לא רק קורל ביסמוט: הסלבס שהיו במקום הנכון בזמן הנכון. צילומים מאינסטגרם

לא רק קורל ביסמוט: הסלבס שהיו במקום הנכון בזמן הנכון

להיות במקום הנכון ובזמן הנכון - זה עניין שדורש הרבה מזל, ואם אתם מצליחים לתפוס את תשומת הלב, זה גם עשוי לשנות את החיים! תשאלו את הסלבס הבאים שלגמרי חוו זאת על בשרם

כמה פעמים יצא לכם להיות במקום הנכון בזמן הנכון? הרגע הזה שכל הכוכבים בשמיים מסתדרים בצורה המושלמת והגורל מוביל אתכם לסיטואציה הטובה ביותר עבורכם. זה בדיוק מה שקרה בתחילת החודש לקורל ביסמוט, זמרת רחוב צעירה ומוכשרת שבמשך שנים חלמה להעביר את היצירה שלה מופעות הרחוב האינטימיות לבמות הגדולות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביסמוט לא ציפתה שעוד יום שגרתי בו הופיעה בטיילת בתל אביב בעמדה המקושטת חמניות שלה, יהפוך אותה לאחד השמות המדוברים במדינה באותו השבוע. אף אחד לא יכל לצפות שכשאדם לוין, סולן "מארון פייב" יבחין בה ממרפסת מלונו בזמן שהותו בארץ. יותר מזה, אף אחד לא ציפה שהוא יזמין אותה לשיר יחד איתו בפארק הירקון אל מול כשישים אלף איש בקהל. הטיימינג המושלם של הופעתה של ביסמוט, בשילוב המיקום הקבוע שלה שבמקרה היה תחת מרפסת מלונו של לוין, זיכה אותה סוף סוף בהערכה שהגיעה לה. סיפור הסינדרלה של ביסמוט השרה בנו השראה, לכן אספנו עבורכם סיפורים של המפורסמים שהיו בזמן הנכון במקום הנכון!

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור

נטלי פורטמן

השחקנית שבמקור ישראלית, הפכה ממש בטעות להצלחה בינלאומית בתחום המשחק ולכוכבת הוליוודית. פורטמן, אז ילדה אנונימית בת 11, נהנתה מהפיצה שלה במסעדה מקומית, כאשר במקרה נכחה במקום נציגת מותג הקוסמטיקה רבלון. הנציגה נגשה לנטלי הילדה והזמינה אותה לדגמן. אך פורטמן ענתה לה שהיא בכלל רוצה לשחק, והנציגה הובילה אותה לשחק בסרט הוליוודי. הסיפור של השחקנית הישראלית המצליחה גורם לנו לרצות ללכת לאכול בפיצריה הקרובה.

© באדיבות דיסני ישראל ופורום פילם

סופי מצ׳טנר

הדוגמנית הישראלית הצעירה המתחזקת קריירה בינלאומית גדולה מאוד. אך ההצלחה הבינלאומית שלה הגיע בגיל כל כך צעיר בזכות לא מעט מזל. מצ׳טנר הייתה בטיול בפריז וכמו נערה רגילה הסתובבה בין חנויות. היא לא יכלה להעלות על הדעת, שבאחת החנויות היא תפגוש את מי שישנה לה את החיים, המעצב הראשי של דיור. בזכות אותו מעצב שהבחין ביופי הבלתי רגיל של הנערה, מצ׳טנר החלה לפתוח תצוגות אופנה חשובות בפריז ובעולם כולו.

© אור גפן

הנסיך הארי

להיות במקום הנכון בזמן הנכון יכול גם פעמים רבות להציל חיים. כך קרה אפילו לבן המלוכה, הנסיך הארי. הארי היה בטורניר פולו בברזיל כאשר שחקן מהקבוצה השניה איבד את ההכרה. הארי שמיד הבחין המקרה ידע בדיוק כיצד לעזור לו בזכות הקורס שעבר באימונים לצבא האנגלי. הנסיך כמובן עזר לשחקן עד שהרגיש טוב יותר. טוב הלב והנכונות של הנסיך הארי לעצור הכל ולעזור לבן אדם הפצוע, גורמים לנו לאהוב אותו אפילו יותר, ולחשוב איזה מזל שהוא נכח במקום.

טום קרוז

עוד מפורסם שהציל חיים בזכות נוכחתו הוא השחקן ההוליוודי טום קרוז. קרוז הצטלם לסרט ״קוקטייל״ יחד עם אליבת׳ שו, אך מה שהשניים לא ידעו זה שקרוז עתיד למנוע אסון גדול. הדבר נחשף לאחרונה בקבוצת פייסבוק, בה אחד מחברי הצוות סיפר כי השניים עלו למסוק לראות את קטעי הוידאו שצולמו לשם, וכאשר שו החלה לרדת מהמסוק היא לא הבחינה בפלופלורים המסתובבים שאינם נראים לעין. למרבה המזל טום קרוז הבחין בסכנה, וממש כמו מתוך סרט, משך אותה מרגליה כך שחמקה בדיוק מתחת ללהבי המסוק. הסיפור מוכיח לנו שטום קרוב הוא לגמרי הבן אדם הנכון לשחק ב-״משימה בלתי אפשרית״.

© Gettyimages.IL/Lia Toby

דניאל מורשת

דניאל מורשת לא ציפה לסיים את הערב על הבמה כשהוא הגיע לצפות בהופעה של אדל. מורשת טס לספרד לראות את הזמרת הבריטית מהגדולות בעולם בהופעה חיה והתמקם ממש בין השורות הראשונות. בין אלפי המעריצים בקהל, אדל הבחינה דווקא במורשת שאחז בזר פרחים והביאה אותו עד אליה לסלפי אישי איתה ולגאווה הישראלית שהוא הביע על הבמה. מה נותר עוד להגיד חוץ מ:-הלוואי עלינו!

© מתוך האינסטגרם של דניאל

קים קרדשיאן

נראה כי אחרי שהייתה שבורת לב מהגירושים מקניה ווסט, הגורל דאג לשים אותה במקום הנכון בשביל להכיר את הבן אדם הבא שיעשה אותה מאושרת. המקום הזה היה תוכנית האירוח של "שבת בלילה בשידור חי", והבן אדם היה השחקן הקבוע התוכנית, פיט דייוידסון. השניים למעשה נפגשו לראשונה ב-2019, ביום הולדת של חברים משותפים, אך המפגש השני היה זה שיצר בניהם את הקליק הרומנטי. כחלק מהמערכון של יסמין ואלאדין ששיחקו השניים, הם גם חלקו את הנשיקה הראשונה שלהם. אחרי כן השניים החלו לצאת ופתחו את הזוגיות האוהבת שהם מחזיקים בה היום. כל זה בזכות שקים הסכימה להנחות את תוכנית הערב.

 

 

תגובות