רכילות בקטנה: כוכבת ליטל מיקס חושפת את האמת. צילום: gettyimges.ILJeff Spicer

רכילות בקטנה: כוכבת ליטל מיקס חושפת את האמת

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכוכבות מתנדבות דרך ארון הבגדים וליזה ביך חושפת חבר חדש בסטורי • סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים מדי להתמודד עם התקלה המפתיעה של אינסטגרם, פייסבוק ווטסאפ ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשבילו היא רק אמא

רגע לפני שאדל עושה את הקאמבק המוזיקלי החדש שלה, היא חשפה בראיון ל״ווג״ כי בנה אנג׳לו דווקא מתעניין בזמרות אחרות. הכוכבת שיתפה כי ב-2018 היא לקחה את בנה להופעה של טיילור סוויפט והוא מאוד התלהב ממנה, והיא אישית קצת נפגעה כי היא אמא שלו שעובדת באותו התחום וממנה הוא לא מתלהב, וכי הוא רואה בה רק כאמא ולא מבין למה היא מפורסמת.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

אופנה למען מטרה טובה

מהארון של אגם רודברג, מיכל אנסקי, רוסלנה רודינה, אופירה אסייג, שר פיטנס, טיטי איינאו, לאה שנירר, מאיה פישל וג'ובאני רוסו, בר זומר, ירדן הראל, אורנה דץ ועוד למען נערות בסיכון! "Fashion with love" - פרויקט ייחודי במסגרתו תרמו הסלבס פריטים יקרי ערך מארונן האישי אשר ימכרו בפופ אפ מותגים שכל הכנסותיו תרומה למען נערות בסיכון. 

© צילום פרטי

הסוד? תקשורת פתוחה

קמילה קביו שיתפה בראיון לשער הבינלאומי של ״גלאמור״ על הזוגיות עם שון מנדס: "אנחנו מאוד שקופים זה עם זו, לטוב ולרע״, סיפרה הכוכבת והוסיפה: ״אני חושבת שבגלל זה אנחנו יכולים כל כך לסמוך אחד על השנייה, כי זאת מערכת יחסים אנושית מאוד״.

© צילום: gettyimges.IL\Theo Wargo

מלכת הדרום

חברת הקוסמטיקה והטיפוח של אביבית בר זוהר מתרחבת ופותחת חנות חדשה במרכז ישפרו פלאנט בבאר שבע. אל אירוע ההשקה הגיעו: קווין רובין, ליהיא גרינר, דודו כהן, תמיר ורדי ורבים נוספים.

פרידה כואבת

יוצאת להקת ״ליטל מיקס״, ג׳סי נלסון מספרת על הקשר כיום עם בנות הלהקה כשנה לאחר פרישתה.  ״לא דיברתי עם הבנות״, חושפת וממשיכה, ״זה מוזר כי במשך המון שנים היינו קרובות כמו אחיות, היינו יחד כל שעה במשך שבועות, חלקנו מיטות, צחקנו ובכינו יחד... ועכשיו? כלום״. בנוסף, נשאלה הכוכבת אם היא פגשה את ילדיהן של לייאן ופרי שילדו בשנה האחרונה. "לא״, ענתה, ״שלחתי כמה הודעות, אבל זהו. אני לא יכולה להסביר את זה, אנחנו חייבות את המרחק הזה. עם זאת הדגישה באופטימיות: "אני מקווה שבשלב כלשהו בעתיד כולנו נחזור להיות ביחד. אני אוהבת אותן. הן האחיות שלי בכל כך הרבה מובנים, אבל בינתיים אנחנו פשוט לא מדברות”.

© צילום: gettyimges.ILJeff Spicer

אהבה חדשה

רגע לפני השקת עונת ה-VIP של ״הישרדות״ בכיכובה, המתמודדת וכוכבת הרשת ליזה ביך חשפה אמש (ה׳) בסטורי שלה כי יש בן זוג חדש. ביך העלתה תמונה לסטורי ובה מתנשקת עם הבחור המסתורי, אך לא חשפה את פניו או תייגה אותו. #זהרקענייןשלזמן.

 

תגובות