חדשות הקולנוע: בן אפלק נפרד שוב מבאטמן. באדיבות yes

חדשות הקולנוע: בן אפלק נפרד שוב מבאטמן

השחקן ההוליוודי שקיבל כוכב בשדרת הוליווד, המלחין שיצא נגד הסרט "קאטס" וקריסטן סטיוארט על התפקיד המלכותי • סיכום שבוע

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הוא כוכב!

השחקן דניאל קרייג השיק אתמול (ד') את הכוכב שלו בשדרת הכוכבים האייקונית של הוליווד. קרייג, המזוהה בעיקר עם תפקידו של ג'יימס בונד, זכה לכבוד בגיל 53 כשלצידו מפיקי הסרט בונד והשחקן רמי מאלק שמככב עמו בסרט החדש בסדרה. מיקום הכוכב של קרייג נמצד בסמוך לכוכב אחר שגילם את סוכן 007, השחקן המנוח רוג'ר מור. אגב אם תהיתם, קרייג הוא הסלבריטאי ה-2,704 שזוכה לכוכב בשדרה.

 

כלבים נגד חתולים

מלחין המחזמר של "קאטס" ("חתולים") בברודוויי, אנדרו לויד וובר, חשף כי הוא לא היה מרוצה מהעיבוד הקולנועי של המחזמר. "ראיתי את זה וחשבתי רק 'אוי אלוהים, לא!'. זו הייתה הפעם הראשונה, בכל 70 שנות חיי שפשוט יצאתי ואימצתי כלב. הדבר היחיד הטוב שיצא מהסרט הזה זה הגור הקטן שלי".

 

פרידה אחרונה מהדמות

בן אפלק סיפר השבוע על חוויתו האחרונה תחת דמותו של "באטמן" בסרט הלייב אקשן של "הפלאש", בו יתארח. "זו הייתה דרך נחמדה, כי החוויה הקודמת ב'ליגת הצדק' הייתה קשה", סיפר והוסיף: "נהניתי מאוד". כזכור, אפלק לא ימשיך בתפקידו של גיבור העל האהוב ובמקומו לוהק השחקן רוברט פטינסון ("דמדומים") שכבר הפסיק לצלם סרט סולו חדש משלו ("הבאטמן"). בסרט הראשון של "הפלאש" עתיד לחזור באטמן נוסף - השחקן מייקל קיטון שגילם את הדמות בשנות ה-90. הסיבה לכך, על פי  ההשערות, היא שהפלאש יצור מעין מולטיוורס משלו, בדומה לספיידרמן, ולכן יעבור בין יקומי באטמן שונים.

© באדיבות yes

נסיכה אמיתית

השחקנית קריסטן סטיוארט שיתפה בראיון חדש אודות תפקידה כנסיכה דיאנה המנוחה בסרט "ספנסר". "עוד לפני שקראתי את התסריט אמרתי לעצמי 'אני לא אגיד לזה לא, כי מי תעשה דבר כזה?!'", בנוסף שיתפה כי קצת חששה לקראת התפקיד "זה בהתחשב בכך שהרגשתי אאוטסיידרית כזה", עם זאת הדגישה כי זה גם מה שהקנה לה יתרון שלבוא נקייה לתפקיד, "אני לא מבריטניה, אין לי קשר מיוחד למשפחת המלוכה. יכולתי לספוג את המשפחה ודיאנה בצורה שהרגישה אינסטינקטיבית".

 

 

 

תגובות