"זה היה בטעות": מרגי מגיב לראשונה. לנס הפקות

"זה היה בטעות": מרגי מגיב לראשונה

תפסנו את מרגי בצילומים משותפים עם שלומית מלכה לקמפיין החורף של קסטרו, ושמענו מהכוכב תגובה ראשונה לפרידה, לשמועות שעורר עם האקסית וגם: האם הוא המשיך הלאה?

הבוקר (ב') התייצבו הפרזנטורים של קסטרו - מרגי והמצטרפת הטרייה במשפחה - שלומית מלכה, לקמפיין החורף של המותג (המציג הקולקציה החדשה לחורף "אמריקנה"). השניים לא רק חולקים קמפיין חגיגי ראשון, אלא גם 'חווית' פרידה תקשורתית טרייה, עליהם הם נאלצים לדבר מול המצלמות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אומנם מלכה עשתה זאת כבר לפני כחודשיים, אך כעת גם מרגי, שרק לאחרונה חזר מארצות הברית, נאלץ להתמודד לראשונה עם שאלות על הפרידה מנועה קירל, עימה ניהל זוגיות במשך שלוש שנים.

 

"אני חושב שזה טבעי שלאט לאט זוגות מתחילים ללכת לצדדים נפרדים. מה שחשוב זה להבין את זה ולהיות בשיחה פתוחה על ולהבין שברגע שלא הולך אז עושים החלטה ביחד כדי שיהיה טוב יותר", פירט מרגי על סיבת הפרידה.

קירל ומרגי © רועי עידן

אך הטירוף והעיסוק סביב השנתיים לא נגמר, בעיקר כי בכל פעם נולדות כותרות חדשות בהקשר שלהם. רק לחארונה מרגי השיב מהארכיון תמונות עם האקסית מימיו ב"כוכב הבא", חן ומצידה של קירל - היא מבלה לא מעט בחבורה עם האקס ברק שמיר בארצות הברית. ומה למרגי היה להגיד על זה? צפו בכתבה למעלה!

© לנס הפקות
תגובות