הסלבס שלא זכרתם שיש להם קרוב משפחה מפורסם. דנה קופל, צילום מאינסטגרם

הסלבס שלא זכרתם שיש להם קרוב משפחה מפורסם

לכבוד יום המשפחה: הכנו לכם רשימה של כוכבים וכוכבות שאולי לא זכרתם שיש להם קרוב מפורסם כלשהו

יש לא מעט כוכבים בתעשייה שהם קרובים משפחה של סלבס אחרים, אבל יש גם כאלו שאנו לאו בהכרח זוכרים את ההקשרים המשפחתיים שלהם. לכבוד יום המשפחה הבאנו לכם רשימה של כמה מהכובים שלא בטוח שזכרתם שיש להם קרוב מפורסם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יהונתן ואלעד מרגי - אמא

את יהונתן מרגי אנו מכירים שנים והוא ללא ספק אחד מכוכבי הפופ הגדולים בישראל, כזה לשא נתפלא אם הוא אכן יצליח מעבר לים. גם אחיו הקטן, אלעד, מתחיל את דרכו בתעשייה ולאחרונה נכנס לעולם המשחק (ובהמשך גם צפוי להיכנס לעולם המוזיקה). אבל האם זכרתם שאמא שלהם מפורסמת גם היא? מדובר בזמרת והשחקנית מיטל טרבלסי שהייתה אהובה במיוחד בניינטיז בעיקר בזכות הלהיט השקט "הו רב חובל". טרבלסי השתתפה במגוון פרויקטים מוזיקלים לצד סרטים והיא אפילו ניסתה את מזלה ב"דה וויס ישראל". מיטל עדיין פעילה כזמרת ובשנה האחרונה אף ראינו אותה בסדרת הנוער "מיוחדת".

© צילום מאינסטגרם של מיטל

עילי צ'פמן - סבא רבא

הזמר ושחקן השנה שלכם, עילי צ׳פמן, אומנם לא מתעסק בפוליטיקה - אך דווקא הוא נין של דמות פוליטית! מדובר בקדיש לוז ז״ל שהיה שר החקלאות ויושב ראש כנסת ישראל. כיום עילי מתגורר בקיבוץ דגניה על שפת הכנרת - ולא סתם! סבא רבא שלו עבר לגור שם ואף סירב לכהן בתפקיד נשיאותי קבוע כי לא רצה לעבור דירה.

© באדיבות המשפחה

גיא פינס - אמא

היי גיא! גם אתה ברשימה! אולי אתם רגילים לראות אותו כגורו של עולם הסלבס ומי שמכתיב את הדיבור בעולם הזוהר בזכות תכניתו "לילה טוב עם גיא פינס" שמלווה אותנו משנות ה-90. אך גם אמו, ציפי פינס היא דמות בולטת ומשפיעה בעולם הבידור. ציפי היא היא במאית, מנהלת ומפיקה, אך מעל הכל היא גם משמשת כמנכ"לית והמנהלת האמנותית של תיאטרון בית ליסין.

© רפי דלויה

עומר חזן - דוד

כמה שאנחנו אוהבים את עומר חזן! מדבור בשחקן עסוק במיוחד שתמיד מצליח להפתיע ולכבוש, ואם כבר מדברים על "לכבוש", יש לו דוד מפורסם במיוחד שכבש בקריירה שלו לא מעט שערים. מדובר בשחקן העבר המצליח והאהוב ומאמן נבחרת ישראל בהווה - אלון חזן!

© צילום פרטי

ליהי טולדנו - אבא

הזמרת והשחקנית עשתה פריצה ענקית בשנה האחרונה, ירשה גנים מעולים במיוחד! אביה הוא הזמר והשחקן המוערך, אבי טולדנו. אבי, שגם ייצג אותנו בעבר באירוויזיון ואחראי על כמה מלהיטים נוסטלגיים חשובים במיוחד במוזיקה הישראלית, גם מככב כשחקן בפרויקטים שונים, וסביר להניח שגם אתם צפיתם בו בסדרה המצליחה "שנות ה-80/90". 

 

עידן תלם - אמא

היוטיובר, יוצר התוכן, המנחה והגיימר עידן תלם הוא אחד מהכוכבים הבולטים והכי ויראלים שיש לנו. חלקכם כנראה יזכרו וחלקכם יופתעו -כי אמו הייתה בעצמה בעולם הבידור. לימור מגן-תלם סגנית מלכת היופי לשנת 1988 וסגנית רביעית בתחרות "מיס אירופה". השנים חלפו, לימור הפכה לעורכת דין ובהמשך גם נכנסה לעולם הפוליטי. בשנה שעברה היא כיהנה כחברת כנסת (מטעם "ישראל ביתנו") ובין החוקים שקידמה ניתן היה למצוא חוק בנושא עולם הדוגמנות.

 

בן קיסר - אבא

גם כאן מדובר באחד הכוכבים הויראלים שכיף לצפות בהם ביוטיוב, אבל גם לבן קיסר יש הורה מפורסם. מדובר במוזיקאי והגיטריסט המוזיקלי יהודה קיסר. אביו מלא בעשייה מוזיקלית ובין היתר אחראי על הצמחת הז׳אנר הים תיכוני בישרלא. ליהודה יש את הצלילים הייחודים שלו, וגם לבנו, בן, יש כשרון מוזיקלי לא רע בכלל! 

 

אלי קרן אסף ו-ורד פלדמן - אחיות

השחקניות אלי קרן-אסף ו-ורד פלדמן חיו חיים די רגילים, עד שב-2014 הן גילו שהן אחיות למחצה. איך זה קרה? לורד נאמר כי אביה מתגורר בחו"ל ובחר לנתק איתה את הקשר. אך כשאמה ז״ל, הייתה עדיין על ערש דוואי, היא קראה לד"ר קובי אסף לבית החולים שם הוא ראה את ורד ולפתע נזכר כי היה לו ליל אוהבים עם אמה. האמא, בלהה לא הכחישה, וקובי ביצע בדיקת אבהות שהתגלתה כחיוביתת. בזמן השבעה ורד גילתה כי היא אכן בתו - ולמעשה נולדה לה משפחה חדשה ובתוכה גם השחקנית אלי קרן אסף. מטורף!

© צילום מאינסטגרם

אליאנה תדהר - בן דוד

מלכת הפסטיגלים והשחקנית אליאנה תדהר, גדלה על בן הדוד המפורסם שלה כששיחק בפיג׳מות. אנחנו מדברים כמובן על השחקן, הבמאי, היוצר והמדבב יובל סגל! כן, השניים בני דודים ומשום מה לא הרבה יודעים את הפרט הזה...

© אינסטגרם, ענת מוסברג

רן דנקר - אבא

לזמר והשחקן שלא מפסיק לרקוד, רן דנקר, יש אבא מפורסם שכולכם מכירים. אם איכשהו לא זכרתם את הפרט הזה נספר כי אביו הוא השחקן המוערך אלי דנקר שכיכב במגוון פרויקטים כמו "האלופה" (ובכך בעצם התחרה בבנו בזמן תקופת שידור "השיר שלנו"), "לגעת באושר", "המדרשה" ומגוון הצגות תיאטרון.

© רפי דלויה

אלון עדר - הורים

למוזיקאי וסולן "אלון עדר ולהקה" יש הורים אייקונים במיוחד. אמו היא השחקנית העסוקה מיקי קם ואילו אביו הוא המוזיקאי והמפיק יהודה עדר - מי שהקים את בית הספר למוזיקה - "רימון".

 
תגובות