רכילות בקטנה: הכוכב הגאה בסטורי זועם נגד חברות גדולות. adobestock

רכילות בקטנה: הכוכב הגאה בסטורי זועם נגד חברות גדולות

השובע ברכילות בקטנה: הבילוי המשותף של אלה לי ועומר חזן, בן זיני עולה שלב בסולחה וגם: מי ניצח את עומר דרור? • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לסיום שנת הלימודים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שליטי הקיץ מגיעים

השבוע החלו להיחשף הנבחרת החדשה של מתמודדי "הבנים והבנות" לקראת עונת קיץ 2021 שתעלה בקרוב בערוץ הילדים בלעדי לצופי BIGI. בכל שבוע נסכם עבורכם ב"רכילות בקטנה" את כל מה שאנחנו יודעים על המתמודדים השבועיים שנחשפו בפנינו.

בנבחרת הבנים: יואב דלל (@yoav_dalal) בן 17 מאבן יהודה - בגיל 10 הספיק לעשות את כל שביל ישראל; ים לב (@yamlev32) בן 17 מבני עטרות - אלוף הארץ לנוער בסקי מים; אברי דולפין (@avridolfin ובטיקטוק: @duossi) בן 15 מתל אביב - גולש מגיל שש וחולם להיות מדריך גלישה בקוסטה ריקה; יוני ליפשיץ (@jonilifshitz גם בטיקטוק) בן 17 מקריית מוצקין - גר מעל ההורים שלו בדירה לבד; אביב אנקווה (@aviv.ankava ובטיקטוק @avivankava) בן 15 מירושלים - שף פרטי.

יואב, ים, אברי, יוני ואביב © ערן לוי

בנבחרת הבנות: מאי לוי (@mayllll_ ובטיקטוק @may.le_) בת 15 ממושב גאיה - יש לה קליניקת ג'ל משלה; עדי אבקסיס (@adiavixis ובטיקטוק @adispaam) בת 16 ממוצא עלית - מעידה על עצמה כמכורה לקטשופ; מרום איפרגן (@marom.if גם בטיקטוק) בת 15 מבית דגן - חולמת להיות סוהרת ולשקם אסירים; אוראל לסנו (@orel_lassno גם בטיקטוק) בת 17 מאילת - שחקנית כדורגל מקצועית בליגת נשים.

מאי, עדי, מרום, אוראל © ערן לוי

מיהרו להשקה

יס פלאנט ראשון לציון עבר ברביעי האחרון למצב מירוץ: הסיבה? הפרמיירה המקומית לסרט התשיעי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני". בין הנוכחים היה אפשר למצוא את בן זיני ודניאל עמית שהשאירו הרבה מאחוריהם את המריבה של הסופ"ש שעבר, עומר דרור הגיע מלווה באביו וזוכי "האח הגדול" טהוניה רובל וישראל אוגלבו נהנו מהפופקורן.

© באדיבות יס פלאנט

הכי כיף בעולם

ביום רביעי, הזוג האהוב, מני ממטרה ופרלה דנוך ("זוג מנצח VIP") חגגו את מסיבת החינה שלהם באירוע חגיגי ב"מתחם שאפיטו" ברמת גן בהפקת שון בלאיש, רגע לפני החתונה הגדולה שתיערך בסוף החודש. הגיעו לחגוג להם ולרקוד איתם: יובל המבולבל, איציק זוהר ולאורה, אביבה ויחיאל חזן, אוראל צברי והארוסה סיון תם, קווין רובין, חן אהרוני, ליאת בלו, ליהיא גרינר, נעמה קסרי ובעלה, רוני נדלר, איילון בן יוסף, אביבית בר זוהר, יוגב אלקיים ובת הזוג דנית גרינשטיין. על החלק האמנותי הופקדו להקת שפתיים.

בקרוב אצלכם?
בקרוב אצלכם? © אור גפן, יחסי ציבור

יש חגיגה

שלומי יפרח, כוכב הסדרה "השוטרים" ואחת מהתגליות המשחקיות על המסך בשנה האחרונה, נישא לאהובת ליבו טליה דנינו (בשמלת כלה של שלומי דדון) ביום חמישי שעבר בערב באולמי "חצר המלכה". על החלק האמנותי אלקנה מרציאנו שהכניס את הזוג בשיר חופה.

© אור גפן

חוזרת ל״אקס פקטור״?

שמונה שנים לאחר שהשתתפה בעונה הבכורה וכמעט הגיעה לגמר, האם ענבל ביבי תחזור לתכנית בה התגלתה? מקורות מסרו לנו כי היא נצפתה בחדר האודישנים המתקיימים תל אביב. אם ביבי אכן תתמודד העונה - השנה היא תוכל גם לייצג אותנו באירוויזיון 2022, שכן זהו הפרס הראשי בעונה הקרובה של ״אקס פקטור״. אחרי ״אקס פקטור״ ביבי השתתפה בהרכב סופרגרופ מוזיקלי, המשיכה לסדרת הנוער ״נעלמים״, להוציא סינגלים מבטיחים, הספיקה להסתבך בצבא ולאט לאט התרחקה מאור הזרקורים. ביבי סירבה להתייחס לפרטים.

"כולנו חלק מהסיפור"

אירועי חגיגה של ספרים בראשון לציון נפתחו הערב במפגש מיוחד של הסופרת שרית ישי לוי עם מיכאל אלוני, הילה סעדה וסוול אריאל אור, כוכבי הסדרה "מלכת היופי מירושלים". הנה הם רגע לפני העלייה לבמה!

© באדיבות יחסי ציבור

מנצח VIP

לכבוד חגיגות חצי גמר הרולאן גארוס, תחרות הטניס היוקרתית והשקת הקולקציה במהדורה מוגבלת של וילסון, נבחרת הסלבס של Wilson Allstars נפגשה לטורניר זוגות תחרותי על מגרשי חימר מיוחדים. הטורניר התקיים בשישי האחרון במרכז הטניס והחינוך ברמת השרון, בין שחקני הטניס בהובלת מאמן הסלבס רן קוריס: אנחל בונני, מאור שוויצר, אימרי ביטון, דין מירושניקוב, עומר דרור, אריק בנאדו, שגיב אוחנה מבוסט ורודריגו גונזלס. הזוג הזוכה במקום הראשון אימרי ביטון ודין מירושניקוב! במקום השני זכו עומר דרור ואריק בנאדו.

© אביב חופי

זמן תרבות

תיאטרון באר שבע הציג השבוע את ההצגה ״הדירה של רוזה״ בבית ציוני אמריקה בתל אביב. בהצגה המרגשת שגרמה לרבים בקהל לדמוע, מככבים סנדרה שדה, מולי שולמן, טלי שרון, רון ביטרמן ואדוה עדני. בין המוזמנים: אבי מלר אוראל צברי והבת זוג סיון תם לאורה ריבלין, אוהד קנולר והבן פטר, הדר מרקס, דניאל מורשת ועוד.

© אביב חופי

חופשה אחרונה לפני

נאור אדרי, אשתו של הזמר מאור אדרי, הפתיעה את בעלה בשיא כל הטירוף והטיסה אותו לחופשה בדובאי. מדובר בחופשה אחרונה של השניים רגע לפני שיהפכו להורים.

© צילופ פרטי

קיץ של כוכבים

חברי הנבחרת של סמסונג ישראל: אלה לי, עומר חזן, אנה זק ושחר סאול התייצבו השבוע לסדנת גלישה מיוחדים בחוף נעורים שבחבצלת השרון. הסיבה? צילום מיוחד מתחת למים עם המכשיר החדש של galaxy S21 Ultra.

© באדיבות יחסי ציבור סמסונג ישראל

לא יושב בשקט

לכוכב הנוער ויוצר התוכן ברשת נבו עמרני נמאס מהחברות הגדולות. הסיבה? טוען לניצול ציני של החברות המסחריות בחודש הגאווה. עמרני, שיצא השנה מהארון, כתב אתמול (ה׳) סטורי כועס בחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: ״נמאס לי מכל ההניצול הציני והמסחרי של חברות בארץ שפתאום הפכו להיות גאות לרגע, ופתאום מתחילות לעבוד עם כל הסלבס שמשתייכים לקהילה כדי לקדם את המכירות והתדמית שלהן כגיי פריינדלי, כשפועל הן לא פרינדלי. אם הן היו כאלו, החברות הללו היו עושות איתי ושאר האנשים בקהילה קמפיינים גם במהלך השנה״.

© אינסטגרם

סדר בסדרות!

אם היו לכם כמה שאלותבוגע לכמה מהסדרות האהובות, קבלו סיכום קצר ממידע שהגיע אלינו השבוע: העונה החדשה של ״פלמח״ תעלה ב-25 ביוני; ״מאנקיז״ לעומתה נדחתה ותעלה בחודשים הקרובים - ויש כבר שמועות על עונה חדשה; ״צפוף״ ככל הנראה לא תמשיך לעונה נוספת נכון לעכשיו.

© מיכל בר, באדיבות yes

בייבי השקה

השבוע נערך אירוע ההשקה של קולקציית הקיץ החדשה לילדים ותינוקות של האתר NEXT הבריטי. בין האורחים נצפו: טהוניה רובל ובתה הקטנה, טליה, אותה חשפה לראשונה לתקשורת. איגי וקסמן, עתי שולדברג והילדים לילי ואורי. רגב והלן הוד עם ילדיהם. אדל, אוהד ופאני בוזגלו, ג׳ני צ׳רוואני עם בנותיה אמילי ואריאה. ליהיא גרינר ויוסי צבר עם ילדיהם מייקל, אליענה וג׳ולין. מורן טרסוב עם הילדים מייל וריו.

© רפי דלויה
תגובות