חדשות הקולנוע: זנדאיה תמשיך ב"ספיידרמן"?. באדיבות yes

חדשות הקולנוע: זנדאיה תמשיך ב"ספיידרמן"?

מה קורה עם הסרט "ברבי", גל גדות חושפת תאריך לסרט בכיכובה, מה היה אמור לקרות בסוף של "האלמנה השחורה" וטריילר ראשון ללהיט הבא של פיקסאר

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בקרוב כל האקשן מתחיל

השבוע נחשף תאריך השקת הסרט החדש של נטפליקס “RED NOTICE”, ה-12 בנובמבר. בסרט אנו צפויים לראות את דווין ג׳ונסון (דה רוק), ריאן ריינולדס והוונדר וומן שלנו גל גדות ביחד על המסך, בסרט אקשן מושקע במיוחד (עם תקציב של למעלה מ-200 מיליון דולר).
העלילה עוסקת בארגון אינטרפול שמוציא התראה לצוד מבוקש בינלאומי. שוד נועז מפגיש בין סוכן מצליח (דווין ג׳ונסון) לשני גנבים גדולים ויריבים (גדות וריינולדס), ואין לדעת לאן הדבר יוביל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

גרטה גרוויג על בימוי "ברבי"

מועמדת האוסקר ובימאית ״נשים קטנות״ גרטה גרוויג' צורפה רשמית לבימוי סרט הלייב אקשן של הבובה האייקונית ״ברבי״ בכיכובה של מרגוט רובי (הארלי קווין). "ברבי מביאה איתה הרבה, בין היתר גם קשר נוסטלגי", סיפרה רובי. "דווקא בגלל זה יש כל כך הרבה דרכים לגשת לסיפור", היא אומרת. "אנשים רגילים לשמוע ברבי ולחשוב 'אני יודע איך הסרט הולך להיות', ואז הם שומעים שגרטה כותבת ומביימת את הסרט ועוצרים וחושבים: אולי אני לא'". רק נציין כי רובי גם מפיקה את הסרט והוא מתוכנן לצאת ב-2023.

© באדיבות yes

מה צופן לנוביולה בהמשך הדרך?

היקום הקולנועי של מארוול חזר לבתי הקולנוע עם הסרט "האלמנה השחורה" וסרטים מרגשים נוספים בדרך, ביניהם ״ת׳ור: אהבה ורעם״ בו יופיעו גם שומרי הגלקסיה. בעוד המעריצים סקרנים, קארן גילן המגלמת את נביולה, מספרת מה צופן לדמותה בהמשך הדרך: "אני חושבת שהשארנו את נביולה במקום מאוד מעניין, כשהיא חוותה את מות אביה, אבל גם את מותו של האיש שהתעלל בה והפך את חייה לגיהינום. והרגשות האלה ממש סותרים. אני חושבת שמבחינה, היא חווה תחושת הקלה, רגיעה אחרי כל מה שעברה. אבל היא גם בטח חווה תחושת אכזבה על אובדן דמות אב. היחסים האלה יכולים להיות מאוד מורכבים, אפילו כשמתייחסים אליך כל כך נורא, אתה עדיין יכול להיות נואש לקבלה ואהבה מדמות זו בחייך. וכך גם מבחינתה, אני חושבת שזה גם וגם".

© באדיבות yes

סוף ארוך מדי?

השבוע סיפר אריק פירסון, תסריטאי "האלמנה השחורה", כי סצנת סוף הקרדיטים שהפכה ממזמן למסורת במארוול נכתבה במקור כהרבה יותר ארוכה עבור הסרט הזה. "התסריט המקורי של הסצנה הזו היה באורך של כ-5 עמודים במקור בגלל שהייתי כל כך חמדן", התוודה. פירסון סיפר גם על תהליך כתיבת הסצנה והוסיף כי "רציתי שילנה וולנטינה פשוט יקפצו עם הדיאלוג אחת מהשנייה מהר מאוד, אבל לבסוף זה לעולם לא יקרה. אי אפשר לעשות סצנה ארוכה כל כך בסוף סרט". לבסוף הסתפקנו בגרסה מקוצרת אך לא פחות ממפתיעה בגרסה הסופית של הסרט, שמספרת לנו שולנטינה וילנה יספיקו לדבר אחת עם השנייה עוד הרבה בעתיד של היקום הקולנועי.

© פורום פילם ודיסני ישראל

התמונה נחשפה

"דה רוק" חשף תמונה חדשה מתוך התפאורה של הסרט "אדם השחור" בכיכובו, מבית DC' קומיקס'. נזכיר כי "האדם השחור" הוא סרט מהיקום של "שהאזאם" על נבל העל. ג'ונסון הביעה עניין בדמות החל משנת 2007 (!), ולאחר שעבד עם הבמאי ז'אומה קולייט-סרה, המליץ לו ג'ונסון לקחת את המושכות לסרט בו כידוע יככב גם נואה סנטינאו. כשצילומי הסרט הגיעו לשבוע האחרון, ג'ונסון העלה תמונה לעמוד האינסטגרם שלו, בה חשף תמונה מסט הצילומים ורמז על ההיקף העצום של הפקת הסרט וההרס שדמותו תביא. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-29 ביולי 2022.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by therock (@therock)

השומר האדום של דיוויד הארבור

איך מתקבלים לשחק דמות בסרט של מארוול? האמנם זה לא כל כך פשוט וכמובן שמארוול יודעים לבחור בקפידה את השחקנים הנכונים בדיוק לכל הפרויקטים שלהם, אך השבוע שיתף אותנו השחקן דיוויד הארבור כיצד הוא קיבל את התפקיד שלו ב"אלמנה השחורה". הארבור, שמוכר בעיקר כשוטר הופר מ"דברים מוזרים" של נטפליקס, סיפר כיצד הוא עצמו הגיע לתפקיד של ה"שומר האדום", הסוכן הרוסי אלכסיי שוסטקוב. "מארוול לא סתם מתקשרים אליך ואומרים לך אנחנו רוצים שתשחק את השומר האדום", סיפר הארבור ושיתף בנוסף "מה שקרה זה בזמן שהייתי בלונדון והבמאית קייט שורטלנד יצרה קשר עם הסוכנים שלי ושאלה אם אני רוצה לבוא לארוחת צהריים ולדבר. הגעתי לארוחת הצהריים הזו ושם היא סיפרה לי שהיא מצלמת סרט שנקרא 'האלמנה השחורה', שעוקב אחרי דמותה של סקרלט ג'והנסון ביקום הקולנועי ויש לה דמות מיוחדת שהיא רוצה שאני אגלם". לאחר שיצא, למד וחקר את דמותו של אלכסיי שוסטקוב, הארבור הסכים לתפקיד והשאר זו היסטוריה שגרמה לנו להתגלגל מצחוק בבתי הקולנוע.

סיפורה של בת ים בשם קלואי

האגדה הקלאסית של דיסני, "בת הים הקטנה" שיצאה לאור בתור סרט אנימציה אי שם בשנות ה-80 הפך מזמן לחלק מהילדות של כולנו. יחד עם הטרנד של דיסני לחידוש כל סרטי האנימציה הישנים של החברה במטרה להנגיש אותם לדור החדש, הם לא פוסחים גם על האגדה הנוסטלגית הזו. האלי ביילי, חלק מצמד הפופ "קלואי והאלי" הוכרזה ממזמן כשחקנית הראשית בחידוש של "בת הים הקטנה", והיא תגלם את אריאל. השבוע, סוף סוף לאחר הרבה זמן והרבה עיכובים בסרט פרסמה ביילי תמונה שלה בתלבושת מהסרט לכבוד סיום הצילומים. זוהי התמונה הראשונה שמתפרסמת מהסט בצורה רשמית, וכן נותנת לנו הצצה ראשונית ללבוש של אריאל בסרט. על הסט הצטלמו עוד כוכבים כמו הקומיקאית מליסה מקארת'י בתור אורסולה וכן גם אקוואפינה בתור סקאטל. לסרט עדיין אין תאריך יציאה לאור, אך מאחר והצילומים הסתיימו ניתן להניח כי טריילרים ותמונות נוספות עתידים להיסחף על החוף שלנו ממש בקרוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Halle (@hallebailey)

הסרט החדש של אנה קנדריק

אנה קנדריק "פיץ' פרפקט" תשחק בסרט מותחן חדש שיקרא "Alice, Darling". עלילת הסרט מתמקדת באליס (קנדריק), שמתנהגת באופן מוזר ושומרת סודות על החבר שלה (צ'רלי קאריק), משני חבריה הטובים ביותר (וונמי מוסאקו ו-קניתיו הורן). כאשר שלושת החברים יוצאים לטיול מחוץ לעיר, כל הסודות מתגלים כאשר ילדה מקומית נעלמת לפתע והחבר של אליס מגיע בהפתעה. מי שתביים את הסרט היא מרי נייגי, "כבמאית, לא יכולתי לאחל לצוות טוב יותר של שחקנים, יצירתיים ומוכשרים כדי להחיות את הסיפור החשוב הזה", אמרה נייגי. הצילומים לסרט כבר החלו והוא צפוי להגיע לאקרנים וכל היותר יגיע ב-2022 למסך.

© באדיבות yes

צוות מהחלומות

הבמאי מתיו ווהן הביא לנו בשנים האחרונות את סרטי "קינגסמן", אבל הפרויקט הבא שלו שונה מאוד מקודמיו. ווהן מכין צוות שחקנים שלא נראה כמותו, הכולל את הנרי קאוויל, סם רוקוול , ברייס דאלאס הווארד, בריאן קרנסטון, קתרין או'הרה, ג'ון סינה, סמואל ל. ג'קסון והזמרת דואה ליפה. מי שעיבד את תסריט הסרט הוא ג'ייסון פוקס שעיבד את התסריט מהרומן של אלי קונווי שנקרא "Argylle". "זה הולך להמציא מחדש את ז'אנר הריגול", אמר ווהן. השאיפה שלו היא להתחיל את הצילומים בחודש הבא באירופה ומשם הצילומים ימשיכו לאמריקה ולונדון.

הכי מטורף שיש

בראיון חדש שהעניק הבמאי והשחקן טייקה וויטיטי חלק תובנה חדשה מהצילומים לסרט ״ת׳ור: אהבה ורעם״ שסיים להצטלם ממש לאחרונה והוא השני שביים. "עשיתי קצת דברים מטורפים בחיי", שיתף, "אבל זה הסרט הכי מטורף שעשיתי אי פעם!", הכריז. 

© באדיבות yes

עתיד לא ידוע

זנדאיה שמככבת בשלושת סרטי ספיידרמן כ-MJ, אהובתו של פיטר פארקר ושרק לאחרונה נודע כי היא והשחקן טום הולנד מנהלים זוגיות גם במציאות, התראיינה השבוע לערוץ E! והשיבה כי צוות השחקנים לא יודע אם הם ימשיכו לסרט נוסף וכי היא ספציפית לא בטוחה מה יעלה בגורל הדמות שלה ביקום של מארוול אם אכן יהיה סרט רביעי בסדרת הסרטים של ספיידרמן.

 

החדש של פיקסאר

בפיקסאר השיקו השבוע טריילר ראשון ללהיט האנימציה החדש שלהם "אדומה אש". הסרט מספר נערה בת 13 מעט שונה בשם מיי. כאשר היא מתרגשת קצת יותר מדי היא הופכת ליצור כתום ענקי. סנדרה או, כוכבת 'להרוג את איב' ו'האנטומיה של גריי', מעניקה את קולה לדמותה של אמה המגוננת והשתלטנית של מיי. הסרט בויים ע"י דומי שי, זוכת האוסקר על סרטה הקצר 'באו'. "אדומה אש" יגיע לבתי הקולנוע ב-3 באוקטובר 2022.

 
תגובות