רכילות בקטנה: החתונה שאי אפשר לפספס. adobestock אילוסטרציה

רכילות בקטנה: החתונה שאי אפשר לפספס

השבוע ב״רכילות בקטנה״: ההפתעה של לירן דנינו לטיילור מלכוב, הכוכבת שחלתה בקורונה והכוכבים שעברו להתגורר יחד באופן רשמי

אם הייתם עסוקים בלהבין אם זה חג או חזרה לשגרה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היחידה שלא באה

האחיות לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר מתייצבות מדי שנה בנשף המט גאלה, פרט לאחת מהן, קלואי, שמעולם לא נראתה בנשף המפואר. במהלך השנים רצו השערות רבות לגבי הסיבה לכך, חלק מהאנשים אף סברו כי נאסר עליה להגיע לטקס. השמועות והספקולציות סביב הנושא נשברו השבוע לאחר שהכוכבת נשאלה על ידי מעריצה בטוויטר מהי הסיבה האמיתית לכך והאם השמועות נכונות - אך זאת ביטלה והדגישה - "זה לא נכון״.

קיילי וקלואי
קיילי וקלואי © צילום מסך מאינסטגרם

הפתעה בקולנוע

לירן דנינו הפתיע את בת הזוג טיילור מלכוב ולקח אותה להקרנה פרטית של הסרט החדש ״לא זמן למות״ ביס פלאנט בראשון לציון. הזמר סגר בהקרנה פרטית את אחד מאולמות ה-VIP בקולנוע, והשניים היו מהראשונים שצפו בסרט החדש של ג׳יימס בונד שהושק אתמול.

© אביב חופי, באדיבות יחסי ציבור

מבודדת

לאחר כמה ימים שמירי כהן, יוצאת האח הגדול לא הייתה פעילה ברשתות, ובזמן שביתה אלין כהן מבלה בחופשה בפריז בלעדיה, עוקביה התחילו לדאוג. השבוע שיתפה כהן כי היא חולה בקורונה, למרות שחוסנה בפעם השלישית מיד עם צאתה מבית האח. "גם אותי זה תפס, אני חולת קורונה. אני בחדר בבידוד, עם כאבים בכל הגוף. תשמרו על עצמכם".

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

עוברים דירה

לאחר שחשפו את הזוגיות הפוטוגנית באוגוסט האחרון כשנדבקו בקורונה, עומר דרור ונאיה פדרמן מעלים הילוך בזוגיות ועברו לגור רשמית ביחד בדירה בתל אביב. השבוע דרור פירסם סטורי באינטסגרם עם תמונה שלו לצד ערימות של ארגזים שבישרו על המהלך.

© צילום מאינסטגרם @omerdror

זה לא הגיל

אידינה מנזל שגילמה את שלבי קורקורן בסדרה המצליחה Glee, מודה שהיה לה בעיה קטנה עם תפקידה בסדרה. בראיון חדש מנזל שיתפה כי היא נהנתה מאוד במהלך הצילומים, אבל היה משהו אחד בתפקידה שהיא רוצה שהיתה רוצה לשנות. אידינה גילמה את אמה של רייצ'ל ברי (ליה מישל), ומאמנת המועדון היריבה. למרות ההנאה של התפקיד, השחקנית רצתה לגלם את אחותה של ולא את אמא שלה, שכן בעת הצילומים ההפרש ביניהן היה רק 13 שנים. 

קולקציה משלה

מיכל הקטנה הצטלמה השבוע לקמפיין חדש בקונספט של מסיבת פיג׳מות, לקולקציית מוצרים חדשה של לייף לילדות שתשווק בלעדית ברשת סופר-פארם.

© באדיבות יחסי ציבור

טוב בשבילה?

לאחר שהראתה לכולם שהיא לגמרי בליגה של הגדולים וכי איננה מתכוונת לעזוב אותה בקרוב, אוליביה רודריגו נפתחה השבוע ושיתפה אודות החיים החדשים, כאחת מהכוכבות הגדולות בעולם. רודריגו שיתפה כי לתהילה יש מחיר שמשלמת הבריאות הנפשית, לדבריה היא לוקחת את הדברים בקצב שלה, אך זה אכן מקשה על הבריאות הנפשית. "אני אסירת תודה לאנשים שאוהבים אותי, נמצאים בשבילי, ומפרידים ביני לבין כל רעש וצהובונים או מה שאנשים אומרים עלי ברשתות החברתיות. זה תמיד היה בראש סדר העדיפויות שלי. מצחיק איך ההכרה משנה הכל וגם לא משנה כלום בחיים שלך. הבעיות שהיו לי לפני שנה הן עדיין הבעיות שאני שיש לי עכשיו, ודברים שהביאו לי אושר לפני שנה הם עדיין הדברים שמביאים לי אושר עכשיו. זה רק עוד היבט בחיים שאתה צריך ללמוד להתמודד איתו, אבל זה לא משנה את מי שאתה".

© Gettyimages.IL/Chip Somodevilla

בתלם אוהבים

הצטלמה הלן הוד לקמפיין הראשון שלה, עבור מותג האופנה גולברי לרגל השקת בגדי הספורט והפנאי של חברת הביגוד. מי שהפתיע אותה על הסט, היה לא אחר מבעלה - הזמר רגב הוד שבא להרים מהצד השני של הסט.

© חיים כהן, באדיבות יחסי ציבור

חתונה נוצצת

דנה גדות, אחותה של הוונדר וומן שלנו - גל גדות, נישאה בלילה שבין רביעי לחמישי לבן זוגה באירוע נוצץ במיוחד, שזיכה את האחות הגדולה בביקור מולדת. החתונה נערכה באולם האירועים "טראסק" שבתל אביב, ואיתה הגיעו לחגוג כל בני המשפחה. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

תגובות