הבחירות שלכם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2022. צילומים: מיכה לובטון, סטודיו מאיסה (מאי סביר), אינסטגרם, ירון ברנר, עמית נחום, גיא לוי נחום, מיכאל תומרקין, לנס הפקות, שי תמיר, רון טרויאן, ערן לוי, רפי דלויה.

הבחירות שלכם: אלו הכוכבים שתרצו לראות בפסטיגל 2022

Galaxy Talk - מדברים על כוכבים: האם הזמרים מגזימים עם מחירי ההופעות ליום העצמאות? ריאליטי "הדוגמניות" בדרך חזרה למסך? וגם: תוצאות סקר הפסטיגל הגדול ומחלקים לכם כרטיסים לגמר ה"אקס פקטור" - מי עלה לקו הטלפון שלנו?

בשיתוף עם Samsung

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מרגישים לא מספיק מעודכנים? בא לכם לשמוע קצת יותר על מה שקרה השבוע בעולם הבידור? מעולה! קבלו את הפודקאסט שלנו, "Galaxy Talk" עם הטיקטוקרית פלג לביא ומשה אבוטבול.

רוצים לזכות בזוג כרטיסים לגמר ה"אקס פקטור לאירוויזיון"? האזינו לפודקאסט לקבלת הפרטים! לחצו כאן לתקנון הפעילות.

עשרות אלפי בני נוער ניסו להרכיב בעצמם את נבחרת החלומות שלהם לפסטיגל בשנה הבאה, בסקר ענק וכפול שעלה אצלנו בפרוגי. בין אם אלו שמות חדשים או פרצופים שכבר ראיתם על הבמה בעבר, קבלו את TOP הנבחרים שלכם בשתי הקטגוריות! האם זו תהיה הנבחרת האמיתית של פסטיגל 2022?

הבהרה: לתוצאות הסקר אין קשר להפקת המופע.

הייתם רוצים לראות שוב בפסטיגל את...

כמיטב המסורת, גם הפעם במקום הראשון הקהל לא מוכן לוותר על אליאנה והיא הזוכה הגדולה בפער בחלק הזה של הסקר. מסתבר ש-11 שנים ברציפות לא גורמות לקהל לאבד עניין - אלא להיפך! תדהר הפכה לסמל של המופע והקהל רוצה לראות אותה שם גם בפעם ה-12 ברציפות.

© elianatidhar@ מתוך אינסטגרם

במקום השני תוכלו למצוא את קווין רובין שמתחיל לצבור רצף. מאז פריצתו ברשת כיכב רובין בשלושה וחצי פסטיגלים! תוסיפו לכך את הזכיות שלו ב״טקס נבחרי השנה של פרוגי״ כ״שחקן השנה״ ו״כוכב הרשת של השנה״, ותבינו למה הקהל לא היסס לתת לו את הקול.

© ירון ברנר

אל המקום השלישי הגיעה האחת והיחידה - נועה קירל. הכוכבת הגדולה של ישראל אומנם הייתה על תקן אמנית אורחת בפסטיגל האחרון, אך לגמרי עשתה לקהל חשק לעוד. האם בשנה הבאה נראה אותה שוב על הבמה?

© טל שמעוני

במקום הרביעי ברשימה - כוכב נוסף שכיכב בפסטיגל האחרון: רן דנקר! מאז ומתמיד דנקר כיכב אצלנו בסקרים המסורתיים בנושא, אך עם הקאמבק שלו לשני הפסטיגלים האחרונים אי אפשר שלא לרצות ממנו עוד ועוד!

© ענת אלטמן, באדיבות יחסי ציבור

את המקום החמישי תופסת אחת מכוכבות נוער הכי עסוקות ואנרגטיות שיש - קים אור אזולאי. שחקנית ופאשניסטת השנה שלכם עשתה ב-2021 את טבילת האש שלה במופע הגדול וכנראה שזה הספיק כדי לעורר את בקשת הקהל שצמא לראות אותה גם ב-2022.

© צילום: שי תמיר

אחרי שנה עמוסה בלהיטים ובכותרות, מרגי הוא הקאמבק המתבקש לפסטיגל הבא ואף תופס את המקום השישי שלנו ברשימת הבחירות שלכם. תכל׳ס אחרי שנתיים בלעדיו אי אפשר שלא לקרוא למלאך בחזרה...

© טל שמעוני

במקום השביעי אפשר למצוא כוכבת פופ אהובה נוספת שחייבת לחזור אל הבמה הנחשקת - אנה זק. הזמרת והשחקנית הצעירה עושה עבודה מעולה במהלך השנה ובקריירה שלה, ולכן אי אפשר שלא לצפות לראות אותה שוב בין חברי הקאסט, אחרת לגמרי פספסנו... (הבנתם מה עשינו כאן?)

© שי תמיר

את המקום השמיני תופס מאסטר הפסטיגלים, מי שמאיים לאליאנה בכל פעם על הכתר - טל מוסרי. מדובר בכוכב הנצחי שהוא מותג בפני עצמו ואחרי הרבה זמן שלא כיכב פיזית על במת הפסטיגל, אנחנו חושבים שהגיע הזמן.

 

© ירון ברנר

 

ובמקום התשיעי - לי בירן! מי שחותם את החלק הראשון של הסקר הוא לא אחר מהזמר והשחקן המצליח שאף כתב בעבר כמה להיטי פסטיגל! גם בירן לא נכח פיזית על במת המופע לא מעט זמן, ולכן הגיע הזמן לאיחוד מרגש עם אליאנה ולהרבה זמן במשותף בחנוכה הבא.

© הדר כהן

הייתם רוצים לראות לראשונה על בימת המופע את...

נפתח בנבחרת אותם הייתם רוצים לראות מככבים בפעם הראשונה בקאסט. אלו שמונת האמנים שהכי הייתם רוצים לראות מפציעים במופע הנחשק.

במקום הראשון... הגיימר והמנחה עידן תלם! תלם עקף מועמדים רבים בסקר והגיע לטופ הרשימה די במהירות. הקהל שלו לא מפסיק להרעיף עליו אהבה ותלם לא מפסיק לייצר עבורו תוכן, להפתיע ואפילו לככב על המסך הגדול.

© ירון ברנר

מי אמר שמהרשת לא יצמחו הכוכבים הבאים לפסטיגל? כי את המקום השני תופס עדן דניאל גבאי שהפך בשנה האחרונה לאחד השמות המוערכים והאהובים בתעשייה. אייקון של הרשת והטיקטוק ומי שהסלבס רק מחכים לסרטון חיקוי וליפסינק שלהם. עדן לגמרי מוכשר, מצחיק ומיוחד ולכן אנחנו לא מתפלאים אם אכן הליהוק הזה יתגשם.

© סטודיו מאיסה

את המקום השלישי תופסת עמנואל לוי שאחרי ״כפולה״, ״משפחה בהנפקה״,״ספיידרז״ ותפקיד ראשון במופע חנוכה ״המכבים״ ב-2021, לגמרי יכולה להיות מוכנה לטבילת האש הראשונה שלה בפסטיגל.

© מאי סביר

אוקיי, אוקיי, אוקיי! מוכנים למקום הרביעי? כי אתם הכי בחרתם בליהוק מבריק! האם השחקן אמיר שורוש יככב בפסטיגל הבא? כך לפחות עולה מתוצאות הסקר והבחירות שלכם. שורוש לגמרי שחקן מוכשר, מעולה והכי תואם לאווירה המיוחדת. אפשר שזה יקרה?!

© מתוך קופה ראשית, כאן 11

את המקום החמישי, צמוד מאוד לשורוש, תופס לא אחר מאשר בן זיני! אחרי שנים בעולם הנוער והרשת, תפקיד ראשי במחזמר חנוכה האחרון ולא מעט פרויקטים - זיני לגמרי מוכן לפסטיגל הראשון שלו. האם הפעם החלום יתגשם? אנחנו מחזיקים אצבעות!

© benzini10@ מתוך אינסטגרם

הליהוק הבא שלכם (מקום שישי) כמעט קרה בשנה האחרונה, אבל יש לנו תחושת בטן מאוד גדולה שבשנה הבאה זה אכן יקרה! שם נוסף שהייתם רוצים לראות בפסטיגל הבא הוא של אגם בוחבוט! הזמרת הצעירה כובשת אותנו בכל פעם, מחדשת ומשחררת להיטים בקצב מסחרר - הכי צריכה להיות במופע הזה. אם בן הזוג שלה עשה זאת בפעם האחרונה, הגיע הפעם תורה של בוחבוט להראות כמה היא גדולה!

© צילום מסך מהקליפ

במקום השביעי אפשר למצוא את גל גברעם שמאז השתתפותה ב״האח הגדול״ צברה קהל נאמן ומטורף שלא הפסיק להצביע בעבורה. גברעם נמצאת בתקופה טובה בקריירה שלה ומעניין יהיה לראות אם אחד מהצעדים הבאים שלה יהיה במופע.

© מתוך אינסטגרם @gal_gvaram

את שתי המקומות האחרונים בסקר תופסות בתיקו מוחלט נאיה בינשטוק וטיילור מלכוב! בינשטוק, שמאז שפרצה אל חיינו ב״פול גז״ והמשיכה ל״פלמח״ ו״מקיף מילאנו״ - לא יוצאת לנו מהראש ואנו נפעמים מיכולותיה בכל פעם מחדש. את מלכוב אנו מכירים במשך שנים, היא יודעת להיות כוכבת מעולה, יש לה קהל נאמן והיא לגמרי מתאימה לככב בקאסט, במיוחד אחרי שנה בה גילמה את הדמות הרעה במחזמר אחר בחנוכה.

© צילומים מאינסטגרם

הבחירות שלכם היו מעולות במיוחד, ולכן גם השנה החלטנו לבדוק: איך תראה תמונה הפוסטר על פי הליהוק שלכם? קבלו! 

צילומים: מיכה לובטון, סטודיו מאיסה (מאי סביר), אינסטגרם, ירון ברנר, עמית נחום, גיא לוי נחום, מיכאל תומרקין, לנס הפקות, שי תמיר, רון טרויאן, ערן לוי, רפי דלויה. 

 

תגיות
תגובות