקס' - "Fear Street". החלק הראשון "Fear Street: Part One — 1994" סובב סביב דמותה של הוק ויצא ב-2 ביולי, סינק תוביל את החלק השני "Fear Street: Part One — 1994" ולבסוף עתיד לצאת גם החלק השלישי "Fear Street: Part Three — 1666". כל חלק סובב סביב עלילה אחרת שיתחברו לטרילוגיה מפחידה אחת. צפו בטיזר החדש!

 

הארי פוטר מגיע לטלוויזיה!

תוכנית שעשועון לא מתוסרטת של "הארי פוטר" עתידה להגיע ל-"HBO Max" יחד עם ספיישל רטרוספקטיבי ויושודרו במהלך כמה לילות כדי לחגוג את יום השנה ה-20 ל-"הארי פוטר ואבן החכמים". דיווח מ-WizardingWorld.com אומר כי "סדרת החידון עצמה תחגוג את הפאנדום המדהים ואת אהבתם לסרטים ולסיפורים של הארי פוטר – ותהיה פתוחה להרשמת מתמודדים בני 14 ומעלה, עם מעריצים בכל הגילאים שיוכלו להצטרף מהבית. אז, דורות רבים של אוהד עולם הקוסמים יכולים להיות מעורבים!".

תגובות