לעונת הבגרויות: הדמויות המצטיינות בלימודים. ערוץ הילדים (HOT), כאן חינוכית, טין ניק (HOT)

לעונת הבגרויות: הדמויות המצטיינות בלימודים

בגרויות החורף כבר כאן וזה הזמן לפתוח את המחברות, אבל בואו כולנו נסכים שהיינו שמחים להיעזר באיזה חבר חכם כדי ללמוד • על הדרך, זו לגמרי הזדמנות להיזכר בכמה מהדמויות הכי חכמות שהופיעו בסדרות שכולנו אוהבים

בגרויות החורף מתקרבות ותלמידי תיכון רבים מתחילים לחרוש לקראת המבחנים, מה שגרם לנו להיזכר בכל אותן דמויות מסדרות שהיינו שמחים להיעזר בהן בלמידה, כי הן היו פשוט ממש ממש טובות בלימודים. הנה כמה מהבולטות ביותר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הוגו- "גאליס"

אחת הדמויות הראשיות והבולטות בגאליס הוא הוגו, החניך החנון והגאון למדי נחשב לדמות אהובה על צופים רבים. למרות שהוגו נחשב ליחסית ביישן ויש שיגדירו אותם גם טיפה פחדן, אין ספק שהתכונה הבולטת שלו היא העובדה שהוא חנון בעל שכל חריף. עובדה שעוזרת רבות לחבריו שצריכים את עזרתו בכל כך הרבה תחומים.

© גאליס, ערוץ הילדים, HOT

מתי - "החממה"

בית "העורבים" ידוע כביתם של החכמים ואין ספק שאלה לי, יפתח, דינה ואלונה אכן עונים לקריטריונים אלו, יחד עם זאת ישנו חבר אחד בבית "העורבים" שחכם באופן בולט במיוחד והוא מתתיהו ספיבק. מתי חכם מאוד, תמיד הצטיין בלימודים ובשחמט והשתמש בכך לא מעט בסדרה, כשעזר לחבורה בתוכניותיהם ונתן את נקודת מבטו הטכנולוגית בסיטואציות רבות.

© החממה, טין ניק ב-yes

דמויות "המפץ הגדול"

"המפץ הגדול" עוסקת בחבורת חברים חנונים וגאונים בטירוף שלא רק הצטיינו בלימודים, גם סיימו אותם במהירות גבוהה יחסית לנורמה ואף התקדמו ללימודי תואר אקדמי נחשב. החבורה, במהלך הסדרה, מדברים ומשוויצים רבות על לימודיהם ומאוד אוהבים להדגיש את הצטיינותם ובתוך כל זה, הם מצחיקים אותנו ברמות.

© באדיבות yes

נטע- "האחיין שלי בנץ"

הסדרה הכי חדשה ברשימה שלנו אבל גם בה ישנה דמות שידועה בהצטיינותה בלימודים והיא נטע. נטע נהנית להשוויץ בכישרונה ואף מתבאסת כשבנץ, חברה לכיתה עוקף אותה בהישגיו אפילו שבדיעבד מתברר שהוא עשה זאת רק כדי להרשים אותה ולגרום לה להתאהב.

© באדיבות כאן חינוכית

אודי - "שכונה"

אודי, אחיהן של רחלי ו-ויקי ידוע כחכם שבחבורה ואין ספק שחכמתו היוותה חלק מרכזי בסדרה כמו למשל כשניצל את חוכמתו כדי לתת שיעורים פרטיים לאגם, דבר שאפילו עורר את תחילת מערכת היחסים הרומנטית בין השניים או כשרואים אותו מצליח במבחניו בחלק מהפרקים.

© שכונה, טין ניק ב-HOT

השאלה מי הייתם מאמצים כחבר לימודים? בכל זאת, אין כמו חבר חכם לשאוב ממנו השראה וכמה טיפים למבחנים.

תגובות