רכילות בקטנה: כוכב "גאליס" התחתן. צילום: פיני סילוק

רכילות בקטנה: כוכב "גאליס" התחתן

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הכוכב שחגג בת מצווה לבתו, אד שירן על התגובות הלועגות ל״משחקי הכס״ ומה קורה עם ג׳יג׳י וזאין? סיכום שבוע

אם הייתם עסוקים בלהבין את שעון החורף ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

משחקי האד

שנים לאחר שהשתתף בהופעת אורח בסדרת הלהיט ״משחקי הכס״, אד שירן מתייחס לתגובות הלועגות על תפקידו, זאת לאחר שהתרגש לקראת התפקיד: "אני מרגיש שהתגובה של אנשים לזה קצת ערערה את השמחה שלי", הודה.

© באדיבות עופר מנחם יחסי ציבור

זוגיות לנצח?

השחקן והשורד יונתן בשן, והדוגמנית והמגישה נועה כהן הגיעו בשלישי האחרון יחד ובאופן רשמי כזוג לפרימיירת הבכורה של הסרט "נצחיים" שהתקיימה ביס פלאנט ראשון לציון.

 

© אביב חופי, באדיבות יחסי ציבור

 

מפרגנים לחברים

החברים המפורסמים הגיעו לפרגן לבר מיניאלי ונטע רוט שהציגו את "מי כמוני" בתיאטרון הגשר ביפו. (הצגה הנותנת הצצה אל חייהם של בני נוער במחלקה סגורה היוצרים הצגת תיאטרון). הגיעו לפרגן: רן דנקר, אליאנה תדהר, שחר טבוך, אופק פסח, מעין רחימה, רביד רונן, עידו טאקו, דולב סלע, טל גרושקה ונוספים.

 

© באדיבות יחסי ציבור

היום שאחרי הפרידה

 

על פי הדיווחים מעבר לים, ג׳יג׳י וזאין כבר בתהליכים מתקדמים לאחר הפרידה שלהם. השניים נפגשו עם עורכי דין כדי להחל בהליכי משמורת על הילדה המשותפת - זאת לאחר שמקור טען כי לא ניתן לפייס ולגשר בין הזוג לשעבר.

בימים יפים יותר
בימים יפים יותר © צילום מסך מאינסטגרם

בת מצווש

דרור קונטנטו חגג לבתו שילת בת מצווה בגן האירועים "גאיה" בצומת בית עובד, על החלק הקולינרי ניצח השף האהוב של הסלבס דוד גדג'. האורחים נהנו מהופעות של החברות הטובות: הזמרת נסרין שהקפיצה של הקהל ואחריה עלתה הזמרת ריקי בן ארי. בין הסלבריטאים ואורחים שהגיעו לחגוג: מירי רגב, גל גברעם, תום חיימוב, לינור סביניק, יהודה יצחקוב, אלמוג חדד, נטלי דדון, אורן אוסידו, אסיף אלקיים ועוד. 

 

© אור גפן

 

לא עם טבעת מבייגלה

את השחקן שעשה הסבה לעולם הפוליטי, בן רביד אתם בטח זוכרים בעיקר מתפקיד כאודי ב"גאליס"' שהיה מאוהב בדמותה של רוני דלומי. במציאות - הוא מאוהב בבת הזוג נוי פרי שהפכה השבוע לאשתו בחתונה מרגשת. הזוג הנשוי יעביר את ירח הדבש באיטליה. מזל טוב!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noy Peri (@noyperi)

 

תגובות