רכילות בקטנה: אוליביה רודריגו ואדיסון ריי מפתיעות. Gettyimages.IL/Frazer Harrison, Kevin Winter

רכילות בקטנה: אוליביה רודריגו ואדיסון ריי מפתיעות

השבוע ב״רכילות בקטנה״: כוכבות ״המפקדת״ בקמפיין ראשון, רן דנקר מפלרטט על הבמה, כוכב ״בני אור״ בשיתוף פעולה חדש וגם: מי ילווה את ״האח הגדול״?

הייתם עסוקים בלהתחיל את החופש הגדול ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בא לי בלילות לרקוד עם כוכבים

שיירת סלבס ומובילי דעה הגיעו השבוע בערב להשקת- פרוקטיס הייר פוד, המותג החדש של גרנייה. בין האורחים היה ניתם למצוא כוכבי טיקטוק רבים (אור אלקנה זוטי, ארתור אדלינד, יסמין עומרי, דילן דרור), פרזנטורית המותג מגי אזרזר, שרית פולק, רוסלנה רודינה ועוד. האירוע נחתם עם מופע מיוחד של רן דנקר.

© גדי סיירה, באדיבות יחסי ציבור

זוגיות מפתיעה

היא מהטיקטוריות מהמובילות בעולם, אדיסון ריי והשבוע דווח ברחבי העולם כי היא נמצאת בזוגיות חדשה עם המוזיקאי הישראלי הצעיר, עומר פדי, שעושה בימים אלו חיל והפיק את הלהיטים mood וWithout you. השניים נראו צמודים במספר לוקשיינים.

 

מני מני מני מתחתן

מני ממטרה ופרלה דנוך נישאו זה לזו בחתונה מרגשת וכולם הגיעו לחגוג להם. את הזוג הכניסה לחופה הזמרת נרקיס עם השיר "הולכת איתך". על החלק האמנותי להקת טיפקס ומופע סטנד אפ של רוני ששון. ברחבה בשיר הסלואו התנגן ברקע השיר "הזוג הזה" של מרגי לצד בובות ענק של בת יענה שנכנסה עם מני וקופיקו עם פרלה. בובות הענק נכנסו לרקוד עם הזוג והאורחים ברחבה ועשו שמח. בין האורחים הרבים שהגיעו: יובל המבולבל, מיקי מוכתר ואריק עורי, טיילור מלכוב ולירן דנינו, אביבית בר זוהר, ליאל אלי, עודד פז, ימית סול, מיכאל ושירן ספיר, אוראל צברי ובת הזוג סיון תם, קווין רובין ודניאלה קריסטיה ונוספים.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

עוד חתונה שמחה

כוכבת הריאליטי והדוגמנית קסניה טרנטול נישאה השבוע לבחיר ליבה - כרמי עמר. בין האורחים הנוצצים: טיילור מלכוב ולירן דנינו, טיטי איינאו, דנית גרינברג, רועי בן נתן ונוספים.

© שי אשכנזי, באדיבות יחסי ציבור

פופ סטאר

דה וויקנד יככב בסדרה חדשה בשם ״The Idol״ של יוצר ״אופוריה״, סם לווינסון. הסדרה, אותה גם דה וויקנד יפיק ויכתוב, תעסוק בכוכבת פופ שמתאהבת בבעל מועדון מסתורי שמנהל כת סודית.

© הנס מוריץ

חבר חדש לאוליביה?

דיווחים מעבר לים טוענים כי לכוכבת המוזיקה החמה של הרגע - אוליביה רודריגו בת ה-18 יש בן זוג חדש ומפתיע! מדובר במפיק אדם פאזה בן ה-24. גורמים מעבר לים סיפרו לתקשורת כי השניים נצפו צמודים ומחזיקים ידיים לאורך כל אירוע השקת ״ספייס ג׳אם 2״ וכי הציגה אותו לנוכחים כחבר שלה ולא ניסתה להסתיר דבר.

גאווה ישראלית!

הכוריאוגרף הישראלי המצליח, אביחי חכם שעבד בפסטיגל, עם נועה קירל, מרגי, אירוויזיון ועוד ועוד, -עשה את הקליפ החדש של סופיה קרסון שישתחרר ממש בקרוב.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AVIHAI HAHAM (@avihaihaham)

על הגל

אלונה סער בקמפיין ראשון לטרמינל איקס. זהו שיתוף הפעולה הראשון של סער עם חברה וכמובילת קמפיין.

© באדיבות טרמינל איקס

חוף של כוכבים

אם במקרה החלטתם לנצל את החום הכבד ששרר ביום רביעי בשביל קפיצה קטנה לים וראיתם בחוף מכמורת את מיה דגן, רותם סלע, אסי עזר, אביב אלוש, סטטיק וניב סולטן מטפלים בצבי ים פצועים ומשחררים אותם בחזרה למים אז תדעו שמדובר בהתנדבות במסגרת פעילותם כחברי נבחרת #We_are_Samsung. השישייה הגיעה מוקדם בבוקר לחוף מכמורת, למרכז לצבי ים של רט"ג. במהלך ההתנדבות, אשר תועדה וצולמה באמצעות מכשיר Samsung Galaxy S21 Ultra לסרטון שיעלה בהמשך החודש, חברי הנבחרת טיפלו כל אחד בצב אחר, עליהם הם היו אחראים לאורך כל ההתנדבות. כאשר פגשו את הצבים המרשימים, אך פצועים, הם נחשפו לסיפור האישי של הצב אותו הם שיחררו ולסיבות השונות שגורמות לפציעת הצבים. רותם, אסי, אביב, ניב, מיה וסטטיק שקלו, האכילו וטיפחו את הצב שלהם, עד לרגע השיא – שחרורו חזרה לים.

© באדיבות Samsung galaxy s21

הפעם בלי הדבקות

טיטי איינאו חגגה את יום הולדתה ה-30 ב"מלי מלו" על גג הוטל בובו מרשת בראון. הגיעו לחגוג לה: ג'וזי זירה, אירה דולפין, קסניה טרנטול וכרמי עמר הזוג הנשוי הטרי, דין מירושניקוב ובת הזוג אנני חנין, שי מיקה, אדם אליוף, שחר סאול ועוד.

© אור גפן

חם!

הזמר והיוצר הבינלאומי דניס לויד הופיע אמש (ה׳) בהיכל מנורה בתל אביב. דניס מופיע עם המופע החדש שלו - ״The Some Days Experience״ איתו יופיע גם במוצאי הבת. כל הכרטיסים לשני המופעים נמכרו בתוך שעה. 16,000 מעריצים יגיעו במהלך הסופ"ש הקרוב להיכל מנורה לכבוד שתי ההופעות ובניהם סלבס מוכרים כגון: בר רפאלי, יעל שלביה, אנה זק, רועי סנדלר, ברק שמיר, דנה גרוצקי, ליאור רז ועוד.

© גלעד תדהר

אור גדול

אמיר זרד, שרק לאחרונה גילם את דאטו בסדרה ״בני אור״, הצטלם לקליפ חדש לסינגל השני של לישי סלמאן. לישי היא זמרת ויוצרת תוכן עולה. את התוצאה נראה בקרוב מאוד!

© באדיבות יחסי ציבור

גול הכבוד

גמר טורניר הכדורגל של Tech A Wish החל והשופטת ספיר ברמן מליגת העל הגיעה להתגייס בהתנדבות למען ילדי עמותת Make-A-Wish, עמותה אש אשר מגשימה משאלות לילדים חולים במחלות מסכנות חיים. טורניר הכדורגל TECH A WISH מתקיים כבר שנה שניה ברציפות ביוזמת והובלת דור לידגי ודור גלעד בעלי חברת Tech together שבנוסף לכך הם מתנדבים ופעילים בעמותה וכל ההכנסות יתרמו לעמותת Make A Wish. משתתפות הטורניר הן חברות ההייטק המובילות במשק הישראלי והעולמי ולצידן שחיקו גם: סילבי ז'אן, בר ברימר, בן בן ברוך, אורן אסידו, אימרי ביטון, בר צברי ודני רופ שמתחרים נגד הקבוצה המנצחת בגמר.

© באדיבות Make A Wish

לא רק ספורט

רגע לפני האולימפיאדה הרביעית שלו, אלכס שטילוב המתעמל האולימפי הוותיק נבחר להיות הפרזנטור של Swiss system. אלכס הרגיש בנוח על המזרונים ומיד התחיל לבצע תרגילים.

© באדיבות Swiss System

מהמפקדת לגאון

עלמה קיני, 'ערבה' מסדרה המדוברת של השנה, 'המפקדת', מצטרפת לשלום מיכאלשווילי 'הגאון של פריגת' בקמפיין חדש. שני הכוכבים ישתפו פעולה בקמפיין חדש. הקמפיין הינו הקמפיין הראשון של קיני שמגיע לאחר ההצלחה המטאורית של הסדרה 'המפקדת', בה היא מככבת בדמות האהובה והנוירוטית, ערבה. הקמפיין יצטלם בשבוע הבא בלוקיישן סודי באחד הפרדסים באזור מרכז הארץ.

© ליאור נורדמן

נא לרכל בהתאם

ירדן ויזל וטום באום הם האחים הדיגיטליים בעונת הקיץ של האח הגדול. השניים ילוו את העונה בכל הנכסים הדיגיטליים של האח הגדול וישאירו אתכם מעודכנים בכל מה שקורה בבית הכי מפורסם במדינה.

© באדיבות רשת 13
תגובות