הזוגות שחזרו זה לזרועות זו אחרי שנים. Gettyimages.IL/Kevin Winter

הזוגות שחזרו זה לזרועות זו אחרי שנים

כולנו מכירים את ההרגשה המאכזבת שזוג אהוב עלינו במיוחד בביצה נפרד, ואת תחושת התקווה שאולי יבוא יום והם יחזרו אחד לשנייה. אספנו עבורכם את הזוגות שהפכו את התקווה של המעריצים למציאות

קאמבקים זה תמיד עניין מסובך, מלא התלבטויות ופוטנציאל לשיברון לב בשנית. אז דמיינו כמה זה עוד מסתבך כאשר מדובר בזוג מפורסמים, ועוד אקסים מיתולוגיים שנמצאים בנתק שנים. את הזוגות המתקאמבקים הבאים, כל הסיבוכים לא עניינו, והם ניסו לתת הזדמנות שנייה לאהבה (אצל חלקם זה נגמר שוב בפרידה).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'סטין ביבר וסלינה גומז

מי לא זוכר את מערכת היחסים האייקונית הזו? שניים מכוכבי הנוער הגדולים של אותה התקופה, החלו לצאת יחד בשנת 2010 והיו מהזוגות האהובים בביצה. הזוגיות שלהם חוותה מהמורות בדרך עד שהגיעה לסיומה כשנתיים וחצי אחר כך. לשמחתם של מעריצי הזוג, השניים חזרו להיות יחד לקראת סוף 2017, הקאמבק היה אמנם מרגש, אבל שרד מספר חודשים בודדים עד שהצמד נפרד סופית, לפחות זכינו לסגירת מעגל. כיום ביבר נשוי באושר, ועל כך בפסקה הבאה!

© צילום: gettyimges.ILJason Merritt/TERM

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין

זוגיות נוספת של ביבר שזכתה לקאמבק (הפעם כזה שהצליח) היא הזוגיות עם אשתו העכשווית, היילי. השניים מכירים כבר מעל לעשור אבל החלו לצאת לראשונה רק בשנת 2016. מערכת היחסים הזו ארכה רק כחודשיים ונגמרה בטונים צורמים, לכן תארו לעצמכם את גודל ההפתעה כאשר השניים הכריזו על קאמבק כשנתיים לאחר מכן. הזוגיות כידוע יציבה עד היום ומתוקה מתמיד. איך שר הביבר? ״נבר סיי נבר״.

© אינסטגרם

ג'ניפר לופז ובן אפלק

גניפר לופז ובן אפלק היו הזוג הנוצץ ביותר של שנות האלפיים, שניים מהכוכבים המבטיחים ביותר, בעלי זוגיות פוטוגנית ויציבה במיוחד. אפלק ולופז אף היו מאורסים, אך ביטלו את החתונה שעות ספורות לפני האירוע. מאז הספיקו השניים להתחתן עם אחרים, להביא ילדים, ולהתגרש. בחודשים האחרונים, כמעט עשרים שנה אחרי הדרמה ההיא, השניים חזרו בקאמבק מהסרטים והוכיחו את הקלישאה "אף פעם אל תגידו אף פעם". 

ב-2002
ב-2002 © Gettyimages.IL/Kevin Winter

מיילי סיירוס וליאם המסוורת'

שני הכוכבים האהובים הכירו במהלך צילומי הסרט "השיר האחרון" ויצאו במשך תקופה של כשלוש שנים שכללה בתוכה מספר הפסקות, ואפילו אירוסין. לכן הפרידה שהגיעה כחצי שנה אחרי ההצעה הייתה בהחלט שוק. כשלוש וחצי שנים אחרי הפרידה המתוקשרת, השניים שבו לטייטל ״זוג״ ואף התארסו בשנית והתחתנו. לצערנו גם הפעם הזוגיות לא צלחה, והזוג התגרש כשנה מאוחר יותר.

© צילום: gettyimages.IL/Jamie McCarthy

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו

הזמרת הישראלית והבמאי האמריקאי המוערך נשואים היום באושר והורים לליאו הקטן, אבל זה לא תמיד היה כך. השניים יצאו ב-2009, וכנראה שהמרחק הקשה עליהם, כי לא הרבה זמן עבר והזוג נפרד. בדיוק כשהתחלנו בכלל לשכוח שכל זה קרה, התברר כי הפרידה לא הייתה סופית והשניים שבו ובגדול. שמישהו יכתוב על זה סרט!

© Gettyimages.IL/Gareth Cattermole

עומרי שלום וירדן הראל

בינינו? הם מהזוגות שיצאו מהאגדות, עומרי וירדן החלו לצאת אי אז בתקופת הנעורים שלהם ונשארו יחד עד היום. אך לא תמיד הכל הלך חלק, במהלך תקופת הצבא של השניים הם בילו כשנתיים בנפרד, רק כדי להבין שהם זקוקים זה לזו, וחזרו להיות יחד, והיום הם נשואים והורים לתאומים המתוקים גפן ולני ומראים את הזוגיות הפוטוגנית שלהם בכל הזדמנות. חמסה!

© צילום מאינסטגרם @yardenha

עוז זהבי והגר דנון

עבור עוז והגר ההבנה שהם ההתאמה המושלמת הייתה צריכה לעבור מסלול מסויים. השניים הכירו אי שם בשנה הראשונה בבית הספר למשחק ויצאו במשך כשלוש שנים שכללו פרידות קצרות, עד הפרידה הסופית שהגיעה ב-2011. זהבי הספיק מאז לנהל זוגיות מתוקשרת ואף התארס לאחרת, אך הזוגיות ההיא לא צלחה. בזמן הפרידה ואחרי שהוא חזר לטייטל ״הרווק המבוקש״, זהבי ודנון הגיעו להבנה שהם נועדו זה לזו ובשנת 2018 חזרו להיות יחד. כיום השניים נשואים והורים לזוג בנות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by OZ (@zehavioz)

תגובות