לא רק בסוכות: הסלבס שמארחים כל השנה. צילומים מאינסטגרם

לא רק בסוכות: הסלבס שמארחים כל השנה

ללא פטיש וללא סכך: הכוכבים הבאים יודעים להביא את האושפיזין אליהם ולארח כיד המלך לאורך כל השנה

מי אמר שצריך את חג הסוכות כדי להביא אושפיזין הביתה? קבלו כמה מהכוכבים המקומיים שעושים זאת במשך השנה כולה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איתי לוי

מנחגנה! לוי ידוע ברוחב הלב שלו, בנוהל שלו לארח חברים ללא הפסקה בביתו ובעיקר להאכיל אותם במרק תימני מושלם! מתי אנחנו נקבל הזמנה לביקור ומנה? לא הבנו...

© עמית מימוני, מתוך ערוץ היוטיוב של איתי

רועי סנדלר

גם אצל הזמר הצעיר רועי סנדלר אי אפשר לפספס את האירוחים השווים, המסיבות, ההקרנות המיוחדות ואת הישיבה בבריכה עם החברים. פייר? אחד המארחים!

© @roee_sendler אינסטגרם

עדן בן זקן

מאז שעדן בן זקן עברה לגור בראשון לציון, אי אפשר לפספס את כמות האורחים שמגיעים להתארח, לעשות ״מועבטים״, לצחוק, לשיר ובעיקר ליהנות בחברתה של הכוכבת, בעלה שוקי ושל מישל הקטן.

© דניאל אלסטר

משפחת קטורזה

כמה לב יש למשפחה הזאת, ואיזה חלום זה להתארח אצלם בסוכה או סתם בארוחת שישי! הכנסת האורחים שלהם זה משהו מדהים שקשה לפספס. החל מאופירה אסייג, שיר מורנו ועד כדי מגורים זמניים לשירן סנדל לאחר הפרידה מהחבר - ישראל קטורזה ואשתו סורלה פשוט עושים זאת ברוחב לב שפשוט מרגש אותנו!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sorela (@sorelakatorza)

בן אל תבורי

בזמנים שהוא לא עם סטטיק, בן אל נוהג לארח הרבה חברים וחברות בביתו (עדי כדי כך שהם מייצרים כותרות), חברים שנהנים לשחק עם תו פרינס הנסיך, להתענג מהג׳חנון של בן אל בשבתות, לצלם טיקטוק או נמצאים בזמן הנכון כדי לתעד סולחה במרפסת הנוצצת.

© beneltavori@ מתוך אינסטגרם 

משפחת קוקה

כל מי שעובר ליד מעלה אדומים יודע שמוקד חובה לעלייה לרגל זה בית משפחת קוקה. כמה צחוק, שמחה, רגעי קאלט ובעיקר אוכל אפשר למצוא שם. בקיצור, בפעם הבאה שאנחנו בסביבה נקפוץ לביקור!

© אינסטגרם
תגובות